Nedrykk?

Moderators: Sulliken, Larsen

Rykker vi ned i 2005?

ja
4
17%
Nei
16
67%
Usikker
4
17%
 
Total votes: 24

User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16537
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 731 times
Contact:

Nedrykk?

Post by Sulliken »

hva trur vi selv? Rykker vi ned?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Er det bare meg, eller er den en ufattelig negativ vibb som er over forumet nå?
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
trollmanden
Posts: 66
Joined: Fri Dec 10, 2004 1:57 pm

Post by trollmanden »

Det er ikke bare deg. Det er en negativ tone her - med grunn -

Det er ingenting som tilsier at vi skal berge plassen.
Vi er SVEKKET forhold forran 2005 sesongen allerede. Skummel utvikling.
Det som er så negativt og trist er at det SKJER ingenting som forbedrer klubben. Er kun PRAT, prat fører ingen steds.

Alle lag står på godfoten sin nå og ruster seg til 2005. Utenom en klubb...
:(
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16537
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 731 times
Contact:

Post by Sulliken »

det er ikke så j"!¤#"¤% rart, da.. Men nå begynner det å skje ting..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
trollmanden
Posts: 66
Joined: Fri Dec 10, 2004 1:57 pm

Post by trollmanden »

Per dags dato ligger vi ann til nedrykk ja. Det er ikke til å skyve under en stol.
Heldigvis kan vi forbedre oss før sesongen starter. Og nei, vi har ikke god tid på oss som jeg har hørt folk påstå.

Kvalikk i år mot Kongsvinger. Det er for dårlig.
Det som har skjedd siden kvalikk kampen er;

-Andre Hansen drar.
-Ludde sin kontrakt går ut om 2 uker.
-Vi har ingen trener.
-Det er/var mobbing innad i spillergruppen.
-Flere spillere vet ikke om de får ny kontrakt.
-Stilt og rolig på overgangsmarkedet.

+Sakk er kommet til klubben

Bare en kort summering av noen hendelser i det siste.
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Vi skriver i dag 12.desember, og det er lenge igjen til seriestart 2005 :!:

Vi skal da for pokker ikke legge oss ned og dø før siste kamp er spillt i sesongen som enda ikke er startet :?:

Jeg tror at jeg av prinsipp velger å ikke stemme på denne avstemmingen siden jeg forventer en samlet støtte for det eneste tenkelige alternativet :twisted:
TheClansman
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

At det er en negativ vibb her inne er da naturlig med tanke på det som har skjedd.

Sett i fothold til hva som har skjedd i andre klubber så er vi p.r i dag den dårligste tippeligaklubben, ikke har vi trener, og ikke har vi fått reelle forsterkninnger.

Glimt skulle bli en åpnere klubb, hvorfor har vi ikke hørt noe om oppvasken som skulle være 6 . desember??

Tror at alt kommer til å bli som før jeg... Desverre så tror jeg at konsekvense blir nedrykk.

Hvor er foresten AN?? burde ikke de ha fulgt opp det de startet med avslørende journalistikk??

Eller er det kanskje slik i Bodø at siden de fleste kjenner hverandre så skal vi være snille mot hverandre???

Kall meg gjerne negativ, men har klubben grepet den ekstra matchballen vi fikk ved å slå Kongsvinger i kvallikken??

Ikke en ting har skjedd på 45 dager, Sak ble signert tidlig i høst.
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
trollmanden
Posts: 66
Joined: Fri Dec 10, 2004 1:57 pm

Post by trollmanden »

Ganske utrolig at vi berget plassen slik ståa er...Virker jo som ingen er gira på Tippeligaspill. Dette høres kanskje sykt ut men 1 divisjonsspill kunne vært på sin plass! For å få skikk på bedriften.

Den matchballen vi fikk etter KIL kampen har vi sparket til Abu Dhabi og lengre vekk. Desverre tror jeg ikke vi får ha ballen så mye i sesongen som kommer.

AN kommer jo med noen få speke artikler som ikke er mye å skryte av.
Kanskje de sliter med å finne stoff om Glimt, vanskelig å skrive om noe som ikke har skjedd eller blir å skje vet du...
De kunne hvertfall kommet med noe konstruktiv kritikk i form av noe nettopp faktisk ikke skjer for tiden.

Det blir også feil å smile og være glad når ting er som de er. Vi kan ikke gå rundt å late som alt er slik som det skal.
Vi må være kritiske nå, og få laget opp å gå igjen.

Nå er det ikke lenge til første treningskamp heller. Da får vi nok et lite signal på hvordan tilstandene egentlig er.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16537
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 731 times
Contact:

Post by Sulliken »

trollmanden wrote:Ganske utrolig at vi berget plassen slik ståa er...Virker jo som ingen er gira på Tippeligaspill. Dette høres kanskje sykt ut men 1 divisjonsspill kunne vært på sin plass! For å få skikk på bedriften.
Og for å bygge litt selvtillitt igjen.. Begynne å vinne kamper, liksom..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

Heldigvis så er det lenge til neste kamp som betyr noe...

Gutta får trene som f... i vinter, og bygge seg opp med treningskamper...
Kanskje greit med litt lett motstand i begynnelsebn, slik at man får inn en litt god følelse fra starten av..
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

El Cid wrote:Er det bare meg, eller er den en ufattelig negativ vibb som er over forumet nå?
Det er ikke bare deg. Det er noen surpomper som dominerer og sprer sin galle på forumet nå. Lighten up folks!

VI RYKKER IKKE NED!
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1281
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Post by Buster »

Takk skal du ha Pekri10! Jeg måtte sjekke to ganger for å se om jeg var kommet inn på et trøndersk diskusjonsforum for å få Bondevik til å innføre karsk som nasjonaldrikk. Makan til hengehuer!!! 2005 er ikke begynt ennå, vi har ikke spilt en eneste treningskamp, og så skal vi rykke ned!!! Nei, nei, nei, nei, nei, og ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja bare for å få litt positivitet inn her :D
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
trollmanden
Posts: 66
Joined: Fri Dec 10, 2004 1:57 pm

Post by trollmanden »

Som sagt, klarer ikke å være positiv lengre, eller, jeg nekter også litt faktisk.
Har vært så enormt mange nedturer i år at det gjrø vondt å være positiv.
Dessuten er det ingenting positivt i klubben for tiden, nesten.

Velger å være negativ før 2005 sesongen, så kanskje jeg får meg en positiv overasskelse.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Skjønner frustrasjonen din, men mer eller mindre samtlige av dine innlegg er fokusert rundt at Glimt rykker ned neste år. Jeg merker at det sprer negative tanker, også for meg.

Jeg er en av de som tror 2005 kan bli et positivt år. Mest sannsynlig lanseres trenerduoen Haldorsen/Bjerk i dag og letingen etter gode forsterkninger starter opp.

:wink:
trollmanden
Posts: 66
Joined: Fri Dec 10, 2004 1:57 pm

Post by trollmanden »

Nå ser ting litt bedre ut, ny trener er på plass. Dette beroliger nok spillergruppen betydelig vil jeg tro.
Nå kan det satses for fult på å skaffe ny spillere.
La denne Grande prøve seg på nytt når han er skadefri. Eller gi han kontrakt. Han utvilsomt god nok for Glimt, men om han går rett i første 11'ern vet jeg ikke. La denne Moldegutten vise seg frem også så kan vi i slutten av uke ha tatt et sjumilsteg angående forberedelser til 2005!

Av nevnte trener kandidater så føler jeg at Haldorsen er et bedre valg enn Bjerk, Flovik, Råum osv...
Men likevel ønsket jeg meg Fladmark mest.

Nå kan vi senke pulsen med 200 slag og være litt mere avslappet i julestria :D
Sven-Rune
Posts: 3028
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 299 times
Been thanked: 166 times

Vi er på vei oppover.

Post by Sven-Rune »

KJÆRE MEDSUPPORTERE. ( ELLER ER DERE MEDGANGSSUPPORTERE?)

Hvem snakket om 2 x sølv vinteren 2002?
Hvem snakket om kvalik vinteren 2003?

Ingen lag er bedre enn hva de får til som lag. Det er de to siste sesongene et godt bevis for.

Å begynne å stemme for eller mot nedrykk nå, er tøv!

Nå skal Ola og guttene i gang med forberedelsene for neste sesong, og jeg syns vi skal ønske oss en medalje neste år!!!!

Sven-Rune, med Glimt i hjertet.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 440 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Vi er på vei oppover.

Post by Los-Loco »

Sven-Rune wrote:KJÆRE MEDSUPPORTERE. ( ELLER ER DERE MEDGANGSSUPPORTERE?)

Hvem snakket om 2 x sølv vinteren 2002?
Hvem snakket om kvalik vinteren 2003?

Ingen lag er bedre enn hva de får til som lag. Det er de to siste sesongene et godt bevis for.

Å begynne å stemme for eller mot nedrykk nå, er tøv!

Nå skal Ola og guttene i gang med forberedelsene for neste sesong, og jeg syns vi skal ønske oss en medalje neste år!!!!

Sven-Rune, med Glimt i hjertet.
Hmm, ettersom alle snakket om nedrykk vinteren 2002, og alle snakket om medalje vinteren 2003, så skjønner jeg ikke helt logikken din. At noen snakker nedrykk nå skulle da bety medalje i 2005.

Utover denne lille logiske bristen, så er jeg helt enig, og er optimist som alltid. Har allerede inngått veddemål om at Glimt kommer over TIL på tabellen 2005 (hvilket bør være pri 1!).

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

Nix!
Her blir det ikkje noka nedrykk nei!

Det blir derimot nødvendig å gjøre nokre grep for å få gjort noko med dette. Vi er i angrepsposisjon og då reknar eg med at spellarane angriper andre lag, og ikkje kvarandre
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Guest

Re: Vi er på vei oppover.

Post by Guest »

Los-Loco wrote:
Har allerede inngått veddemål om at Glimt kommer over TIL på tabellen 2005 (hvilket bør være pri 1!).

Los-Loco har talt!
:glis Det veddemålet taper du GARANTERT ! Hvis ikke skal jeg stille i Glimt-kostyme på Alfheim ved neste møte lagene imellom.hehe....det kunne blitt ett bisarr syn !! :twisted:

også er jeg jo litt trist for at ikke jeg starta denne tråden :glis :glis
jeg stemmer for nedrykk... :glis :glis og vips var mr.north like upopulær som alltid :mrgreen:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 440 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Vi er på vei oppover.

Post by Los-Loco »

Mr.North wrote: :glis Det veddemålet taper du GARANTERT ! Hvis ikke skal jeg stille i Glimt-kostyme på Alfheim ved neste møte lagene imellom.hehe....det kunne blitt ett bisarr syn !! :twisted:
Allright! Gjett om jeg skal huske den der!!! Åhh, så sinnsykt bra det skal bli å få utstyre deg med Glimt-effekter foran kampen!! Gleder meg allerede!


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Sender gladelig drakten min nordover til deg, Mr.North!!!

Ho ho, satser på at Loc-Loco påser at du holder hva du lover :D
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Re: Vi er på vei oppover.

Post by Masinga »

Mr.North wrote:Det veddemålet taper du GARANTERT ! Hvis ikke skal jeg stille i Glimt-kostyme på Alfheim ved neste møte lagene imellom.hehe....det kunne blitt ett bisarr syn !! :twisted:
Nå har Glimt virkelig noe å spille for neste sesong! Vi er ganske mange som denne onsdag 15. desember har lagt oss på minne Mr. Norths ord. O, måtte Glimt gjøre det stort i 2005.

Jeg regner med at Los-Loco håndterer saken videre. :D
Masinga
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Ja, går denne saken igjennom snakker vi vel om førsteside oppslag med et digert bilde på DGH.Com :lol:

Dette blir flotte saker!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Og da må vi poste det bildet her på forumet.. Har et bilde av en kompis om er ikledd glimtdrakt han er også svoren Til-henger
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 440 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Hørte om ei Stabæk-jente som slang med leppa i høst, og måtte gå en uke i Glimt-trøye da sesongen var over! Den svei nok ekstra tipper jeg.

Men det spørs om vi får et problem med Mr.North her. Sermonien med påkledning i gult må jo gjennomføres ETTER at sesongen er over, og altså ETTER at vi har fått det stadfestet at Glimt havnet (høyt) over TIL på tabellen. Neste obligatoriske kamp på Alfheim etter dette kan det jo bli mange år til, ettersom TIL etter all sannsynlighet må slå følge med Start ned i 1. etter 2005 sesongen! :mrgreen:


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply