Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
RS2-Gti

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by RS2-Gti »

Frodo Baggins wrote:Men jeg legger merke til at Kåre har forandret oppførsel i media ganske kraftig, og for meg så fremstår han som mutt og sur.. Og alle andre har skylda.. Spillerne som ikke gjør som avtalt, dommerne etc..
Sant så sant. Det tolker jeg også som et tegn på at han ikke fungerer i motgang.

Når det gjelder kvallik har jeg INGEN tro på opprykk. Men det kan gi nytt engasjement, og uansett penger i kassen. Så gjerne, ja takk. Men med Kåre, tja. Jeg får vel hoppe på "idiotbølgen" og si vi får se etter neste kamp. *oppgitt*
User avatar
Crazy horse
Posts: 8307
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 152 times
Been thanked: 232 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Crazy horse »

http://www.an.no/sport/article5337898.ece

Flott at Glimt tar opp unggutter i stallen. Men samtidig antyder (mer enn?) denne artikkelen at det er en del spillere som ikke gjør jobben sin og som vil bli solgt etter sesongen (håper man får noe for dem og at noen vil kjøpe, da). Vi ser jo alle at Glimt ikke fungerer, så den saken er grei, men hvem er det Kåre vil kvitte seg med? Nå blir det en en slags spennende silly season, men ikke når det gjelder spillere inn, bare spillere ut.
Fotball er nesten alltid morsomt
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Parelius »

Gladnyhet! Få bort Ludde og Thomas Rønning spesielt. Håper Glimt klarer å bli kvitt en del daukjøtt og tar flere lokale unggutter opp i stallen :)
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by mortsto »

"Vi skal selvsagt gå på banen for å vinne alle kampene, men slik situasjonen til Glimt er pr. i dag, så kan vi nesten ikke rykke opp. For å spille i eliteserien neste år ville vi måttet hente minst tre forsterkninger som alle ville vært dyre i drift. Det kan vi ikke gjøre. Vi må uansett selge spillere før neste sesong, og må begynne å bygge for framtida nå. Så får plasseringen bli som den blir. "

Eeeh. Litt usikker på hva du mener her Kåre. Kan vi rykke opp eller kan vi nesten ikke det? Skal vi gjøre alt for å vinne de resterende kampene? Eller skal vi trene opp ungguttene? Kan vi være enige om at Glimt er i en vanskelig økonomisk situasjon og trenger penger desperat? Kan vi også være enige om at Glimt kommer til å få inn MYE mer penger gjennom tv-avtale og tilskuere hvis vi rykker opp? Selv om vi ikke får inn en eneste forsterkning og blir neste års Sandefjord, så vil dette generere mer penger enn om vi havner midt på tabellen i Adeccoligaen neste år også. Skjønner ikke at journalisten ikke problematiserer dette mer.

Og til dere som tenker at "haha nå blir vi kvitt daukjøtt som Ludde og Thomas Rønning". FEIL! Vi blir kvitt spillere som har ambisjoner om å spille i Tippeligaen og er gode nok for det. Disse blir solgt for småpenger. Ludde og Thomas Rønning kommer vi til å være stuck med også neste år. Av den enkle grunn at de er under kontrakt også da, og at ingen andre kommer til å betale dem godt nok til at de kan være fotballspillere på heltid.

Herregud :cry:
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by mortsto »

FOR ØVRIG lurer jeg litt på denne:
"Prislappen for å gi Robertsen og Want proffkontrakter, ligger på rundt 24.000 kroner til sammen ut året. Den summen betales eksternt, og selv om både Stokmarknes og Grand har krav på utdanningskompensasjon, tror ikke Glimt dette vil by på store problemer."

Jaha? Så hva skjedde med http://www.an.no/glimt/article5271981.ece
"Glimt-bossen skulle gjerne hatt muligheten til å gi spillere som Daniel Berntsen, Ruben Want eller Erlend Robertsen noen minutter i 1. divisjon i løpet av høstsesongen. Norges Fotballforbunds regelverk tilsier at man må ha proffkontrakt for å spille i 1. divisjon.

Problemet i Glimt er at klubben i øyeblikket ikke har råd til å dele ut noen nye proffkontrakter. I henhold til regelverket er minstelønna satt til 212.000 kroner i året. Ut over dette kan klubbene forhandle seg til individuelle avtaler. "
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Parelius »

Det er snakk om minimumstakst på årslønn, men en kontrakt trenger ikke vare ett helt år..
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by bjornage »

At det kommer til å bli utflukt av spillere etter sesongen er det ingen tvil om. Jeg blir veldig overrasket om Londak, Hamoud, PVR, Bjørdal, Konradsen og Alo er her neste sesong. Jeg regner med at alle kommer til å bli solgt/gitt bort etter sesongslutt for å spare inn midler og kanskje tjene oss en liten slant om mulig.

Så har vi de som er uten kontrakt, Martins og Johansen er nok ferdige, men jeg tipper i grunn at Anders Karlsen får ny kontrakt.

Det kan altså fort bety at det er stor sannsynlighet for at hele 8 spillere finner seg ny klubb etter sesongen, og da tror jeg nok vi kommer til å få noen flere enn bare Robertsen, Want og Berntsen opp fra egne rekker.
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by mortsto »

Parerlius: Mulig det. Men Kåre gikk ut og klaga over dette for en drøy måned siden.
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Glimtfan »

Beklager, men dette er patetisk.

Vi ligger 2 poeng bak kvalikk og bør ha gode forutsetninger for å karre til oss kvalikkplass selv om spillet har vært elendig i det siste. Kvalikk gir inntekter og en eventuell kvalikkfinale gir godt med inntekter. Jeg er helt for satsing på unge spillere, ingen tvil om det. Men å skrinnlegge opprykksplaner nå, er helt idiotisk og har null positiv effekt på økonomien når det skjer så sent. Et slikt utspill kombinert med spilleravganger i sommere kunne vært fornuftig, men på nåværende tidspunkt når spillerne ikke kan forsvinne noen plass, blir for dumt.

Selvfølgelig veldig bra med 3 unge spillere, men når Kåre senest mot Sogndal prioriterte etablerte foran unge spillere som satt på benken, så blir dette et tvetydig budskap. Årsaken til at "etablerte" spillere ikke har utviklet seg, er fordi Kåre ikke har god nok kompetanse eller motivasjonsevner. At han nå skyver skylda over på spillerne, blir helt feil.
sleivspark
Posts: 27
Joined: Thu Mar 27, 2008 12:27 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by sleivspark »

100 % enig med deg Glimtfan. Dette er Kåre's måte å legge skylda over på spillerene.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by bjornage »

Jeg syns også det er skuffende å se de fremstå så resignerte når mulighetene så absolutt er tilstede for kvalikkamper. Vanskelig å bli klok på hvordan Kåre fremstår i media...
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Å diskutere Kåres avgang blir som å diskutere amputasjon av beinet på en pasient som ikke får puste :?
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Glimtfan wrote:
Selvfølgelig veldig bra med 3 unge spillere, men når Kåre senest mot Sogndal prioriterte etablerte foran unge spillere som satt på benken, så blir dette et tvetydig budskap. Årsaken til at "etablerte" spillere ikke har utviklet seg, er fordi Kåre ikke har god nok kompetanse eller motivasjonsevner. At han nå skyver skylda over på spillerne, blir helt feil.

Det er vel neppe enevelde i Glimt der Kåre er Ludvig 14. Regner med at dette er klarert og diskutert, kanskje til og med diktert. Men dramatisk er det!

Kan Glimt rykke ned?

Hvordan er egentlig stemninga i troppen?

Ikke god, er jeg redd...
RS2-Gti

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by RS2-Gti »

Mine følelser denne sesongen for Glimt, har vært like ustabile som Glimt selv. Jeg har hele tiden hevdet at det å satse på ungguttene for tidlig bare ville være en katastrofe, fordi det ville spolere laget. Det føles egentlig ikke som om jeg har endret den meningen, men parametrene har endret seg mye.

Tidligere ville jeg også ha inn ungguttene, men en etter en, sakte og forsiktig. Slik som Stefan, Daniel og Konradsen, her må jeg legge til at jeg bare anntar dem ikke var klar for A-laget før dem ble tatt opp dit.

Men nå er Glimt blitt sportslig og økonomisk rævkjørt. Er helt enig i at det er feil av Kåre og avfeie både opprykk og kvallikkamper, men jeg er bare så lut lei av å bli skuffet, så samtidig er jeg litt enig. Kvallikkampene ville gitt masse penger, men det er ikke logisk på noen måte at Glimt skal snu skipet, klare kvallik og opprykk for så deretter å overleve i tippeligaen, etter flere sesonger med kontinuelig nedtur.

Da syntes jeg det er rett av Kåre, bli kvitt daukjøttet og få inn nye lokalt forankrede spillere. Men samtidig kan det lukte litt administrasjon av dette fordi dette uten tvil vil gjøre det mere spennende å komme på kamp. Jeg blir ikke særlig sjokkert om det er Thiago og Mounir dem vil luke ut nå, samt i grunn Sakk og muligens en midtstopper.

MEN! Det neste jeg venter er å gå forbi kontoret til Kåre en dag, og hvor han roper ut "That was a good vending!". Hvor i huleste er planen over -spesiellt- den siste sesongen? Det virker ekstremt desperat, liksom som om når det blir hett nok rundt ørene, så trekker han -noe- opp av hatten, bare for å ikke virke passiv.

Hele Glimt under Kåre har blitt et stort mysterium, både med spillervalg, spillerkjøp, disposisjoner, formasjoner, taktikk .. og sånn kan man drive på en stund.

Julekalender!

Edit: Det er nok på tide å drive klubben realistisk. Men hvem vet hva det er egentlig.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Frodo Baggins »

RS2-Gti wrote:Da syntes jeg det er rett av Kåre, bli kvitt daukjøttet og få inn nye lokalt forankrede spillere.
Der er jeg helt enig med deg, hovedproblemet er at dette gjøres i en periode av året hvor det i all praksis er umulig å bli kvitt daukjøttet i og med at overgangsvinduet er stengt, og ikke åpner igjen før 1.januar. Skulle dette hatt noen umiddelbar effekt så skulle dette vært gjort for halvannen måned siden.

En annen utfordring er at mye av det som omtales som daukjøtt har kontrakter som ikke går ut etter sesongen. Det er vel kun Thiago, Forn og Stafan Johansen som har kontrakter som går ut i år.

Dermed sitter med spillere som f.eks TFL, Sakk, TR, Alo, Mounir på kontrakt ihvertfall ut neste sesong. Mange av disse har ekstremt begrenset verdi i spillermarkedet, og man er rett og slett avhengig av å gi de bort for å bli kvitt de.. Og selv det er ikke sikkert lar seg gjøre. Man forsøkte vel å bli kvitt Alo i våres, men det gikk jo ikke. Akkurat nå så synes jeg miksen i Glimt's spillerstall er veldig uøkonomisk. Det er ingen klare salgsobjekter, ingen som har en utviklling som trigger andre klubber til å bruke mye penger på de, samt at men sitter med er haug av spillere som i praksis er verdt kr. 0.-
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by bjornage »

Anders Karlsens kontrakt går også ut. Alo var på vei bort, men såvidt jeg husker ble det ikke enighet rundt personlige betingelser med klubben...så interessen var der og er der nok fortsatt.

Ellers tror jeg det er godt mulig å få noen penger for de spillerne som jeg er sikker på kommer til å forlate, men det blir ikke akkurat festsummer for å si det sånn. Tror nok de fleste har fått med seg nå at Glimt har lite penger og for å si det enkelt - beggars can't be choosers. Får vi et bud på et par-tre hundre tusen for f.eks Lædre Bjørdal så forsvinner han på dagen. Og det gjelder mange andre også og jeg tror det er det prisnivået vi kan forvente oss. Alo og Mounir kommer garantert til å forsvinne, det er ingen vits i å la dem gå helt gratis etter neste sesong så da gjelder det å cashe inn de stakkars kronene vi måtte få for dem.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Frodo Baggins »

Er ikke lett å anslå overgangssummer for fotballspillere nei, og vi har vel ikke akkurat noen enorm spisskompetanse på det området.

Glimt takket nei til ett bud på +/- 1 mill for JLB tidligere i år. Og de håper nok at det kanskje kommet tikkende inn ett lignende bud i år også.
Men så spørs det jo om det er laget noen gentlemenagrements rundt lønnsreduksjon nummer 2. Går dere ned i lønn, så vil vi ikke være vriene å ha med å gjøre hvis det kommer inn bud på dere. Slike ting vet man jo ikke..
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Frodo Baggins wrote:

Dermed sitter med spillere som f.eks TFL, Sakk, TR, Alo, Mounir på kontrakt ihvertfall ut neste sesong. Mange av disse har ekstremt begrenset verdi i spillermarkedet, og man er rett og slett avhengig av å gi de bort for å bli kvitt de.. Og selv det er ikke sikkert lar seg gjøre. Man forsøkte vel å bli kvitt Alo i våres, men det gikk jo ikke. Akkurat nå så synes jeg miksen i Glimt's spillerstall er veldig uøkonomisk. Det er ingen klare salgsobjekter, ingen som har en utviklling som trigger andre klubber til å bruke mye penger på de, samt at men sitter med er haug av spillere som i praksis er verdt kr. 0.-

Synes ikke Alo er noe godt eksempel, han ble jo ikke satsa på, men det var synd man ikke klarte å selge Johan LB for en slump. Tror ikke Glimt-spillerne er så ille som du skal ha det til. Problemet er det generelle markedet i norsk fotball. Nesten alle klubbene skal nå satse på unge og egne talenter pga. anstrengt økonomi. Da sier det seg sjøl at det blir vanskelig å selge på det norske markedet. Både Mounir, Johan LB og Verner R. har vel vist potensialet sitt. De fleste nøytrale "ekspertene" mente jo også at Glimts spillerstall holdt i massevis til å holde seg i toppen i Adeccoen; så det er lett å være etterpåklok og male fanden på veggen...
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by mortsto »

Frodo Baggins wrote:En annen utfordring er at mye av det som omtales som daukjøtt har kontrakter som ikke går ut etter sesongen. Det er vel kun Thiago, Forn og Stafan Johansen som har kontrakter som går ut i år.

Dermed sitter med spillere som f.eks TFL, Sakk, TR, Alo, Mounir på kontrakt ihvertfall ut neste sesong.
SÅ vidt jeg vet går kontrakten til Sakk også ut. Og fikk ikke Alo en treårskontrakt da han kom før 2008-sesongen? Tror hans kontrakt også går ut etter årets sesong. Et kjapt og frekt søk på VGs skattelister forteller meg at de tilsammen har 2,5-3 mill i lønn, og legger en til at Forn også er på vei bort, betyr dette en betydelig reduksjon, selv om Thiago muligens er mye eksternt finansiert.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Frodo Baggins »

mortsto wrote:
SÅ vidt jeg vet går kontrakten til Sakk også ut. Og fikk ikke Alo en treårskontrakt da han kom før 2008-sesongen? Tror hans kontrakt også går ut etter årets sesong. .
Kan godt hende du har rett, men mener at disse 2 ikke var nevnt i AN's oversikt i papirutgaven her om dagen. Men nå er det jo heller ikke sikkert at AN har full kontroll på disse tingene.
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Frodo Baggins »

Merete wrote: Tror ikke Glimt-spillerne er så ille som du skal ha det til.
Det er de sikkert ikke, og jeg skal ikke ha det til at de er så ille. Poenget mitt er at de som kunne vært verdt en slump penger i Glimt ikke akkurat har en lysende utvikling. Nå skal det sies at det ikke alltid er så lett å være lysende på ett lag som slliter i motgang, men i klubben er det mange nok spillere som kunne vært med å heve kvaliteten på det som gjøres hvis de f.eks var på det nivået de har vært på tidligere.

- Pavel Londak: Grei nok, men ikke så god som han har vært tidligere
- Mounir Hamoud: Landslagsspiller i februar 2009, nå på benken innimellom.
- JLB: Lysende god i Tippeligaen, har i år fremstått atskillig mere usikker og slurvete. Direkte dårlig i enkelte kamper
- PVR : Samme som for JLB
- Konradsen: Veldig god i enkeltkamper, og er jo fortsatt ung. Men har ikke samme fart i utviklingen som andre spiller som kanskje burde være naturlig å sammenligne med.
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by brutus »

Det blir helt klart vanskelig å selge Glimt-spillere. For å ta TIL som et eksempel, så henter vi av økonomiske årsaker bare bosmanspillere fra norske klubber. Stefan Johansen var ønsket i sommer, og er det muligens ennå. Vi hadde behov for en ekstra midtstopper i vinter, det har vi ikke lenger. Jeg ser ingen glimtspillere under kontrakt som TIL vil betale penger for. Gjennom Diambars-akademiet (Senegal) får vi spillere av høy kvalitet for en rimelig penge (Kara, Ciss, Diouf). Kara har langtidskontrakt, de andre to korttidskontrakter ut året. Ihvertfall Ciss er ønsket med videre. Ellers har vi Magnus Andersen fra Alta og Simen Møller fra Kjelsås, bosmanspillere f.o.m. januar 2011, på prøvespill denne uka. Begge har besøkt TIL tidligere, og har gjort godt inntrykk. TIL har allerede 18 spillere under kontrakt i 2011 (vardøværingen Steffen Nystrøm kommer f.o.m. 1.1.2011), og trenger bare fire spillere til.
DIXI
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

[quote="Frodo Baggins"

Det er de sikkert ikke, og jeg skal ikke ha det til at de er så ille. Poenget mitt er at de som kunne vært verdt en slump penger i Glimt ikke akkurat har en lysende utvikling. Nå skal det sies at det ikke alltid er så lett å være lysende på ett lag som slliter i motgang, men i klubben er det mange nok spillere som kunne vært med å heve kvaliteten på det som gjøres hvis de f.eks var på det nivået de har vært på tidligere.

- Pavel Londak: Grei nok, men ikke så god som han har vært tidligere
- Mounir Hamoud: Landslagsspiller i februar 2009, nå på benken innimellom.
- JLB: Lysende god i Tippeligaen, har i år fremstått atskillig mere usikker og slurvete. Direkte dårlig i enkelte kamper
- PVR : Samme som for JLB
- Konradsen: Veldig god i enkeltkamper, og er jo fortsatt ung. Men har ikke samme fart i utviklingen som andre spiller som kanskje burde være naturlig å sammenligne med.[/quote]

Samtidig har Glimt det tetteste forsvaret i Adeccoen målt i antall baklengsmål...

Verden er ikke enkel!
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Glimtfan »

Må si meg enig med Brutus og frodo baggins her. Glimt vil neppe få noe særlig for noen av spillerne ved neste overgangsvindu, det er mulig at noen vil betale for JLB, Konradsen og Londak, men jeg vil dessverre tippe at resterende spillere går gratis med mindre det er snakk om utdanningskomp. Spillermarkedet har stoppet helt opp og kun spillere av høy kvalitet blir betalt for i Norge. Pdd har Glimt ingen spillere som passer inn i en slik kategori, vi har lovende spillere og vi har "has beens".
Det er fullt mulig å hente svært gode spillere via speidernettverk/avtaler knyttet til afrikanske talenter og her får du ofte ekstremt mye for pengene. En spiller som Kara vil fort kostet 10-12 millioner om han hadde kommet fra en norsk klubb til TIL. VI har ingen spillere som er i nærheten av nivået til Kara.

På generelt grunnlag synes jeg en satsing på unge spillere er fornuftig, problemet er at dette skjer på feil tidspunkt og er sannsynligvis mer basert på nødvendighet enn god planlegging. Kåre fremstår som en amatør i media når han sier noe en dag og noe helt annet neste måned, Glimt fremstår som et amatørlag når de reduserer ambisjonsnivået drastisk kun få runder før slutt med godt heng på kvalikkplass. Argumentet om at Glimt må forsterke med 3 spillere ved opprykk er det dummeste jeg har hørt. Glimt må ikke noe som helst og det er ingen tvil om at det er økonomisk gunstig å rykke opp, selv om det sportslig ikke behøver å være en positiv opplevelse. Denne saken får meg til å tvile ytterligere på kompetansen til Kåre, Hansen og de andre som styrer i Glimt.
Tidspunktet og "meldingen" i denne saken henger overhodet ikke på grep og det å formidle et "taperbudskap" i en situasjon hvor man er nær konkurs, blri for dumt.
Hadde man hatt en fornuftig plan, ville dette skjedd i vår/sommer, samtidig som Martins, Ludde, PVR og andre hatt forsvunnet.
Nå bør fokuset være på å generere mest mulig inntekter og det gjør man ved å skape optimisme og ved å kommet høyest mulig på tabellen. Skulle man være så heldig å rykke opp, så er det fullt mulig å satse ungt og ha et lavt ambisjonsnivå i tippeligaen!
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Cheese Smirnoff »

Styreleder Hansen sa jo for noen dager siden at de ikke har råd til å reise på bortekamp til Bryne om to uker. Det kan vel også ha noe med at Kåre sier at opprykk (og kvalik) ikke er noe Glimt har råd til? Siden det da blir, i beste/verste fall, en del flere bortekamper å spille i år som man ikke har råd til å spille. Håper Kåre har tenkt å unngå nedrykk ihvertfall...
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Post Reply