Båt til Steigen! BEKREFTET

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Bateman26 wrote:
mester wrote:Går kjappere
Kjøre fra steigen tar ca 3 timer Båten 1:15 i følge ruteopplysninga
mester wrote:kan kjøre senere

avreise fra Bodø med bil er jo da senest 15:15 og da blir det ikke pissepause
mester wrote:det blir billigere ;P

litt billigere
Vær ikke ET SEKUND i tvil om at en viss ivrig UP-mann kommer til å ligge i buskene et eller annet sted. Jeg husker at jeg jobba (Joker) før og under EM-finalen i 2000, og da var det faktisk flere som var innom og forbannet praksisen høylydt; de hadde fått bot da de hadde tråkket litt hardt på gassen for å komme seg hjem tidsnok til finalen. Klirr klirr.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Kesseboy wrote:Vær ikke ET SEKUND i tvil om at en viss ivrig UP-mann kommer til å ligge i buskene et eller annet sted. Jeg husker at jeg jobba (Joker) før og under EM-finalen i 2000, og da var det faktisk flere som var innom og forbannet praksisen høylydt; de hadde fått bot da de hadde tråkket litt hardt på gassen for å komme seg hjem tidsnok til finalen. Klirr klirr.
Samme UP mann sto jo på plass etter cupkampen mot sprint i fjor og da ble jo en viss eksleder av DGH en del tusen fattigere
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Kakemonsteret
Posts: 533
Joined: Sat Feb 21, 2004 2:00 am
Location: Mørkved

Post by Kakemonsteret »

man har da kjørt E6 nordover før, vet vel hvor disse ivrige UP-karene har en lei tendens til å stå med skytevåpenet. 8)
har blitt huka sjøl på tømmernesset av denne alt for ivrige konstabelen, men husker ikke om det var like før eller etter avkjørselen til steigen?

nei du skal nok se at jeg kommer fint fram på 2 timer uten å legge noe igjen i statskassen 8) UP er ikke noe nytt fenomen, men ser man litt ekstra godt over skuldra så er man som regel raskere på bremsa enn ivar er med lasern :wink:
-<@Arte Et Labore@>-
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Kakemonsteret wrote:man har da kjørt E6 nordover før, vet vel hvor disse ivrige UP-karene har en lei tendens til å stå med skytevåpenet. 8)
har blitt huka sjøl på tømmernesset av denne alt for ivrige konstabelen, men husker ikke om det var like før eller etter avkjørselen til steigen?

nei du skal nok se at jeg kommer fint fram på 2 timer uten å legge noe igjen i statskassen 8) UP er ikke noe nytt fenomen, men ser man litt ekstra godt over skuldra så er man som regel raskere på bremsa enn ivar er med lasern :wink:
Kjør nu bare forsiktig. Vi vil ikke ha noen tragiske hendelser.
Last edited by Bateman26 on Sun May 07, 2006 2:26 am, edited 1 time in total.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Bateman26 wrote:
Kakemonsteret wrote:man har da kjørt E6 nordover før, vet vel hvor disse ivrige UP-karene har en lei tendens til å stå med skytevåpenet. 8)
har blitt huka sjøl på tømmernesset av denne alt for ivrige konstabelen, men husker ikke om det var like før eller etter avkjørselen til steigen?

nei du skal nok se at jeg kommer fint fram på 2 timer uten å legge noe igjen i statskassen 8) UP er ikke noe nytt fenomen, men ser man litt ekstra godt over skuldra så er man som regel raskere på bremsa enn ivar er med lasern :wink:
Kjør nu bare forsiktig. Vi vil ikke ha noen tregiske hendelser
Bedre å komme forseint, enn å ikke komme i det hele tatt. Det var mine visdomsord for natten.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Det er nå én ting å legge igjen noe i statskassen. Det er noe helt annet å legge igjen livet sitt i fronten på en møtende bil, eller noe sånt. Hilsen Onkel Torgeir. Dette var kveldens formaning.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Kesseboy wrote:Det er nå én ting å legge igjen noe i statskassen. Det er noe helt annet å legge igjen livet sitt i fronten på en møtende bil, eller noe sånt. Hilsen Onkel Torgeir. Dette var kveldens formaning.
Enda værre er det å risikere andre folks liv spør du meg!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15808
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

mester wrote:
Kesseboy wrote:Det er nå én ting å legge igjen noe i statskassen. Det er noe helt annet å legge igjen livet sitt i fronten på en møtende bil, eller noe sånt. Hilsen Onkel Torgeir. Dette var kveldens formaning.
Enda værre er det å risikere andre folks liv spør du meg!
Jeg har sett min andel hårreisende forbikjøringer på Rv17. Jeg har vært på nippet til å spy noen ganger, så ille har det vært. Enkelte ting folk får seg til å gjøre overgår min fatteevne. Og dersom vi snakker om 110 km/h i snittfart ... vel, det er en relativt kort distanse, og hvis man er en erfaren sjåfør, som kjører ei vant veistrekke, så kan det kanskje gå, men det er jo nesten det dobbelte av det man kan regne med som snittfart over lengre avstander. Jeg hadde heller tatt båten eller tatt det med ro. :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Kakemonsteret
Posts: 533
Joined: Sat Feb 21, 2004 2:00 am
Location: Mørkved

Post by Kakemonsteret »

:lol: hehe
Kjører selv 17 mil om dagen på rv80/e6 til rognan, og har ikke vært få ganger jeg har vært fire centimetere unna fronten til en tulling som absolutt skal kjøre forvi i svingen.

nei skal nok love deg at det skal gå så fint så, 110kmt i snittfart høres veldig fint ut. 8)
-<@Arte Et Labore@>-
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Sjura wrote:weheeee!!! dette blir fantastisk!!!!! ikke noe problem med øl på båten er det det?
Kan jeg ikke tenke meg, jeg har tenkt å ta med en kjølebag med øl :skål. Båttur, sol ,sommer og Glimtseier , kan man få det bedre?
I medgang og motgang
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16609
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Taskeladdn wrote:Når dette tilbudet blir gitt dere.. Så håper jeg så mange som muligt griper sjansen.. Kjempe bra gjort av Glimt å få ordnet et slikt tilbud.. Kan ikke tenke meg bedre oppladning til kamp.. En litt over en time på båt i nydeligt vær.. Sammens med masse glimt supportere.. Kommer til å bli ei enorm stemning!!
Hele dette tiltaket minner om det vi kunne lese i den historieboka som le lagt ut. fra tidlig 20 tall og frem til krigen, der supporterne dro alltid sammen med spillerne på bortekamp...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Er litt artig å følge med på diskusjonene her av og til...folk har en vanvittig "lei" tendens å føle "akkurat idag" uansett....få personer ser over horisonten, litt i inn i fremtiden.
Hvis vi vinner så tar det HELT av, trenere hylles, spillere må på landslaget, vi skal vinne serien, cupen, CL til og med...taper vi så skal trenere sparkes, spillere selges, spillere kjøpes inn, vi må forandre taktikken (som vi absolutt må beholde om vi vinner kampen etterpå!), stadion må rives og what not

Nå fikk jeg lyst å ta og kneppe folk litt på nesen..før denne turen helt tar av :P

Sakset fra AN.no
Både nord og sør i fylket er det målt temperaturer på over 20 grader. Det er de høyeste noteringene siden Meteorologisk Institutt startet sine målinger i fylket for 125 år siden, skriver NRK. Det gode været skyldes et kraftig og omspennende høytrykk som nå har lligget i flere dager og varmet godt opp. Det er også lite vind.
Men godværet ser ut til å gi seg fra mandag av. Da er det meldt kaldere og mer skyet vær.


...kanskje ikke blir en SÅ nydelig solstrålende tur allikavel? Kanskje ølen må konsumeres inne i båten isteden for på dekk, kanskje regntøy må takes med til Steigen? ;)
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

nice try, mesterinne 8) Turen tar seff av pga. at det er Hordejenter og -gutter som reiser sammen til bortekamp. :D

Sa noen tidenes triveligste tur? Jupp... :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

dalers wrote:nice try, mester 8) Turen tar seff av pga. at det er Hordejenter og -gutter som reiser sammen til bortekamp. :D

Sa noen tidenes triveligste tur? Jupp... :D
Jojo..sa ikke noe om det da! Men det strålende sommerværet og what not er nødvendigvis ikke en selvfølge på onsdag;)
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
OTH
Posts: 2271
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Kan tenke meg det blir bra liv på båten. Husker i fjor når jeg var med sjefen på Viking - RBK o tok båten ut på kamp. Strålende vær og pils. Skal si det var liv på den turen.

Håper alle som har mulighet til å få årets eventyr med seg gjør det. Hadde jeg vært i nord så hadde jeg vært med. Misunner dere noe sykt.
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

mester wrote:Er litt artig å følge med på diskusjonene her av og til...folk har en vanvittig "lei" tendens å føle "akkurat idag" uansett....få personer ser over horisonten, litt i inn i fremtiden.
Hvis vi vinner så tar det HELT av, trenere hylles, spillere må på landslaget, vi skal vinne serien, cupen, CL til og med...taper vi så skal trenere sparkes, spillere selges, spillere kjøpes inn, vi må forandre taktikken (som vi absolutt må beholde om vi vinner kampen etterpå!), stadion må rives og what not

Nå fikk jeg lyst å ta og kneppe folk litt på nesen..før denne turen helt tar av :P

Sakset fra AN.no
Både nord og sør i fylket er det målt temperaturer på over 20 grader. Det er de høyeste noteringene siden Meteorologisk Institutt startet sine målinger i fylket for 125 år siden, skriver NRK. Det gode været skyldes et kraftig og omspennende høytrykk som nå har lligget i flere dager og varmet godt opp. Det er også lite vind.
Men godværet ser ut til å gi seg fra mandag av. Da er det meldt kaldere og mer skyet vær.


...kanskje ikke blir en SÅ nydelig solstrålende tur allikavel? Kanskje ølen må konsumeres inne i båten isteden for på dekk, kanskje regntøy må takes med til Steigen? ;)
Jeg gleder meg mest til del to av årets vakreste eventyr. Det er når vi banker Mester med tørrfisk vi har stjelt i steigen på del en av årets vakreste eventyr for og prøve og realitetsorientere oss. Kem i faen bryr seg om i morra? Det er i dag sola skinner og da lever vi alle dager som i om de var i dag. Sku det nu regn på onsdag. Pffft vi står han av. Vi er Nordnorsk og VI ER STOLT AV DET
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Hahaa...na na na naaa na
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Noen som vet om det koster 200 kr. for guttungen som er 8 år ?
TheClansman
Mr Røsten
Posts: 1426
Joined: Tue Jun 14, 2005 8:57 pm
Location: Bodø

Post by Mr Røsten »

Viktig!

Dersom vi ikke er mange nok innen i morgen tidlig, blir det ikke båt.

Så meld dere på

Dette blir vanvittig bra :D
FØRR EVIG
Stine
Posts: 476
Joined: Thu Mar 31, 2005 6:20 pm
Location: Bodø

Post by Stine »

Hvor mange må vi være for at det skal bli noe av?
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Hadde meldt meg på med engang om jeg hadde vært 100% sikker på at jeg får lånt penger...får ikke lønn før torsdag/fredag..biiittert om jeg ikke får funnet noen snill sjæl som har peng å låne meg :roll:
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Post Reply