Spillertråd: Kenneth Høie

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Jeg er slett ikke uenig, for all del. Men Glimt har ikke, muligens med unntak av Londak, på fryktelig lenge hatt en keeper som har full kontroll i feltet. Kolstad er ikke den kjempestabile keeperen som aldri gjør feil, men det virker for meg som om han har en personlighet som får til å redusere stresset hos andre spillere. Det kan funke i noen sammenhenger, mens man i andre sammenhenger trenger en Schmeichel-type som holder forsvaret på tå hev med kjeft og grove morsfornærmelser. Det er få som kan gjøre begge deler, og den dagen vi får en sånn keeper så skal jeg prise meg lykkelig og kjøpe keeperdrakt :D
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

Kolstad har aldri vært en kontinuitetsbærer, for å låne et ord fra den stadig voksende fotballordboka. Men han har vært grei å ha i bakhånd, skulle vårt førstevalg bli skadet. Han er god på streken og er en myndig sisteskanse, men, som poteten sier; han gjør blundere litt for ofte.

Jeg ser ikke helt behovet for å hente Høie, når vi har en såpass solid keeper som Londak i stallen. Høie vil neppe godta å sitte på benken i Glimt. Det er han uansett for god til.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

YNWA!
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Hadde vært en drøm med Høie på fast basis. Da hadde vi hatt en 2.keeper jeg ikke hadde vært livredd for at må spille. I tillegg hadde han vel pushet litt på Londak, det gjør ikke Kolstad, han er ingen reell utfordrer.

Kan være enig i at det var litt "dårlig gjort" at Kolstad ble satt ut av laget, men i ettertid må man vel si seg særdeles fornøyd med akkurat det valget, siden Høie har spilt meget bra!

Kolstad har vel dessverre vist at han ikke presterer godt nok over tid til å spille i TL. Når det er sagt så tipper jeg at han er en viktig mann i Glimtsystemet som humørspreder, og det skal man ikke undervurdere verdien av. I tillegg til at han selvfølelig er en habil keeper, men ikke god nok. Omtrent som Sannes, som nok er særdeles viktig for å holde oppe intensiteten på trening. Man skal ikke undervurdere betydningen av slike spillere, selv om jeg mener de er langt fra TL-standard.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

Nettopp. Og alle som spiller Hattrick, vet hvor viktig det er å ha en klovn i laget! :wink:
User avatar
dr.mojo
Posts: 281
Joined: Mon Mar 28, 2005 7:25 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by dr.mojo »

Høie starter i dag for Start.
Byråkratiets formål er å kompensere for inkompetanse og manglende disiplin. Et problem som forsvinner av seg selv hvis man har de rette personene om bord.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Ser at Høie starter for Start mot Aalesund i dag. Har tydeligvis fått tillit etter å ha levert i Glimt.
Andres meninger støter meg.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Høie gjorde en brøler men forsvaret ryddet opp egne feil.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

MhepA wrote:Høie gjorde en brøler men forsvaret ryddet opp egne feil.
Brøler? Den taklingen kan vel neppe kalles for en brøler. Han går ut slik han må gjøre!
Go shave your wrists Gillett!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

nja, ok da. Kanskje ikke en brøler men han bommer helt klart og jeg sa ingenting om at det var hans feil.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Sitter med en følelse av at vi burde beholdt Høye!! Tross Start`s elendige form storspiller Høye i mål. Vi har en meget God Keeper i Pavel, men han trenger enda noen kamper før han er i Toppform etter mitt syn :!:!!!
Avedis
Posts: 348
Joined: Thu Mar 25, 2004 8:22 am
Location: København

Post by Avedis »

Var vel ikke sånn at vi kunne velge om vi ville beholde ham...? Uansett ville vel det blitt en unødvenig lønnspost ut året hvis det hadde vært aktuelt.
Andee
Posts: 33
Joined: Sun Jul 29, 2007 11:14 pm
Location: Oslo/Bodø

Post by Andee »

Nokia wrote:Sitter med en følelse av at vi burde beholdt Høye!!
1. Høie
2. Tror du virkelig det er så enkelt? Det var en låneavtale på maks 3(?) måneder. Dessuten ble den inngått utenfor overgangsvinduet.
3. Pavel er en bedre keeper.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Nokia wrote:Sitter med en følelse av at vi burde beholdt Høye!! Tross Start`s elendige form storspiller Høye i mål. Vi har en meget God Keeper i Pavel, men han trenger enda noen kamper før han er i Toppform etter mitt syn :!:!!!
...og de kampene skulle han fått ved å sitte på benken mens Høie spiller? Eller vil du ha Høie her for å erstatte Kolstad på benken?
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Etter min oppfatning er det komplett uforståelig at Start vraker Tommy Runar til fordel for Høie.
Masinga
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Andee wrote:
Nokia wrote:Sitter med en følelse av at vi burde beholdt Høye!!
1. Høie
2. Tror du virkelig det er så enkelt? Det var en låneavtale på maks 3(?) måneder. Dessuten ble den inngått utenfor overgangsvinduet.
3. Pavel er en bedre keeper.
Var da voldsomt :glis
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Masinga wrote:Etter min oppfatning er det komplett uforståelig at Start vraker Tommy Runar til fordel for Høie.
Dummeste jeg har hørt...
Han får en ball...
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

http://fotball.bt.no/eliteserien/article91336.ece
Det er selvfølgelig ambisjoner som ligger der. Men nå er det viktig å ta ting i riktig rekkefølge. Det viktigste for meg nå er å prestere stabilt på Tippeliganivå over lengre tid. Det er der mitt fokus ligger nå, sier Høie, som 1. juni kom tilbake fra et kort leieopphold i Bodø/Glimt. Der fikk han full tillit, og var plutselig en helt annen keeper enn den Start sendte fra seg i april.


- Det var et perfekt opphold. Jeg er avhengig av spilletid. For en keeper er det sånn at enten spiller du eller så spiller du ikke. Tar det litt tid før du slipper til, blir det fort vanskelig. Det er ikke som for en utespiller, som kan komme inn i 20 minutter. Vi er litt spesielle sånn, sier Høie
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Synes Høie har spillt bra i Start jeg ! :)
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Post by Sulliken »

Enda en grunn til at jeg ikke vil møte Start i kvalik.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Andee wrote:
Nokia wrote: 3. Pavel er en bedre keeper.
Vet ærlig talt ikke om dette stemmer...

:?
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Vegard wrote:
Andee wrote: Vet ærlig talt ikke om dette stemmer...

:?
Nei det skal jeg gi deg rett i. Tok nok feil her kan det se ut som .-
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Cheese Smirnoff wrote:Neste sesong er Pavel Londak tippeligaens beste keeper!
Tja, ikke meg imot... men tviler faktisk litt desverre.!
Post Reply