Spillertråd: Vegard Sannes

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Kesseboy
Posts: 15756
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Spillertråd: Vegard Sannes

Post by Kesseboy »

Etter en god kamp for Glimt 2 på mandag, er det duket for årets første Adecco-kamp fra start for Vegard Sannes.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Post by G-s-enz »

Med to vakre hælspark på 2 kamper viser Sannes seg som Glimts beste når det gjelder teknikk ;)

Håpe han gjør det strålanes i dag :)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15756
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Post by Kesseboy »

Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Likte det Vegard gjorde i går. Herlig lagspiller 8)

''''''''''''''''''''''''''''''''''
Principal Skinner: "Order, order. Do you kids wanna be like the real UN or do you just wanna squabble and waste time?"
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

– Det kan godt hende jeg legger opp hvis ikke jeg får noe tilbud. Det er ikke så mange andre klubber jeg anser for å være aktuelle, bekrefter Sannes, som presterte det kunststykket å avslutte søndagens oppgjør mot Moss uten kontaktlinser.

– Jeg mistet den første linsa 15 minutter før slutt. Den andre mistet jeg fem minutter før slutt. De siste fem minuttene spilte jeg uten linser i det hele tatt, smiler hardhausen som har minus 3.5 på begge øynene.
Er vel bare guden Sannes som kan spille fotball i blinde! :lol:

Så da vet man hvorfor det kan se ut som om han virrer litt rundt iblant, han famler seg rett og slett fram etter ballen! :mrgreen:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

:evil:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Det er sånne spillere jeg liker; enten Glimt eller ingen!
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Har alltid hatt sansen for Sannes, det er en spiller meg hjertet i klubben og en som gir alt i hver kamp!
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Har alltid vært skeptsk til Vegard Sannes, men i de siste kampene må jeg si at den gutten har virkelig forandret seg. Kan med sikkerhet si at Vegard Sannes har ALDRI har vært bedre enn denne sesongen. Mulig det har med at han spille indreløper og ikke back. Med den formen han viser nå, synes jeg han bør få ny kontrakt. (spørs selvfølgelig hvem alternativet er...)
Men vaksinert mot å score mål? Ja det er han!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Vegard er en uhyre viktig "motor" for Glimt. Skjønner ikke at ikke trenerne ser det. Gi gutten kontrakt!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

Han bei jo banens beste idag :D
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Panzer wrote:Har alltid vært skeptsk til Vegard Sannes, men i de siste kampene må jeg si at den gutten har virkelig forandret seg.
*kremt* Sannes har da alltid vært blant mine absolutt favoritter. Hyggelig å lese at andre endelig får øynene opp for arbeidsjern nummer en :wink: Tidligere har han ikke fått spille så lenge på en fast plass som han nå har gjort - mener jeg å huske...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Janco
Posts: 568
Joined: Tue Mar 23, 2004 11:49 am
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 37 times

Post by Janco »

yellow wrote:Vegard er en uhyre viktig "motor" for Glimt. Skjønner ikke at ikke trenerne ser det. Gi gutten kontrakt!
Tror nok ingen skal konkludere med at trenerapparatet vårt er hverken blinde eller inkompetente, de har bare is i magen.

Er rimelig sikker på at om det ikke kommer noen vesentlige forsterkninger til klubben, så får de fornyet kontrakt!


Mvh Janco
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Og noen skjønner fortsatt ikke hvor viktig Vegard kan være.. :roll:

I mine øyne delt bestemann idag sammen med Miller. Nå blir han vel snappet opp av en eller annen klubb som har sett kampen på tv. Herjet med Hamkam slik han gjorde mot TIL i 2004.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Vegard gjør en kjempegod arbeidsinnsats, han er rask fremover på banen og gjør ofte riktige valg. Problemet er at pasningsfoten hans tidvis er horribel.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

brawno wrote:Problemet er at pasningsfoten hans tidvis er horribel.
Men ikke da det gjaldt som mest. Tenker spesielt på den nydelige assisten :D
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Glimtfan wrote:
brawno wrote:Vegard gjør en kjempegod arbeidsinnsats, han er rask fremover på banen og gjør ofte riktige valg. Problemet er at pasningsfoten hans tidvis er horribel.


Veldig enig, hadde Sannes hatt teknikk ville han vært en spiller av Runar Bergs kaliber (når han var på topp). Den manglende teknikken gjør at han varierer stort. Spilte glimrende i dag, men jeg tror likevel Glimt gjør lurt i å hente forsterkninger på midten om man rykker opp.
Word. :wink:
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Sannes var rett og slett dritgod i dag! AKKURAT en slik midtbanespillertype Glimt MÅ ha på midtbanen. Han hadde bl.a. et skikkelig Messi-raid på venstrekanten, som uheldigvis bare ble corner :)
Una mas cerveza.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Novi wrote:Sannes var rett og slett dritgod i dag! AKKURAT en slik midtbanespillertype Glimt MÅ ha på midtbanen. Han hadde bl.a. et skikkelig Messi-raid på venstrekanten, som uheldigvis bare ble corner :)
Veldig mange gode i dag, men trekker fram Vegard og Mounir. Strålende spillere. Gleder hele mitt glimthjerte at nettopp disse spillerne lykkes, og det direkte på TV!

:lol:
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

Sannes må få ny kontrakt. alle i DGH som er enig gi uttrykk for det på neste hjemmekamp
Post Reply