Klagemuren

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Klagemuren

Post by NupiSnowJog »

Kenneth wrote:
NupiSnowJog wrote:Sturla Berg_johansen er homofil :cry:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547549
Og noen var overrasket tydeligvis?

Så dette visste du altså? Eller trudde du det berre fordi han var 40 og singel?
ARGH!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Klagemuren

Post by Kenneth »

Hørte det for flere år siden, bare rykter da. Selvsagt ingen direkte bekreftelse, men som han selv sier - han har kjørt kombo i flere år. Noen må jo en eller annen gang fortelle det til en venn - og vennen fortelle det til flere av sine venner, så har man det gående. Ikke at dette har brydd meg noe nevneverdig altså. Good for him at han har fått fortalt det da :)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Klagemuren

Post by eidurgud »

Siden han "har kjørt kombo" i flere år, blir det ikke litt feil å si at han er homofil, da? Er ikke bifil et bedre ord? Han har jo vært sammen med flere jenter, og tydeligvis hatt følelser for gutter også, så jeg ser ikke helt at man kan si at han er verken det ene eller andre.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Re: Klagemuren

Post by Kenneth »

Det jeg hørte var at han var homo. Han selv som sa han hadde kjørt kombi.

(ferdig med saken, da den egentlig ikke hører hjemme i denne tråden in the first place :) )
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Klagemuren

Post by Kesseboy »

Kenneth wrote:Det jeg hørte var at han var homo. Han selv som sa han hadde kjørt kombi.
Jeg vil gjerne klage på at folk synes det er homofilt å kjøre kombi. Jeg kjører en kombi, men det er egentlig bare sånn at jeg låner mamma sin. Skal jeg være nødt til å kjøpe meg stasjonsvogn eller sedan, eller kanskje til og med kabriolet, for å ikke bli anklaga for å være homo?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Ville Lehtinen »

Kesseboy wrote:eller kanskje til og med kabriolet
Da anklager jeg deg for å ha liten tiss.
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Re: Klagemuren

Post by milla »

Sulliken wrote:Nei.. Gud forby at det finnes homofile som heier på Glimt :lol:
Syns d e trasi at folk sleng ut snær kommentara i 2009... Sinnsykt unødvendig!
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Klagemuren

Post by G-s-enz »

Jeg trur det va ironi altså :wink:
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Re: Klagemuren

Post by milla »

Jeg skjønner det G-s-enz, men synes sånner slengkommentarer er unødvendige likevel. Ironi vises ikke alltid like godt på papir som når det blir sagt...
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Klagemuren

Post by G-s-enz »

Det er jeg dog enig i :)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Los-Loco »

milla wrote:Ironi vises ikke alltid like godt på papir som når det blir sagt...
Kan man abbonere på Glimtforum i papirversjon? :shock:


Åh, sorry, måtte bare! :oops:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Ville Lehtinen »

Ja, da Glimtforum.net startet som Bodöens Glimt Tilhængerfora i 1903, var det selvfølgelig i papirform. Reaksjonstiden var noe senere enn den er nå, i og med at postbudene måtte vasse i 6 meter dypsnø og slåss mot sabeltanntigre. Forumet tok ikke skrittet over til internett før på 70-tallet.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Klagemuren

Post by Kesseboy »

Det finnes nedtegnelser helt tilbake til 1779. Da ble alt skrevet for hånd, siden det var for kaldt til å bruke trykksverte. Man brukte ferskt selungeblod som blekk. Det er fra denne tida retningslinjene for sitering stammer, siden det ble sånn slitasje på de som skulle skrive, dersom de måtte skrive fullstendige sitater av alle innleggene.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Ville Lehtinen »

Var det ikke på den tiden at tippoldefaren din, Khæssemanden, var moderator?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Klagemuren

Post by Kesseboy »

Jo, det stemmer! Det hersker endel usikkerhet rundt hans avgang, om han trakk seg stille tilbake, eller om han ble brent på bålet. Noen kilder tyder på at han trakk seg tilbake til et ensomt og sørgelig liv da nyhetene nådde Hundholmen om James Cooks død. Andre sier at han, etter ei lang moderator-økt ble observert i hvit skjorte med røde streker fra selblodet. Han ble i den sammenhengen antatt å være TILhenger, og dermed brent på bålet som heks.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Los-Loco »

Riise og fruen er gravide igjen:

http://www.side2.no/kjendis/article2558570.ece

Hvilket bringer dystre tanker om plottet bak filmen Idiocracy, som på tross av sin komedieform evner å gi meg grøsninger når jeg ser folk som Riise formere seg fritt:
Natural selection is indifferent to intelligence, so that in a society in which intelligence is systematically debased, stupid people easily out-breed the intelligent, creating, over the course of five centuries, an irremediably dysfunctional society. Demographic superiority favors those least likely to advance society. Consequently, the children of the educated élites are drowned in a sea of sexually promiscuous, illiterate, alcoholic, proletarian peers.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Klagemuren

Post by G-s-enz »

Hahahahhahaha :lol:
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by ingen87 »

BAKKENETT!! DRIT!
Stilte inn antenna slik at jeg skulle få NRK bra inn i går. Hvorfor i F*** er signalene mildt sagt elendige i samme posisjon idag, når man ikke har justert noe på den?! Irriterer meg så vilt! Signalstyrken står omtrent på maks, mens kvaliteten står å hopper mellom topp og bunn (noen som kan forklare hvorfor?), dette resulterer i en ekstrem hakking, omtrent som å se landskamper på Adhtv... Jeg blir bare ikke klok på hele systemet..
Førr Evig!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Los-Loco »

Har ikke peiling på årsaken, men i den grad det kan er til noen trøst så har kvaliteten på nrk på canalt digital også variert en del i går og i dag. Litt småskurrete liksom. Så det KAN jo være at nrk har problemer med hovedsenderen sin...?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by Los-Loco »

En gang tilbake i historisk tid var lørdagskveldene den O store tv-kvelden i Norge. Valget sto mellom Nrk eller ikke Nrk, men stort sett kunne statskanalen by på ett eller annet severdig på lørdagskveldene.

I dag har jeg tilgang på gud-vet-hvormange kanaler, men opplever at lørdagskveldene konsekvent er kjemisk fri for fornuftig underholdning. I den grad noen kanaler sender film, så er det snakk om drittfilmer, og meningsløs underholdning som Brit Awards, dokumentarfilmer og tvilsomme serier.

Jeg nekter å tro at det ikke er et marked for god tv-underholdning på lørdager. Hvorfor er det ingen av kanalene som ønsker seg en bit av dette markedet?
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Klagemuren

Post by NupiSnowJog »

TRØØØØØØØØØØØØØØØØØTT!
Vil sovesovesovesovesovesove.
ARGH!
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Klagemuren

Post by NupiSnowJog »

Eg hatar byråkrati, eg er kvalm og vil sove.
ARGH!
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Klagemuren

Post by G-s-enz »

Bah her glede jeg meg til å trene litt,åsså har jeg glemt leggbeskytteran heime i Målselv,så unødvendig,jeg trene ikke med bedriftslag uten leggbeskyttera :?
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Klagemuren

Post by ingen87 »

En dust har skrevet inn feil kontonummer, og tilfeldigvis overført 10 millioner til TIL..
Førr Evig!
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Klagemuren

Post by Boombadila »

Det er desverre mange som vil kaste bort pengene sine på tull og fanteri i denne verden. Noen gambler dem vekk, mens andre gir til dårlige formål :wink:
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Post Reply