Ludde

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Guest

Ludde

Post by Guest »

Noen som vet om når luddes låne-kontrakt går ut?har glimt eventuelt tengt og komme med forslag om å låne han et år till?er dette økonomisk mulig.
tror ludde har et kjempe pontetsiale bare han får kamp trening
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Kontrakt går ut 1 juli og bør absolutt forlenges.

Økonomisk mulig?? Jeg vil si Ja, fordi han kan være den brikken som kan bety svaret på hvor man havner. Blir man blandt de 4 første så betyr det alt fra CL, Royal League til UEFA spill, noe som gir penger inn i kassa.

Uten han kan Gimt fort ende lavere og viktige inntekter kan svinne hen. Å lykkes slik som ifjor er viktig ikke minst pga tilskuere som fort vender ryggen om resultatene uteblir.

Alt i alt er jeg sikker på at Ludde vil styrke Glimt økonomisk når vi vet hva han er god for.

Helt klart burde Glimt satse hardt på å få Ludde lenger, helst permanent!!
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Ønsker selvsagt å beholde Ludde i Glimt, men vil bare minne om at Glimt allerede lå på 2. plass da han kom ifjor sommer....

Hertha betaler en stor del av Ludde's lønn, og det er selvsagt begrenset hvor lenge de er interessert i å fortsette med dette. Såfremt ikke noe spesielt skjer, så ønsker helt sikkert Hertha at Ludde skal komme til Tyskland til sesongoppkjøringa. Det tror jeg bare vi skal innfinne oss med. Så får vi ta alt annet som en stor positiv overraskelse.

Jeg tror ikke Glimt vil falle sammen om Ludde drar. Jeg er langt mer skremt av tanken på at André Hanssen skal forsvinne....
Mariasha
Posts: 2714
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

At Hertha vil ha Ludde til sesongoppkjøringa, kan høres fornuftig ut.. Men samtidig må man huske at de ville leie han ut, slik at han kunne vise seg litt fram for et eventuelt salg, så vidt jeg husker (Det er mulig jeg tar veldig feil her..). Når Glimt nå havner i UEFA-cupen, og forhåpentligvis ( :?: ) i Royal League og CL, blir dette en enda større sjanse for han å vise seg frem.
Riktignok kan jo dette være forandret, om lagsituasjonen i Hertha Berlin er forandret, noe jeg egentlig vet lite om.

Så jeg håper de er villige til å forlenge, men jeg håper minst like mye at Ludvigsen kommer seg tilbake til den storformen han var i før han ble solgt.
Sewerbird
Posts: 371
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:08 am
Location: Bodø

Post by Sewerbird »

JEG tror hvertfall at Herta er veldig interesert i å forlenge lånekontrakten mtp Glimt skal spille UEFA cup. UEFA cupen bør være et perfekt utstillingsvindu for Ludde og Hertha.
Guest

Post by Guest »

jau, enig der!
ludde fikk vell ikke mye spilletid i hertha og rosenborg, derfor er kanskje ludde selv også interisert om et års lånetid til!!
jeg tror ikke andrè hansen skal spille lengre i glimt, men hvis hansen vill forlate glimt hadde det vert bedre og solgt han eller byttet han med et annet midtbane geni enn å la kontrakten gå ut...
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Nå skal vi ikke glemme at Andrè Hansen forlenget sin kontrakt med ett år i fjor. Alle syntes det var positivt da og vi bør være glade for at han tar nok en sesong i Glimt! Slik situasjonen er kan vi ikke forvente å få mye penger for Andrè.

Enig i at det fort kan skje at Ludde forlenger utlånsavtalen. Hva skal han egentlig i Hertha å gjøre nå? Han må vel heve seg ganske mye skal han ha en fremtid i Tyskland. Men en ting er å imponere i Glimt, en annen å slå seg opp som ukjent i tysk fotball. Den er ikke akkurat er kjent for varme og godt kameratskap!

En ting til. Jeg leser i AN følgende: "Foruten Råstad og Berg går også Per Ivar Steinbakk, Jan Egil Brekke og Hans Jørgen Andersens kontrakter ut 21.12 i år. Bodø/Glimt har foreløpig ikke tatt stilling til om noen av disse skal tilbys ny kontrakt. Dette er like fullt ting som diskuteres fortløpende i kontorene på Aspmyra."

Selvfølgelig er det hele tiden snakk om lønn. Men Glimt bør snarest få løst opp i evt. floker og tilby i hvert fall Råstad, Chr. Berg og Jan Egil Brekke nye kontrakter.
Masinga
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Vi skal alle være Glade for den fantastiske jobben som Andre har gjort. Skulle vi få penger for han i tilegg så vil det bare være Bonus!!
Kontrakter ja, her må de gjøre jobben sin kjapt. En mann som Råstad spesielt vil kunne spille seg inn på hvilket som helst lag unntatt rævbk, så her haster det. Viktig også og få C.Berg sin kontrakt underskrevet snart. Om brekke fortjener ny kontrakt har jeg ingen formening om , så det vil vell tia vise. Syns ikke han har gjort noe spess egentlig.

I forhold til Ludde så må han snart bevise noe, dette tror jeg også han kommer til og gjøre denne sesongen. Tipper han scorer 15 mål og herjer verre med enkelte backer :mrgreen: Ganske sikker på at vi får låne han lenger. Det utstillingsvinduet som Uefa cupen kan bli er sikkert viktigere for Hertha enn at han skulle komme ned til Tyskland for og sitte på tribunen.
Guest

Post by Guest »

http://www.an.no/glimt/article925932.ece

råstad vill jo forsette i glimt så ser egentli ikke problemet
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det handler sikkert om lønn. Glimt sammens med sogndal har de laveste lønningene, men etter min mening så skal man ikke spare seg til Fant heller!! Håper de finner en løsning
Guest

Post by Guest »

leste avisa og så på tv'en i dag at glimt selger glimt, vet enda ikke hva dette går ut på men tror dette ga litt penger i kassa som igjen da må gå til lønninger..?

oppfordrer alle til og kjøpe pølse og brus på hjemmekampene :wink:
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Spillerne går ut og selger ; Årskort,støttemedlemskap(Til bedrifter) og det som Glimt måtte ha og selge. Dette er en videreføring av den flotte innsatsen som spillerne gjorde forrige sesong der de var ute blant publikum om det lokale næringsliv

Dette står det respekt av!!!
Post Reply