Valg av stil+litt annen info.

Nye temaer her bør leses!

Moderator: Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Valg av stil+litt annen info.

Post by Larsen »

Jeg har nå endret innstillingene på forumet, nå har du igjen muligheten til å selve velge hvilken stil du vil ha.
Jeg har satt orange101 som standard stilen på forumet, det er altså den lyse stilen i hvitt, orange og gråe farger som vi har hatt i litt over en uke.

NB!

Om du har registrert deg før orange101 ble satt som standard må du SELV endre stil for å få Orange101

Du har sikkert lagt merke til at når du logget deg inn forandret fargene og stilen på forumet seg. Det er fordi at i dine profil innstillinger står det angitt en annen stil. For alle som har registrert seg i den siste uka vil orange101 stå som standard og ingen forandring merkes.

Slik endrer du stil

Etter at du har logget deg inn med ditt brukernavn trykk Profile i menylinjen øverst i forumet.

Da får du opp en meny, se helt nederst i denne menyen, der finner du Forum stil
Velg mellom de forskjellige valgmulighetene og trykk OK helt nederst.
Etter noen sekunder vil du se at stilen har endret seg.

Er det noe du lurer på eller ikke får til kan du enten spørre i tilbakemeldingsforumet, skrive meg en PM eller sende meg en Mail på:
Larsen@Glimtforum.net

Ellers så registrerer jeg at forumet er litt tregere for tiden som følge av at Expekt har problemer med sin side, banneret i bunnen bruker lengre tid enn normalt med å få kontakt med expekt sin side.
Forløpig kommer jeg ikke til å endre noe, skulle dette vise seg å være et langvarig problem kommer jeg til å fjerne hele banneret.

Sist vil jeg nevne at etter å ha lest gjennom hvilke lag de forskjellige forum medlemmene har som favoritter så har jeg lagt ut en ny gruppe med avatarer.
Disse er at ymsekvalitet og størrelse, savner du ditt lag er det bare å bruke tilbakemeldingsforumet, PM eller maile meg.

Ønsker du å bruke en egen Avatar eller en avatar av bedre kvalitet som allerede er lagt ut og ikke har egen nettside og linke denne fra, kan du maile meg denne og så laster jeg den opp på min side til bruk i forumet for deg.

NB!

Husk at avaterer ikke skal være større enn 80x80!

Hvis du ikke vet hvordan man tar i bruk en avatar så følger det en liten guide her:

Slik velger du en avatar:

Logg deg inn, trykk Profile øverst i menylinjen i forumet.

Helt nederst finner du Avatar kontrollpanel
Trykk vis galleri, det første du får opp er Blå smileys kategorien. Du kan velge mellom flere kategorier i en rullegardinen. trykk for å se hvilke avatarer som er i den valgte kategorien.

Når du finner den avataren du ønsker å bruke trykk på den slik at det er en sort prikk under den valgte avataren. Trykk så OK
Det er alt, dermed legges det et lite bilde til hvert eneste innlegg du skriver her på forumet.

Noe du lurer på?

Bare ta kontakt med meg!
Post Reply