Hva skal glimtforum.net være?

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Hva skal glimtforum.net være?

Post by Stjerna »

Er det slik at dette skal være en chattekanal for kjenninger? Les kamptråden Glimt-Sparta. Hvor mye vettugt om kampen er det å lese på de, til nå 38 sidene?? 10 av sidene består av at alle skal beskrive å fortelle at an.no sin liveoppdatering ikke fungerer. I tillegg er det en masse unødvendig piss, som slett ikke har med kampen å gjøre!

Jeg forventer saklige vurderinger og faglige diskusjoner om Bodø Glimt. Men neida, dette har mer utviklet seg til et pissforum! Msn har man for å snakke om dagligdagse ting.

Jeg prøvde å dra i gang en debatt for en tid tilbake med saklige og faglige vurderinger om Glimt. Det var skremmende få som gadd å ta seg tid til å debattere det. For de som er aktive medlemmer, virker det som at dere er her for å få flest mulige innlegg. Hvor mange av dere med over 100 innlegg har noen gang forfattet noen av disse innleggene på over 3 linjer?? Og da ser jeg bort i fra disse unødvendige sitatene som alle herjer med!

Nei, Larsen. Jeg beundrer jobben du har gjort med glimtforum.net og du vil alltid ha en stooor stjerne i margen i mine papirer. Men den utviklingen som siden har hatt er ikke i tråd med det jeg forventer. Mulig jeg forventer litt mer enn en gjennomsnittlig 1-linjers forumist!
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Hva skal glimtforum.net være?

Post by Taskeladdn »

Stjerna wrote:Mulig jeg forventer litt mer enn en gjennomsnittlig 1-linjers forumist!


Folk er forskjellige.. Slik er det bare.. Gjennomsnitte er vel kanskje den type folk det finnes mest av.. 8) Da bør man kanskje akseptere at flertallet gjør det slik dem synes det er best ?
Men mener såklart at minioriteter bør få menge seg sammens med gjennomsnittet og.. Alternativet er jo å starte egne tråder til dem..
En litt sånn anti integrerings sak... Er jo ikke i alle tilfeller at Integrering er det beste.. Mange minioriteter er redde for at man blir mindre akseptert i samfunnet.. Og mange kjemper mot å bli integrert i majoritetssamfunnet og for å beholde sin identitet... Blir sånn bob bob... Uansett hva man gjør. Blir det litt feil.. Og litt galt...
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Hva skal glimtforum.net være?

Post by Los-Loco »

Stjerna wrote:Hvor mange av dere med over 100 innlegg har noen gang forfattet noen av disse innleggene på over 3 linjer??
*Løfter beskjedent hånden*


Fra Årst til alvor; er enig i det meste av det du skriver, og ja; det er et problem for forumet at folk blir for interne.

Det er sikkert på tide å stramme inn litt, spesielt nå når sesongen endelig er i gang. Nå er det mange fler enn ellers som besøker forumet, og som vil ha vanskelig for å komme seg inn hvis det blir for internt.

Men jeg tror likevel at vi iallfall utenom sesong må tillate en viss utgliding i form av "kjenningprat" innimellom. Det er i stor grad disse "kjenningene" som har holdt liv i forumet gjennom vinteren, så at det blir litt intern innimellom er nesten ikke til å unngå.

Men som sagt; nå når sesongen er i gang kan det nok sikkert kjøres en litt hardere linje fra moderatorene!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Er det kun jeg som har en slik vanlig hvit "phpbb" bakgrunn og slikt..
GlimtforumLayouten funker kun når jeg er frakoblet. :?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Det er fordi du har satt den som valgt theme.. Du må endre dette i profilen din - litt nedover på siden finner du en drop-down-meny der du høyst sannsynlig har valgt subSilver, som altså er det vanlige standardutseendet.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Innlegg

Post by MhepA »

På det nye themet så går det ikke ann å gå på
"Finn alle Mitt hjem er på Aspmyra Innlegg"
og så rett på innlegget, men kun rett inn på forumtråden..
På det gamle kunne jeg gå direkte på innlegget.
Går det ann å få fixet det?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply