supporterbillett???

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

supporterbillett???

Post by rayray80 »

Hvor kjøpes de nå? eller selges heter det vel....
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: supporterbillett???

Post by rayray80 »

det vil si.. i morgen altså... er vel ingen G-sport som har åpent da...?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: supporterbillett???

Post by Kesseboy »

Har lurt på det samme ... ikke plenty med info om supporterbilletter i det store og hele, igrunn.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: supporterbillett???

Post by eidurgud »

Selges på Aspmyra ihvertfall,. Er vel kun der man kan kjøpe de i morgen, siden de ikke selges på nett eller hos 7-eleven.
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: supporterbillett???

Post by sjura ;) »

Stemmer. Må kjøpes i luka ved nordmegler.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: supporterbillett???

Post by rayray80 »

fan det er tungvint...hvorfor ikke få en stand som står utenfor j-feltet også... samt stand som selger supporter effekter utenfor hver inngang...hmm.. jaja.. gleder meg uansett.. bare 7 timer igjen nå
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: supporterbillett???

Post by eidurgud »

Du må jo kjøpe billett uansett, så hva er det som er så tungvint med at du må gjøre det på Aspmyra? Ja, du må kanskje stå i kø, men hvor stor blir køen i dag? Påske, adeccoliga, Lyn som motstander..

Dessuten er det bare å komme litt før fem på seks... :wink:
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: supporterbillett???

Post by rayray80 »

jeg er alltid en plass mellom 30 - 60 minutter før kampstart.. i tippeligaen var det normalt 60 - 120 minutter før kamp.. så er iallefall ikke den siste.. men å gå tur rundt aspmyra for å kjøpe billetter er liksom ikke det jeg ønsker mest..
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: supporterbillett???

Post by sjura ;) »

De har fått beskjed om at det ikke holder at supporterne må kjøpe billetter ved nordmelger og må vente i en hallvtime i kø før de blir sendt inn gratis etter første mål er kommet. Håper og tror det vil komme en bu på andre siden også fremover.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: supporterbillett???

Post by eidurgud »

Det som skjedde i dag kan ikke Glimt klandres for.

Billettluka var åpen fra kvart på fire, det var tre billettluker åpne fra klokka fem. At folk kommer på kamp ti minutter før den begynner, er fremdeles ikke klubbens feil.

J-feltet var riktignok stengt for salg i bortimot tre kvarter, men det kan heller ikke Glimt klandres for, det var iTicket som hadde stengt av hele feltet.

Situasjonen i dag var spesiell, ift at det er påske og G-sport ikke har åpent, så det kommer ikke til å bli noe problem fremover.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: supporterbillett???

Post by Kesseboy »

iTicket bekrefter det kaotiske inntrykket fra fjoråret, da de solgte meg billetter som ikke skulle kunne selges, i følge to vakter på Aspmyra.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: supporterbillett???

Post by sjura ;) »

Du skal ikke se bort ifra at det kan bli ett problem flere ganger. Før kunne supporterne dra på glimtshopen og kjøpe billetten rett før kamp uten problem. Når luka er eneste plass de kan få seg billett på en søndag så er det for liten kapasitet til å ta imot dem. Man kan ikke forvente at folk skal komme til myra 2 timer før start for å være sikre på å rekke kampen. Vet folk som sto i kø fra halv 6 og ble sendt inn etter første målet fordi di ikke var i nærheten av å komme frem til luka. Men en egen bu ved diadora til supportere og Diadora generellt ville alt gått MYE fortere. Å ikke ha noen plass å kjøpe effekter på kampdag eller heller ikke bra nok.
Den som gjør seg til kryp, kan ikke klage over å bli knust.
- Immanuel Kant -
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: supporterbillett???

Post by eidurgud »

torstein86
Posts: 94
Joined: Wed Feb 10, 2010 12:13 pm

Re: supporterbillett???

Post by torstein86 »

Minner om at det siden mai har vært stand utenfor J-feltet med salg av billetter og skjerf.
Ved forrige hjemmekamp mot Tromsdalen økte vi opplegget med 8 hagestoler, bord og karameller.

Nå mot Sarpsborg kan man også få raskt introduksjonskurs i sjonglering for hele familien.

Mvh. Kasserer`n
User avatar
dr.mojo
Posts: 281
Joined: Mon Mar 28, 2005 7:25 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by dr.mojo »

Det er helt glimrende. Sist gang sto jeg i luka bak nordmegler og var usikker på om jeg rakk inn til kampen selv om jeg var ute i god tid. Ikke lynsraske de frivillige bak datamaskinen der. Fikk foresten tanker tilbake til en eksamen jeg hadde, hvor jeg plutselig fikk et akutt behov for et toalettbesøk. Pensjonistene som er er eksamensvakter har ikke allverden responstid, ble nesten katastrofe, til forveksling lik det følelsen jeg hadde i bilettkøen sist kamp.
Heldigvis gikk det bra i begge tilfeller. :D
Byråkratiets formål er å kompensere for inkompetanse og manglende disiplin. Et problem som forsvinner av seg selv hvis man har de rette personene om bord.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by J I P »

Og på G-sport City nord sier de nå at J-feltet er blokkert for salg hos de- og at alt salg til J foregår på DGH sin stand på Aspmyra.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: supporterbillett???

Post by eidurgud »

Det kan jeg ikke tenke meg stemmer, J I P. Mulig at de har stengt for salg på G-sport, men salgspunktene på Aspmyra skal kunne selge billetter til J-feltet. Var bortreist i går, så fikk verken sett kampen eller solgt billetter, men i bua der jeg bruker å stå kan jeg selge billetter til alle feltene.
User avatar
dr.mojo
Posts: 281
Joined: Mon Mar 28, 2005 7:25 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by dr.mojo »

Jeg var i bilettbuene bak nord-megler. Ingen av dem kunne selge meg biletter til J-feltet. Fikk tak i biletter "på krita" hos noen engler før kampen, da jeg var i mangel av kontanter.
Byråkratiets formål er å kompensere for inkompetanse og manglende disiplin. Et problem som forsvinner av seg selv hvis man har de rette personene om bord.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by Sulliken »

Eidurgud: Jeg var både på G-sport, Narvesen city nord og på 7-11. Og alle stedene sa de at de ikke fikk solgt til J-feltet. Han på G-sport syns det var merkelig at han var sperret ute av J-feltet
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: supporterbillett???

Post by eidurgud »

Det hørtes rart ut. Skal sjekke ut det der. Det må være mulig å få solgt de på Aspmyra ihvertfall.
User avatar
dr.mojo
Posts: 281
Joined: Mon Mar 28, 2005 7:25 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by dr.mojo »

Kommer meg ikke på kamp før rett før kampstart. Hvor er det mulig å få tak i billetter til J - feltet. Mulig å få kjøpt i noen av lukene eller?
Byråkratiets formål er å kompensere for inkompetanse og manglende disiplin. Et problem som forsvinner av seg selv hvis man har de rette personene om bord.
K_Duck

Re: supporterbillett???

Post by K_Duck »

En forsamling kjekke (?) menn (og muligens også andre arter) vil bli å finne utforbi inngangen på J-feltet. De selger billetter til nevnte felt, og skjerf. ^-^
User avatar
dr.mojo
Posts: 281
Joined: Mon Mar 28, 2005 7:25 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by dr.mojo »

Hvordan er det med tanke på supporterbilett til kampen mot Hønefoss. Går det ann å kjøpe før kampstart som vanlig, eller har Nordlandsbanken og Bodø Energi kjøpt opp biletter på J- feltet også?
Byråkratiets formål er å kompensere for inkompetanse og manglende disiplin. Et problem som forsvinner av seg selv hvis man har de rette personene om bord.
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: supporterbillett???

Post by ingen87 »

Det kommer til å sitte mer folk på resten av tribunene enn på J-feltet 8)
Førr Evig!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: supporterbillett???

Post by MhepA »

det har det forhåpentligvis alltid gjort ;)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply