Behold Ludde!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Behold Ludde!!

Post by Larsen »

Nå er det slik at Ludde er i ferd med å spille seg i form, i hvertfall om vi skal tro på det AN skriver idag:
http://www.an.no/glimt/article907130.ece

Til høsten går leiekontrakten hans med Glimt ut, dermed avslutter vi slik situasjonen er for øyeblikket sesongen uten ham.
Det er litt for mye gambling etter min smak, spesielt i en så viktig sesong som dette er.

Jeg håper Glimt aktivt jobber for å forlenge denne leiekontrakten, i alle fall ut sesongen. Om de ikke allerede er igang med dette arbeidet blir det fort for sent når sesongen begynner, skulle Ludde og Glimt få gode resultater så tar det ikke lang tid før avisene fokuserer på at leiekontrakten straks går ut...hvor lang tid tror du det tar før det blir konkurranse om Luddes underskrift?

Vi har ikke altfor sterk dekning i angrepsrekka for å si det sånn.....så her er det beste å være litt i forkant Glimt!!
Sewerbird
Posts: 371
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:08 am
Location: Bodø

Post by Sewerbird »

Hertha er sikkert interesert i å vise frem Ludde ute i Europa så sjangsene for å forlenge lånekontrakten er vel tilstedet.

Royal League
UEFA Cup
Champions League 2005 ? :)
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Det er nok riktig, alt avhenger av hva Hertha ønsker. Ønsker de han klar til seriestart i Tyskland, så forsvinner han uten at Glimt kan gjøre så mye med det. Ønsker Hertha å kunne vise frem Ludde som salgsobjekt for andre klubber, så vil det selvsagt være perfekt for alle parter om han blir her også til høsten.

Vil til slutt bare minne om at Glimt lå på 2. plass i Tippeligaen allerede da Ludde om tilbake ifjor, så helt avhengige av ham er vi nok ikke. Jeg er langt mer bekymret over at Andre Hanssen sannsynligvis forsvinner. Jeg spyr med tanken på at Ola By Rise kanskje vurderer Andre når han skal i gang med å forynge stallen sin.... :(
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Andre til RBK

Post by Los-Loco »

"Jeg er langt mer bekymret over at Andre Hanssen sannsynligvis forsvinner. Jeg spyr med tanken på at Ola By Rise kanskje vurderer Andre når han skal i gang med å forynge stallen sin.... "


Bare tanken er nok til å ødelegge dagen for meg. Tror jeg ville gått inn i en dypere depresjon dersom et slikt scenario ble virkelighet! Håper bare inderlig at André heller finner andre løsninger (f.eks. ny Glimt-kontrakt!)

Los-Loco har talt!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Desverre så forsvinner andre helt sikkert iløpet av sesongen. Tipper Glimt ønsker og få noen kroner for han. Bare det ikke blir til Rævbk så er det greit. Han har spillt med åpne kort hele veien og gjort et knallbra jobb for glimt. All ære til han for det. Får bare håpe at han kommer tilbake når han har fått prøvd seg på et høyere nivå.
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Tror også den godeste Ola By har lyst på Christian Berg :cry: :cry: :(
Han får en ball...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ola By Rise kan drite i glimtspillerene !! Vi trenger de her og ikke i barteland!!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

men du tror ikke han har lyst p Christian? :(
Han får en ball...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Håper de ikke har oppfattet at han har x-treme kvaliteter når han bare klarer og holde oppe humøret. Han er sin verste motstander selv. Er humøret og spruten på plass så holder han landslagsklasse. Men går han sur, og det skjer litt for ofte så er han benk materiale desverre. Men jeg håper denne sesongen at han får sitt endelige gjennombrudd og at Rævbk ikke får det med seg :twisted:
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

De har jo en "scout" som sitter å ser på fotball hver uke for tv2 så....... det er mulig de får det meg seg ja :evil:
Han får en ball...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ja det stemmer det. Vi får bare konsentrere oss om Bodø Glimt og dets prestasjoner, så får vi eventuelt klage litt hvis noe skulle skje iløpet av sesongen. Fint lite vi 2 kan gjøre med det uansett.
Post Reply