At det er mulig!?

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by MacDaddy »

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=197837" onclick="window.open(this.href);return false; :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: At det er mulig!?

Post by tomath »

Tror Staff er i ferd med å gjøre seg selv til pensjonist nå. Kan ikke tenke meg det er mange som ønsker å assosiere seg med ham nå.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: At det er mulig!?

Post by NupiSnowJog »

Haha, jeg synes Staff er ganske kul. Som sagt tidligere, han er en glimrende advokat og han sier jo slikt som dette KUN for å provosere. Han provoserer og får enda mer spalteplass.

Man kan nesten sammenligne han med Aylar. Gjør det de vil og avisene går fem på.
ARGH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: At det er mulig!?

Post by eidurgud »

:shock:
Du kødder nå, sant Nupi? Du mener vel ikke at du syns Staff er kul?
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: At det er mulig!?

Post by NupiSnowJog »

Han mener jo ikke det han sier. Selvfølgelig synes jeg han er tøff, han er alltid på verstingenes side og han gjør ting (som sagt) kun for å provosere.

Jeg kan vedde på at han ikke står inne for 99% av det han sier.

Når det er sagt, jeg mener ikke det han sier. Men jeg skjønner faktisk hvorfor han sier ting. Avisene går fem på med en gang, og som noen andre sa; avisene bør virkelig innføre kvalitetssikring på enkelte ting. Enhver oppadgående person skjønner at Staff lirer av seg det meste kun for å få spalteplass.

Hadde han derimot ment det han hadde sagt, og sagt det på måter som gjør at man IKKE skjønner hvorfor han sier det, da ville han ikke vært like kul.
ARGH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: At det er mulig!?

Post by eidurgud »

Hvordan vet du at han ikke mener det han sier? Han har holdt på med slikt i så mange år, at det kan ikke bare være et stunt for å få mediadekning eller et forsøk på å provosere! At han bestandig er på verstingenes side, er for meg et tegn på at han mener det han sier.

Jeg kan gi meg på "mye", som at CB kan bli viktig for Glimt - men DETTE gir jeg meg ikke på! Mannen virker gal, og uten stand til å skjønne konsekvensene av det han sier. Han kommer neppe til å få færre drapstrusler i årene som kommer, og før eller senere er det noen som gjør alvor av truslene.
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: At det er mulig!?

Post by NupiSnowJog »

Man skjønner jo at han ikke mener det han sier. Han har sagt slike ting i alle år ja, og han har fått like mye oppmerksomhet hele tiden. Hvis media hadde bare stoppet å skrive om han, så hadde vi ikke hørt noe mer til han.

Hvem tror du tar opp disse sakene egentlig? Staff som ringer til VG eller VG som ringer til Staff?

Selvfølgelig kommer han til å få flere drapstrusler av dette, det sier seg jo selv. Tviler på at han noensinne kommer til å bli drept av noen, rett og slett fordi de fleste skjønner hva han holder på med.

Har heller ikke tenkt at du skal gi deg på ditt synspunkt av han, det ville jo bare vært teit av meg. PÅ samme måte kommer ikke jeg til å gi meg på mitt synspunkt av han. Jeg forstår hvorfor han holder på sånn som han gjør, og jeg velger å le hver gang han havner i media. Rett og slett fordi han er taktisk smart.

Hvis du skal hate han så må du hate alle som gjør merkelige ting for oppmerksomhet. Fex Paris Hilton, Aylar, Carl I Hagen og Søviknes.
Jeg har lest altofr mye av Staff til å kunne la meg provosere. Hvis man slutter å skrive om han, bry seg om han eller slutter å gi han den oppmerksomheten han vil ha så vil han jo slutte med disse utsagnene sine. Men så lenge det er noen som vil skrive om han, og som lar seg provosere av han, så vil han si slike ting. Ellers virker det genitalt enkelt å få spalteplass i norske media hvis man har kjendistryne og inntar et "provoserende" standpunkt.

Sånn, nå føler jeg at jeg sier det samme om og om igjen. Så jeg gidder ikke si mer om denne saken.
ARGH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: At det er mulig!?

Post by eidurgud »

Å sammenligne Staff med Hagen, Aylar og Hilton, er drøyt, Nupi.. Søviknes vet jo har vært på barnerov før, så...
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Eidurgud, her henger du deg litt for mye opp i uviktige detaljer.

Like tilfeller skal behandles likt, og mediekåte personer som Staff, Hagen, Aylar, div. fjortisser samt andre(dere vet hvem dere er...) sier bare ting som en smart Medierådgiver/strateg forteller dem at de skal og bør si. Dette er jo egentlig gratis markedsføring for dem. Gratis markedsføring er lik makt.
Så tilbake til det jeg begynnte med, siden alle er så oppsatt på å få vite om hva Aylar mener om noe, eller Staff for den saks skyld, så sier det litt om den norske mentaliteten. Vi trenger en klovn, en skrapegeit.
Og siden alle mediekåte personer burde bli behandlet likt, så mener jeg at den behandlingen de bør få er at man rett og slett bare ignorerer dem.

Case closed.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: At det er mulig!?

Post by eidurgud »

Boombadila wrote:Eidurgud, her henger du deg litt for mye opp i uviktige detaljer.
Det gjør jeg bestandig, Boom :wink:
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Sett deg ned å hør på :glimt musikk da 8)

Men ja, det er mye som er mulig her i verden. fakta er vel at vi selger oss like lett til ideer nå slik som de gjorde på 1930-tallet, på korstogertiden osv.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: At det er mulig!?

Post by NupiSnowJog »

eidurgud wrote:Å sammenligne Staff med Hagen, Aylar og Hilton, er drøyt, Nupi.. Søviknes vet jo har vært på barnerov før, så...
Hva mener du egentlig med dette innlegget? Er det greit å sammenligne staff med søviknes fordi søviknes lå med ei jente på 16 år? Staff har aldri gvært på "barnerov" (som du så fint kaller det).
ARGH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: At det er mulig!?

Post by eidurgud »

Det Aylar, Hagen og Hilton gjør for å havne i medias fokus er ikke på langt nær så ille som det Staff gjør. Både Staff og Søviknes liker barn. Dét mente jeg med det innlegget.


Ser ikke helt sammenhengen mellom at Paris går truseløs på byen, og det Staff sier i media - skal det liksom være det samme?
Jeg driter en lang masj i om han mener det han sier eller ikke, så lenge han står på riksdekkende tv, så blir det vanskelig å komme seg unna med "jeg mener ikke det jeg sier, jeg sier det bare for å sette fokus på denne saken"!
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Altså, alt Staff har gjort er jo å uttale seg bevisst for å provosere.

At du nå blir provosert betyr jo bare det at han traff deg godt.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: At det er mulig!?

Post by eidurgud »

Ser den, forsåvidt.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

Det har gått hva? 3 dager siden den Audi TT'n gikk i et tre på Bygdøy hvor 3 ungdommer ble drept? Nå kommer denne http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=519688" onclick="window.open(this.href);return false;
Burde det ikke begynne å kværne litt i bakhue på folk?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Sulliken da, du av alle burde jo vite at den tingen det mangler mest på her i norge er allminnelig folkevett, selv om alle sier den er der.....

Nei, gjør det enkelt, gi ungdommen 2CV`er som de kan rase fra seg i de første årene med lappen!
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: At det er mulig!?

Post by NupiSnowJog »

Jeg skjønner ikke at det går ann jeg!

Jeg lærte meg tidlig at det mest effektive å gjøre når farta ble for høy, er å si at man må spy.
ARGH!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

Nordmenn?? Folkevett?? De to ordene i samme setning? Audun, du overrasker meg.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

for å svare deg slik sulliken:

Det finnes førti slag galskap, men bare ett slag folkevett.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

Boombadila wrote: Nei, gjør det enkelt, gi ungdommen 2CV`er som de kan rase fra seg i de første årene med lappen!
Jeez, ville heller latt barna mine krasje i 100 i en ordentlig bil, enn å krasje en 2CV i 60 (som vel er i nærheten av maxfarta til 2CV´en på flat vei med passasjerer). Har stor sans for 2CV, men noe øvelsesobjekt for krasj er ikke den blikkboksen! Tror ikke overlevelsesraten er særlig høy.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: At det er mulig!?

Post by Kesseboy »

Har dere ikke skjønt det ennå? Det er jo vegstandarden som er årsaken til all elendigheta!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

Vi må ha 6-felts motorvei mellom Bodø og Fauske!! Da blir vi kvitt alle ulykkene.

Fy f** ass. Veistandaren på de aller, aller fleste veiene i Norge er faktisk bra, i forhold til mye rart jeg har sett omkring ellers. Tyskland har Autobahn, men hvor mange har vært og kjørt på alle slags distriktsveier der? Belgia har bedre veistandarer enn Tyskland.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Los-Loco wrote:
Boombadila wrote: Nei, gjør det enkelt, gi ungdommen 2CV`er som de kan rase fra seg i de første årene med lappen!
Jeez, ville heller latt barna mine krasje i 100 i en ordentlig bil, enn å krasje en 2CV i 60 (som vel er i nærheten av maxfarta til 2CV´en på flat vei med passasjerer). Har stor sans for 2CV, men noe øvelsesobjekt for krasj er ikke den blikkboksen! Tror ikke overlevelsesraten er særlig høy.
Men cluet her er det at fart dreper ikke, det er bare overgangen fra høy fart til bråstopp som dreper.

Derfor må vi begrense ungdommens muligheter til å oppnå høy fart.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Re: At det er mulig!?

Post by glimtrox »

Sulliken wrote:Vi må ha 6-felts motorvei mellom Bodø og Fauske!! Da blir vi kvitt alle ulykkene.

Fy f** ass. Veistandaren på de aller, aller fleste veiene i Norge er faktisk bra, i forhold til mye rart jeg har sett omkring ellers. Tyskland har Autobahn, men hvor mange har vært og kjørt på alle slags distriktsveier der? Belgia har bedre veistandarer enn Tyskland.
Ta deg en tur hit du, og du vil få en helt annen opplevelse av Norges veistandard. En av Nordlands største industriplasser med sikkert 100 trailere som ferdes fram og tilbake hver uke, og en vei som ikke er bred nok til at 2 biler kan møtes i fartsgrensen. En av norges lengste tuneller som ikke er bred nok til å ha midstripe og trailerne må ut i veiskulderen når den møter en annen trailer. Vegstandaren i Norge er en av de værste i verden. Vi hadde til og med finere anleggsvei i Nepal!
Go shave your wrists Gillett!
Post Reply