RIP Steve Jobs

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

RIP Steve Jobs

Post by Los-Loco »

Image

Verden har mye å takke deg for! Du vil definitivt bli savnet!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: RIP Steve Jobs

Post by liverglimt »

Hvil i fred Steve.

Los-Loco så du navnet på filen når du lagret bildet? t_hero. En cool gest fra teamet. 8)

Jeg har levd med Applemaskiner i mer enn 20 år. Så jeg startet min karriere i epleverden uten Steve Jobs. Når han gjeninntok selskapet så var det plutselig en helt ny sus over framtiden. Apple gikk fra konkurstruet til optimistisk. Resten er historie.

Jeg tror på den teknologiske utviklingen. Det blir alltid noen som står fram etterpå og bringer dette videre. Laurbærene tar Jobs med seg i graven, de som er igjen må fortsette å jobbe for det de tror på. Eneste feilen de kan gjøre er å lure på om Steve ville likt det de gjør. Han er borte og tiden går videre.

Det snakkes om Edisson og andre store oppfinnere, jeg mener Steve Jobs er mye større. En innovatør på kommersialisering av teknologi som verden ikke har sett maken til. Jeg er glad for at Apple "feilet" med Newton eller 2100 om man vil. Hvis de hadde lyktes så tviler jeg på at vi ville sett iPad i den form det er nå, spør meg også om vi ville hatt en datamaskin i lomma som vi kan ringe med.

Lokføreren har trådt til side, nå får konkurrentene tid til å komme etter. Så får vi se om 2-3 år hva apple har tryllet ut av ermet og hva konkurrentene har kommet med. Stå på alle i Apple, jeg tror på dere og liker det jeg har sett. Jeg gleder meg stort til å snakke med Siri. Vi skal nok få ett hett forhold.

Dette er min motivasjonsvideo når det butter i mot. Anbefales.

Her er en hyllest som jeg likte veldig godt, den beskriver det meste om suksessen
@liverglimt
Post Reply