Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Bix »

Er det bare jeg som ikke fikk med meg buing? o.O
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Johansen »

http://www.ab24.no/content.asp?page=534 ... 8,1&lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Gjett om æ aldri gidd å juble mere for JDS
Mr Røsten
Posts: 1426
Joined: Tue Jun 14, 2005 8:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Mr Røsten »

Jeg hørte ikke buing på Derek.

At vi synger på Olsen før frisparket og at Sørensen skårer er jo bare artig.

Dereks uttalelse til ab24 er alt annet en klok.
FØRR EVIG
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Taskeladdn »

Johansen wrote:http://www.ab24.no/content.asp?page=534 ... 8,1&lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Gjett om æ aldri gidd å juble mere for JDS
Hvis det som reporteren forteller han der stemmer, så synes jeg iallefall det er en kongekomentar av JDS =)
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Johansen »

Ser jo også tydelig at ab24 ønska å lag storm i ett vannglass hær
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Glimt1916 »

Og det lykkes de jo tydeligvis godt med. Håpa at det ikke stemmer at publikum bua, uansett om det va DGH eller noen andre
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Snorreth »

Jeg må le!

Jeg fikk kjeft når jeg refsa Forko på forumet?
Og jeg har hørt fra en kompis som var på Aspmyra, at han stod ved noen som søyt og klaga sykt over Jan Derek.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Larsen »

Men hva faen?

Jeg kan ikke huske å ha fått med meg noen buing på Sørensen?

At det ropes på Olsen ved frispark er vel hverken overraskende eller dramatisk, det gjøres jo hver eneste gang det blir frispark. Dessuten har vi jo vært vant med at det faktisk er han som tar frisparkene.

Jeg synes det er svært uheldig at kapteinen på laget kommer med slik kommentar ovenfor egen supporterklubb, svært uheldig.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by eidurgud »

Du er ikke alene om å mene det, Larsen!

Hva faen feiler det ab24? Andre gang på kort tid de prøver å lage kvalme i/om DGH :guns
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by tjongs »

Vel, så lenge vi vinner kamper må gjerne Derek eller hvem det skulle være synes jeg er en stor gjøk. Jeg har ingen amisjon om å bli personlig venn med alle Glimtspillerne uansett, Glimtseire derimot, det har jeg en stor ambisjon om å se mange av :)
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Taskeladdn »

Larsen wrote:Jeg synes det er svært uheldig at kapteinen på laget kommer med slik kommentar ovenfor egen supporterklubb, svært uheldig.
Synes det er svært uheldig at det er noen suppegjøker som buer på vår egen kaptein..
Slike personer hadde fortjent å bli utestengt ifra supporterklubben, men så har jeg alltid hatt en annen mening ang supportere enn di fleste her inne uansett... JDS blir konforontert med at DGH buer på han før frisparket, han knaller ballen imål.. Såklart har ikke DGH peiling hvis dem buet på han.. Dette er en agurknyhet av ab24 for å skape dramatikk, får håpe at folk har såppas vett at dem ikke lar dette gå ut over kapteinen vår og heller viser litt forståelse...
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by FSHelgeland »

JDS er den dårligste spilleren jeg har sett i norsk tippeliga...
Tippeliga 2015
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by FSHelgeland »

men han er også den beste spilleren jeg har sett i Norsk tippeliga ;-)

Bare synd at han har så stor nivåforskjell mellom laveste og høyeste nivå.
Tippeliga 2015
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by tomath »

Larsen wrote:Jeg kan ikke huske å ha fått med meg noen buing på Sørensen?
Det ble i hvert fall buet når han gjorde seg klar til å ta frisparket. Om det var på ham eller noe annet vet jeg ikke.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Snorreth »

Skulle likt å se hvordan noen av dere vil endre på laget. Ikke bare hvorfor og hva.
Når man skal endre noe i fotball, så må man tenke hvordan.

- Jeg selv tviler sterkt på at (erhm) vi kan gjøre det bedre med en annen dagens ca førsteellever.
At vi har rutine er viktig.

Jan Derek er langt unna toppnivået, men han har faktisk hjulpet laget. Hvis noen sinker, så har han god konkurranse av noen medspillere jeg ikke skal nevne navn på, og disse sinkene har faktisk også hjulpet laget. :wink:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Larsen »

Det fikk jeg ikke med meg, men om dette var rettet mot JDS så er det naturligvis nok til at man skjemmes :oops:

Selv om jeg ikke skulle være fornøyd med prestasjonen til en spiller så ville jeg aldri gå til det skritt å bue på vedkommende, det tror jeg også gjelder for de fleste DGH`ere.


Det var forøvrig en gang litt tidligere i kampen jeg trodde det ble buet på en Glimtspiller, men så oppdaget jeg at dette var rettet mot dommeren som ikke slapp P.Rønning inn på banen.
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Taskeladdn »

Larsen wrote:Det fikk jeg ikke med meg, men om dette var rettet mot JDS så er det naturligvis nok til at man skjemmes :oops:
JDS fikk heller ikke dette med seg..
Men når reporteren forteller han dette så forstår jeg godt at han reagerer slik..
Kåre reagerte på akkurat samme viset han og...
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by eidurgud »

Kåre og JDS reagerte IKKE på samme måte!

Kåre: Buet de? Det fikk jeg ikke med meg, det måtte være av uvitenhet. De hadde jo ikke sett han score slik før!
JDS: Buet de? Det fikk jeg ikke med meg, de har ikke peiling


Ikke heeelt det samme...
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by PEMA »

At vi synger på Olsen er veldig naturlig ved frispark.
Vi stoppet å synge da vi så JDS gjøre se klar.
Buing har jeg heller ikke fått med meg, det er vel da vi som får skylda uansett.

Patetisk av JDS å sutre slik, jeg synes bare det var artig at han scoret da vi hadde ropt på stig.
Vi avsluttet kampen med å synge "Jan Derek, vi tok feil", men ab24 elsker jo konflikter og valgte å overse denne.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
Snorreth
Posts: 1486
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:09 pm
Location: Sagene, Oslo

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Snorreth »

eidurgud wrote:Kåre og JDS reagerte IKKE på samme måte!

Kåre: Buet de? Det fikk jeg ikke med meg, det måtte være av uvitenhet. De hadde jo ikke sett han score slik før!
JDS: Buet de? Det fikk jeg ikke med meg, de har ikke peiling


Ikke heeelt det samme...
Synonym fra ordboka:
"I synony'm n3 (av II *synonym) ord med samme el. nesten samme betydning som et annet ord 'løpe' og 'springe' kaller vi s-er"

- Dessuten har vel de forskjellige følelser. Du hadde selvsagt ikke reagert på samme måte hvis naboen min sa at jeg er en fotbanna dust og ihvertfall ikke sagt det samme som meg.

EDIT: btw. Jeg tror jeg hørte noe buing på TV'n. Hørte hvertfall ulelyd, men tror det var fordi det var taklinga før frisparket...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Larsen »

Forøvrig så kjører ikke AB24 dette bare for lage faen, under intervjuene ble samme spørsmålene stillt av andre reportere. Blir ikke overrasket om dette dukker opp i AN i morgen.

Dersom de ikke dropper hele greia siden det allerede er ute på AB24 da.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by mester »

Lett å være stor i kjeften når man avgjører kampen...men hadde han skutt over eller i muren eller skutt latterlig svakt midt på keeper som tidligere i kampen tror jeg ikke han vært så tøff i trynet...

Sørensen har vært Glimts klart svakeste spiller hele sesongen, og ingen forskjell idag...til og med kommentatoren lurte hva han holdt på med til tider...og forran målet sa han bare litt underforstått noe a'la "tja..han har jo scoret fra denne posisjonen for leeenge siden.."

Om JDS begynner å jobbe litt hardere, blir litt mere presis og tar litt flere rette valg i løpet av kampene kan han være så stor i kjeften han bare vil;)

Ps. Etterlyser også at han faktisk pisker igang gutta når de er sløve...men det er klart..da blir han vel kanskje enda mer sliten..

:glimt :glimt :glimt :glimt :glimt
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by Larsen »

jeg trodde det ble buet fordi muren sto for nær jeg. de stilte seg opp altfor nært, DGH buet og dommeren flyttet muren tilbake.. så nettopp reprisen av det på tv2sport og tror faktisk fortsatt det var det som skjedde. jeg skal ikke si at ingen buet på derek, men tror noen av oss kan unnskyldes..
Ja? kanskje dette var årsaken? Jeg husker jeg ytret en ting eller to i den forbindelse, har jeg blitt misforstått til at det gjaldt JDS? :shock:

Dette er forresten hentet fra kommentarfeltet til ab24.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by tomath »

Etter å ha sett situasjonen en gang til så var det nok ikke så ille som jeg først fikk inntrykk av. Det høres ut som det kommer en del spontane utbrudd akkurat i det det blir klart at det er Sørensen og ikke Olsen som skal skyte, deretter er det noe veldig spredt piping. Absolutt ikke nok til at DGH som helhet fortjener trekk på børsen og kjeft av Sørensen og andre.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Spillertråd: Jan Derek Sørensen (10)

Post by PEMA »

Så kampen nå på tv. Nå hørte jeg piping, ikke mye men noen plystretoner.
Er alle sikker på at det der og da pipes mot Sørensen og ikke mot muren som Lyn holdt på å stille opp??
At vi sang for Olsen kan han da ikke være sur for, han vet jo hvem som har skutt ballen flest ganger i maskene på frispark på myra av han og Trond.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
Post Reply