Bodø/Glimts internettsider

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by tjongs »

Nå er jo dette ansatte.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Novi »

Jepp, er jo jobben dems. Kan da ikke være så veldig vanskelig å sette opp en blogg-strategi for seg selv, hvor man hvertfall skrive noe annenhver uke.
Una mas cerveza.
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Mariasha »

Hvordan kan man melde seg av Bodø/Glimt sitt nyhetsbrev? Jeg har gjort det tre-fire ganger nå, og mottar det fremdeles. Og jeg er ganske sikker på at jeg aldri har abonnert på det i utgangspunktet, i alle fall ikke som opt-in (noe jeg mener alle nyhetsbrev bør være).
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

Hvordan kan du få det hvis du ikke har abonnert på det? Aner ikke hvordan det der systemet funker, når man trykker på "Click here if you want to unsubscribe from this list" og deretter "meld av", så burde det jo være i boks.. :tenk
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Mariasha »

Aner ikke, det er mulig de har mailadressen min fordi jeg har handlet i webshopen en gang? Vet ikke hvor man melder seg på nyhetsbrevet engang. Er generelt sett veldig lite fan av ting som er opt-out, så det er, imo, ganske dårlig praksis, men hadde man i alle fall fått meldt seg av…

Og ja, jeg har prøvd å klikke der det står man skal klikke i alle fall 3-4 ganger, om ikke mer (har en tendens til å glemme om jeg har unsubsribet eller ikke på sånt når det fortsetter å komme), og det ser ikke ut til å ha noen som helst effekt. I dag fikk jeg for øvrig beskjed om at "You are not subscribed to that newsletter!" når jeg trykket på ubsubscribe-linken i e-posten jeg fikk 5 minutter tidligere. Gjenstår vel å se om det dukker opp igjen neste uke…
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Mariasha »

Nyhetsbrevet fortsetter å komme, selv om det påstår at jeg ikke er subscriber.

Har fikset filter i GMail som sletter det automatisk, men det er ganske dårlig at det ikke fungerer å melde seg av.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

Ja, merkelig det der. Kan prøve å finne ut av det, men lover ikke når.. :P
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by gavharr »

Bare jeg som synes at det hadde vært flott med litt mer utfyllende info, om hver spiller i stallen, på glimt.no?

F.eks. Kan man ha en liten presentasjon om spilleren. Hvor kommer han fra, hva har han gjort tidligere i karrieren etc.
Og også et lite intervju med hver enkelt spiller. Spillerens forhold til Glimt, hva er spillerens ambisjoner?

I tillegg synes jeg at det kan være gøy med noen utenomsportslige spørsmål av skoledagbok-kaliber. Som f.eks yndlingsartist, film, hobby osv.

Og til slutt noen setninger fra trenerapparatet om hva de anser som spillerens største styrker både på banen og miljømessig i spillergruppa.

Dette hadde ikke tatt hverken mye tid eller energi, men ville i mine øyne gjort nettsiden et lite hakk bedre.

Hva tenker dere andre? Noen andre ideer?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by bjornage »

Ikke mange år siden ting som dette ble tatt opp på TV Nordland /ANTV med magasinet "Glimt i Hjertet". Det er virkelig et program jeg savner, med kultposten "Kolstads Kårner", Vegard Sannes' evennelige påfunn (portrettintervjuet med han er fortsatt noe av det beste jeg har sett på tv) og diverse konkurranser. Et fint påfunn.

Jeg vet ikke om det var så mange som så på det riktignok...
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by G-s-enz »

Enig med begge ovenfor, det hadde virkelig gjort seg å fått Glimt-magasinet tilbake og de tingene gavharr nevner på hjemmesiden :)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Novi »

Først og fremst hadde det vært moro med en aktiv blogg fra Kåre, hvor man kommenterer tidligere kamper og hva man jobber med fremover. Alt det andre gjør websiden mer fyldig, men trekker ikke flk jevnlig til Glimt.no. Også fint om man faktisk oppdaterer blogger og opprettholder initiativ man har. Hjelper ikke å skrike "YEY, VI BLOGGER", om man skriver et innlegg annenhver måned.
Una mas cerveza.
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Shredd »

Om så kan jo Glimt forhøre seg i DGH om det er noen som kunne tenke seg å ta på seg et slikt oppdrag for klubben. Tipper det er en god del i DGH som har kunnskaper både når det gjelder hjemmesider/internett og som mer en gjerne tar seg en prat med spillerne.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Kesseboy »

Tipper det er en god del i DGH som ikke gidder å skrive noe jevnlig. Var vanskelig nok å få DGH-medlemmer til å skrive for DGH selv, forrige sesong.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Shredd »

Okei, nei da blir det værre. Tenkte uansett på den delen med å lage en liten profil for hver enkelt spiller, ikke så mye på blogg delen. Der tror jeg egentlig ikke at den generelle Glimt.no leseren vil være spesielt interessert i at supporterne skriver, det har man jo forumet her til
Krølle
Posts: 364
Joined: Thu Dec 18, 2008 7:46 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Krølle »

Glimts neste hjemmekamp er flyttet til 15. september. Men på Glimt.no kan vi fortsatt lese at kampen skal spilles 5. september. FFK har hatt endringen som hovedsak på sin side tidlig i dag. Media har meldt om dette, men på Glimts offisielle nettsted nevnes ikke flyttingen med ett ord. Gir man rett og slett fullstendig faen?
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by gavharr »

Koster penger å ha bredbånd og internett-tilgang vettu. Penger som Glimt ikke har.
Er helt utrolig at ikke folk skjønner det ennå... :wink:
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
User avatar
-list
Posts: 1645
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 30 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by -list »

Å ha en hjemmeside koster penger. Å ha en oppdatert hjemmeside skaffer penger. Hadde jeg vært i Glimt-administrasjonen hadde jeg fått en av spillerne eller personene rundt laget til å skrive noen ord, eller ta opp en videosnutt, og legge det ut minst annen hver uke. Vi snakker om 2 arbeidstimer i måneden.
Krølle
Posts: 364
Joined: Thu Dec 18, 2008 7:46 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Krølle »

Jeg skjønner at Glimt ikke kan legge all verdens ressurser i en hjemmeside. Men at de ikke gidder informere om når neste hjemmekamp spilles, det er så provoserende at jeg ikke finner ord. I dag kan en supporter i god tro gå inn på billettluka via Glimt.no og kjøpe billett til kampen som ikke spilles 5. september.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Knuta »

Har gitt opp Glimt.no. Her er dagens terminlsiet på Glimt.no. Legg merke til hovedoppslag.
Siste oppdatering er forresten Follo - Glimt 8.august.

http://www.glimt.no//index.php?page=termin
User avatar
-list
Posts: 1645
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 30 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by -list »

Den ser ut til å være oppdatert, bortsett fra Mjøndalen-kampen. Kampflyttingen er på plass.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Frodo Baggins »

glimt.no terminliste wrote:LYN - GLIMT 26.09.2010 kl 18:00
Håper ikke noen har bestillt seg reise på grunnlag av terminlisten på glimt.no
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
User avatar
-list
Posts: 1645
Joined: Sun Mar 30, 2008 4:34 pm
Has thanked: 49 times
Been thanked: 30 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by -list »

Da er terminlisten på Bastionen mer oppdatert:

11.07.10 Sarpsborg 08 - Lyn 1 - 0 serie 13
11.08.10 Christianssand - Lyn 1 - 10 serie 11
og

22.09.10 Lyn - Øvrevoll Hosle 2 20.15 serie 17
29.09.10 Nesøya - Lyn 20.15 serie 18

Ser ut som kampen mot Bodø/Glimt utgår.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst- men klikk Glimt.

Post by J I P »

Jeg har vært og stjelt en del fakta fra FFK om Digi-potten og samlet det i en artikkel på http://www.glimtsupporter.com.

Kort sagt forklarer denne hvordan vi ved å klikke på glimt.no hver dag kan generere ekstra penger til Bodø/Glimt uten at det koster oss noe.

Så derfor - bruk litt tid i dag på å lese artikkelen og deretter klikker du deg inn på glimt.no og leser siste ukes nyheter der også.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst- men klikk Glimt.

Post by Merete »

Når jeg besøker Glimts hjemmeside (som jeg er blitt oppfordret til å gjøre hver dag) kan man få inntrykk av at klubben er lagt ned allerede:

Først blir jeg opp med oppfordring om å kjøpe billett til Glimt-Mjøndalen den 15. aug.(og så den kampen da :roll: )
Deretter er første nyhetssak at fredagslunsjen i dag dessverre er avlyst. Ta deg ei bolle :lol:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

Glimt - Mjøndalen? Hvor ser du det?
Post Reply