Hattrick

Flere ulike tråder om diverse spill er begynt å oppstå på forumet. Vi føler derfor for å samle disse, slik vil også forumet bli ryddigere for de som ikke er så interessert i spill.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Vant i dag min 3 kamp på rad og holder 3 plassen. Dog så kommer jeg nok til å gå på 3 strake tap nå som jeg møter de to suverene topplagene i de neste 3 kampene... men de skal nå spilles først og jeg har jo overrasket mot de i tidligere sesonger så man skal vel aldri si aldri
Tippeliga 2015
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Post by Krestmund »

Fikk endelig opp en fra ungdomslaget som ikke sugde helt rævpikk:


Andreas Thøgersen (185754881)
19 år og 2 dager, akseptabel form, frisk
En behagelig fyr som er hissig og beryktet.
Har elendig rutine og middelmådig lederevne.

Spesialitet: Rask

Neste bursdag: 04.04.2008
Nasjonalitet: flag Norge
Total Skills Index (TSI): 1 380
Lønn: 4 500 Kroner/uke
Eier: Panzerarmee Afrika
Advarsler: 0
Skader: Frisk


Kondisjon: svak Målvakt: katastrofal
Ballfordeling: god Pasninger: middelmådig
Ving: dårlig Forsvar: akseptabel
Målskåring: dårlig Dødballer: svak
Trofast til Børvas sprenges
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Post by Krestmund »

Fikk endelig opp en fra ungdomslaget som ikke sugde helt rævpikk:


Andreas Thøgersen (185754881)
19 år og 2 dager, akseptabel form, frisk
En behagelig fyr som er hissig og beryktet.
Har elendig rutine og middelmådig lederevne.

Spesialitet: Rask

Neste bursdag: 04.04.2008
Nasjonalitet: flag Norge
Total Skills Index (TSI): 1 380
Lønn: 4 500 Kroner/uke
Eier: Panzerarmee Afrika
Advarsler: 0
Skader: Frisk


Kondisjon: svak Målvakt: katastrofal
Ballfordeling: god Pasninger: middelmådig
Ving: dårlig Forsvar: akseptabel
Målskåring: dårlig Dødballer: svak
Trofast til Børvas sprenges
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Krestmund wrote:Fikk endelig opp en fra ungdomslaget som ikke sugde helt rævpikk:


Andreas Thøgersen (185754881)
19 år og 2 dager, akseptabel form, frisk
En behagelig fyr som er hissig og beryktet.
Har elendig rutine og middelmådig lederevne.

Spesialitet: Rask

Neste bursdag: 04.04.2008
Nasjonalitet: flag Norge
Total Skills Index (TSI): 1 380
Lønn: 4 500 Kroner/uke
Eier: Panzerarmee Afrika
Advarsler: 0
Skader: Frisk


Kondisjon: svak Målvakt: katastrofal
Ballfordeling: god Pasninger: middelmådig
Ving: dårlig Forsvar: akseptabel
Målskåring: dårlig Dødballer: svak
Han var god nok til at han kunne gått rett inn på mitt lag..
Tippeliga 2015
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

HT må satse på bedre kapasitet ellers er det over og ut for min del. Nå er jeg skitlei av at jeg ikke får sjekket kamper. I dag så var den sågar nede hele første omgang. Andre lørdager er kapasiteten sprengt, hva er vitsen da?

En ting som irriterer meg med overgangsmarkedet, er at det må søkes i hver eneste del av verden. Hvorfor kan ikke jeg få bestemme kriteriene? Det er for dårlig og tar alt for lang tid å finne aktuelle spillere.
@liverglimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

HT har jeg kuttet ut for lengst og har fått beskjed om at de slettet laget mitt :D
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Lurer på om ikke FK Rønvika skal akseptere tilbudet om treningskamp snart...
Tippeliga 2015
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Post by Krestmund »

Grattis
Trofast til Børvas sprenges
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Jeg ligger på andre etter andre seieren på rad. Møter min argreste konkurrent neste kamp, hvis jeg klarer å vinne den så kanskje jeg klarer å mobilisere engasjement for HT igjen. Lurer på å selge alt og legge opp. Litt lei av matematikspill nå.
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

liverglimt wrote:Jeg ligger på andre etter andre seieren på rad. Møter min argreste konkurrent neste kamp, hvis jeg klarer å vinne den så kanskje jeg klarer å mobilisere engasjement for HT igjen. Lurer på å selge alt og legge opp. Litt lei av matematikspill nå.
Hehe, matematikkspill. Velvel. Hadde det vært matematikk, så hadde jeg vært videre i NM, og fremdeles vært i femtedivisjon. ;)


Jeg sliter med at det er for mye tilfeldigheter der.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

poteten wrote: Hehe, matematikkspill. Velvel. Hadde det vært matematikk, så hadde jeg vært videre i NM, og fremdeles vært i femtedivisjon. ;)


Jeg sliter med at det er for mye tilfeldigheter der.

Tenker da mest på trening og trening. Nå har jeg 9 mill på konto, en relativt grei stall, men mangler ett par stjerner for å gjøre det helt store. Så da blir det mest matematikk for å se når kan de og de gå opp i skills. 8)
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

Ja, sånn sett ja. Trening er trening. Er litt mer uforutsigbart nå enn før, med de nye biskill-endringene og den nye kampmotoren som tar mer hensyn til biskills kontra ratinger.

Jeg sliter fortfarende med angrepet, men vant utrolig nok 10-0 i en kamp jeg forsøkte å tape. :lol:
Kritisk
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Jeg er heelt ute nå, husker nesten ikke noe av tingene jeg må ta hensyn til eller noe som helst.. Men altså, har den regelen om at man kun kan sparke en spiller hver 12. time eksistert lenge? Noe så irriterende! Skulle ta et skikkelig skippertak i dag og sparke de overflødige, selge noen og så kanskje få kjøpt noen og kanskje satt meg litt inn i det igjen, men vil jo sparke først for å få litt oversikt :?
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Mariasha wrote:Jeg er heelt ute nå, husker nesten ikke noe av tingene jeg må ta hensyn til eller noe som helst.. Men altså, har den regelen om at man kun kan sparke en spiller hver 12. time eksistert lenge? Noe så irriterende! Skulle ta et skikkelig skippertak i dag og sparke de overflødige, selge noen og så kanskje få kjøpt noen og kanskje satt meg litt inn i det igjen, men vil jo sparke først for å få litt oversikt :?
Ja den har vært der så lenge jeg har spillt og det er vel ett par år. Men enig, den er jævlig irriterende. :lol:
@liverglimt
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Flere lag trengs i ungdomsligaen glimtforum.net vi er bare 3 lag for øyeblikket og det er for få til å starte serien. Håper flere melder seg snart.
Tippeliga 2015
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Neste uke braker Berlevåg og Bertnes sammen i tellende seriekamp i div V.155 MatchID: 162889506

Kjenner jeg har en litt uggen følelse for denne da lagformen ikke er allverdens.
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
Jabbe85
Posts: 203
Joined: Tue Apr 13, 2004 11:47 pm

Post by Jabbe85 »

FSHelgeland wrote:Flere lag trengs i ungdomsligaen glimtforum.net vi er bare 3 lag for øyeblikket og det er for få til å starte serien. Håper flere melder seg snart.

Hadde vært moro å bli med er nettopp begynt ny sesong på serien min så må vente til jeg er ferdig der.
DGH medlem nr 136

((-:Bodø/Glimt superlaget fra nord:-))
MAN UNITED FAN FOREVER!!
Jabbs United on Hattrick.org
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

FSHelgeland wrote:Flere lag trengs i ungdomsligaen glimtforum.net vi er bare 3 lag for øyeblikket og det er for få til å starte serien. Håper flere melder seg snart.
I´m in! 8)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Bra, skal jeg starte serien med 4 lag? eller skal vi vente på flere?
Tippeliga 2015
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

FSHelgeland wrote:Bra, skal jeg starte serien med 4 lag? eller skal vi vente på flere?
Gjerne for meg. Jeg spilte den siste kampen i den serien jeg spilte i nå i helga, så jeg tåler for så vidt å vente litt også. Dette får dere andre avgjøre.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Pekri10 wrote:
FSHelgeland wrote:Bra, skal jeg starte serien med 4 lag? eller skal vi vente på flere?
Gjerne for meg. Jeg spilte den siste kampen i den serien jeg spilte i nå i helga, så jeg tåler for så vidt å vente litt også. Dette får dere andre avgjøre.
Hvis ingen melder seg innen 24 timer så start.
@liverglimt
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Da har jeg startet serien, måtte gi den nytt navn for å få det til. Det nye navnet er GlimtforumNet og den har 4 lag. Det er meg, Liverglimt, Pekri10 og Tomath. Det blir med andre ord en kort serie, og det vil kanskje være noen flereledige forumlag slik at vi kan utvide når den er ferdigspillt. Jeg har flyttet kampene til onsdager klokken 16.10 slik at det vil sammenfalle med cupkamper og de fleste av treningskampene. Jeg har også sendt en henstilling til Tomath om å prøve å stille lag i alle kampene slik at andre får kamptrening.
Tippeliga 2015
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Fikk solgt en av guttene som kom opp fra juniorlaget for småpene 4.5mill :-) Håper det dukker opp flere slike om ikke så alt for lenge. Det ga meg midler til å kjøpe meg en ny forsvarer...
Tippeliga 2015
Post Reply