Konspirasjonsteorier

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Sulliken »

Det er mye rundt 9/11 vi ikke vet, og holdes skjult, men den konspirasjonsteorien om at USA skal ha angrepet seg selv for å kunne gå inn i Irak er drøy. Det ville ha vært ganske mange mennesker involvert, og slikt VILLE ha kommet ut.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Los-Loco »

Sulliken wrote:Det er mye rundt 9/11 vi ikke vet, og holdes skjult, men den konspirasjonsteorien om at USA skal ha angrepet seg selv for å kunne gå inn i Irak er drøy. Det ville ha vært ganske mange mennesker involvert, og slikt VILLE ha kommet ut.
Ikke for å gå inn i Irak nei. Er det noe i de teoriene, så er det utvilsomt at de ville ha Casus Belli for Afghanistan, ikke Irak!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Bateman26 »

ja jeg synes det er vel drøyt og gå til krig på egen befolkning men det som gjør at jeg stusser mest av alt er at de ikke slipper mere bilder/film fra Pentagon. Hadde de gjort det hadde de enkelt sluppet mye av konspirasjonsteoriene som er omkring det. De kan ikke begrunne det på noen måte og ikke vise de bildene. Det er ikke slik at det blir for sterkt og se flyet krasje i pentagon. En annen ting er de svarte boksene. De sier at fra tvillingtårnene finner de ingen av de ikke rester eller noe. tullprat sier jeg de fant beinrester på størrelse med tånegleklippebiter som de kunne dna analysere og finne ut hvem de kom fra. En annen ting er at det er kommet øyenvitneskildringer som sier at det minst er funnet tre bokser.. og at cocpit boksen i pentagonflyet er funnet men den var for ødelagt. Ja men det er to bokser.

For og oppsummere enkelt. det er så mye som de kunne gjort for og kunne tilbakevist alle teorier en gang for alle men de lar vær. Hvorfor?
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Cheese Smirnoff »

Fordi dere skal få fornøye dere?
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Bateman26 »

mulig det. men jeg tror nok at ærlighet og åpenhet alltid vil lønne seg. Husk the truth is out there.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Frodo Baggins »

Frodo Baggins wrote:

Statsminister Jens Stoltenbergs nyttårstale 1. januar 2007, snart to år siden, erklærte at Norge er på vei til å få sin egen månelandingsteknologi. Det som færre av oss ante på den tid, hva denne erklæringen egentlig innebar, har nå åpenbart seg. Statsministerens månelandingsteknologi er ensbetydende med våpenteknologi innen klima og miljø.De siste årene har vi i Norge opplevd flere større, kraftigere og plutselige tordenvær, jordskjelv, jordras, steinras og ras i tett trafikkerte veitunneller enn noen gang tidligere. Det har vært flere store branner i rekkehus, eldreboliger osv. Disse er typiske mål for HAARP-våpen. Det er legitimt å spørre om staten Norge har erklært en krig mot intetanende sivilbefolkning.
Regjeringens testing av HAARP-våpen fortsetter i uforminsket styrke, i dag har det vært jordskjelv i Meløy : http://www.an.no/nyheter/article4761106.ece , og i morgen regner jeg med at de fortsetter i uforminsket styrke i og med at disse er på vingene : http://www.an.no/nyheter/article4761873.ece. Dommedag nærmer seg :shock:
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Bateman26 »

her en del teorier som er spennednde
http://www.oddee.com/item_92285.aspx
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
ingen87
Posts: 7105
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Konspirasjonsteorier

Post by ingen87 »

Petter Wabakken (en av norges fremste ulveforskere) fikk sin bil stjelt natt til idag, ved Høgskolen i Hedmark på Evenstad. Samme natt forsvinner også en utstoppet ulv fra zoologi-laben her på skolen, i Ås kommune, 240 km lengre sør..

Er det en ulvemafia på gang??
Førr Evig!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Kesseboy »

Vargen! VARGEN!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Bateman26 »

Tror ikke det er en teori. det er nok fakta ja
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
G-s-enz
Posts: 5432
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Re: Konspirasjonsteorier

Post by G-s-enz »

La oss ta en ulvedebatt ;)

Jeg syns virkelig vi treng ulven i Norge jeg, med tanke på den lille bestanden så trur jeg virkelig ikke den gjør så mye skade på dyran til bøndern :) Jerv derimot er det dyret i Norge som tar flest dyr,og der syns jeg man bør kjøre på med litt nedskyting ;)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Wendigo
Posts: 1503
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:03 pm
Has thanked: 238 times
Been thanked: 115 times

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Wendigo »

Ulvemafiaen sprer konspirasjonsteorier om jerven for å beskytte seg selv! :fy
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
G-s-enz
Posts: 5432
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Re: Konspirasjonsteorier

Post by G-s-enz »

Faen å!
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Frodo Baggins »

Frodo Baggins wrote:
Frodo Baggins wrote:

Regjeringens testing av HAARP-våpen fortsetter i uforminsket styrke, i dag har det vært jordskjelv i Meløy : http://www.an.no/nyheter/article4761106.ece , og i morgen regner jeg med at de fortsetter i uforminsket styrke i og med at disse er på vingene : http://www.an.no/nyheter/article4761873.ece. Dommedag nærmer seg :shock:
Kanskje på tide å dra denne opp igjen... Jordskjelv på Haiti og i Chile. Vulkanutbrudd på Island. Regner med at konspirasjonsteoretikerne har plenty å diskutere for tiden.. Og hvis det har rett så er disse HAARP våpnene ting som funker. Regner med at de setter igang Katla snart...
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Cheese Smirnoff »

HAARP skjøt jo også ned flyet der makteliten i Polen satt. Naturligvis.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Bateman26 »

alt annet ville være rart
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Re: Konspirasjonsteorier

Post by Los-Loco »

Dette er vel strengt tatt ikke en konspirasjonsteori, men sjageren er beslektet nok så det får gå:

http://www.dagbladet.no/2010/04/30/maga ... /11514520/


Er tidsreiser mulig? Og i så fall, burde ikke vi ha sett noen tidsreisende nå?

Dette bildet skal altså i følge de mest optimistiske bevise at tidsreiser faktisk er mulig. For min egen del er jeg en smule skeptisk. Hvis noen faktisk kunne reise i tid, da måtte det da være temmelig mange andre spektakulære begivenheter å dra til enn reåpningen av en Canadisk bro?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
K_Duck

Re: Konspirasjonsteorier

Post by K_Duck »

Sveisebriller og strikkegenser? :mrgreen:

Jeg for min del lurer bare på hvorfor ingen av de oppmøtte ellers reagerer på han ene karen i forsamlingen som ikke er kledd i dress og hatt. Han minner iofs om en ung dr Emmet Brown.
Post Reply