Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Ja ALT i Glimt er VANSKELIG nå. Ser du noe håp Brutus? :lol:
Last edited by liverglimt on Thu Oct 07, 2010 2:32 pm, edited 1 time in total.
Reason: Unødvendig sitering
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Frodo Baggins »

Merete wrote: Samtidig har Glimt det tetteste forsvaret i Adeccoen målt i antall baklengsmål...

Verden er ikke enkel!
At verden ikke er enkel, det har du helt rett i , og man får stadig nye eksempler på det :wink:

At Glimt har det nest tetteste forsvaret i Adecco ( Sogndal er tettere) , samtidig som jeg sier at de som spiller der ikke har prestert som forventet, er kanskje ett paradoks. Men sett fra mitt synspunkt så burde Glimt (og Fredrikstad) surfet igjennom årets adeccoliga, hvis de var i nærheten av å prestere opp mot sitt beste. Det har ingen av disse klubbene vært i nærheten av, bortsett fra i små glimt.

Nå skal det sies at jeg ikke har sett Glimt allverdens mye i år, men i de kampene jeg har sett så har ikke de nevnte spillerne imponert meg. Men nå henger jo ting sammen. Og Glimt har ikke scort allverden heller, og offensiv samhandling i Glimt har jeg ikke sett siden bortekampen mot RBK for 2 år siden, og dette forplanter seg selvsagt til forsvarsspillet. Uten offensiv samhandling så mister man gjerne ballen oftere i kritiske situasjoner, som gir målsjanse mot. Dette er nok litt av forklaringen på at man sier at JLB, PVR etc ikke har prestert så godt, de har fått endel vriene stiuasjoner å hanskes med. Men jeg kan ikke la være å si at en JLb og en PVR i god gammel form hadde vært konger i Adecco i år. Det har de langt fra vært.
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Frodo Baggins wrote: At Glimt har det nest tetteste forsvaret i Adecco ( Sogndal er tettere)

Nå synes jeg du er direkte smålig :lol: Glimt og SIL har sluppet inn like mange mål (23).


Uansett mener jeg at Glimts problemer i første rekke er kollektive, spesielt framover. Vingspillet har jo nesten vært fraværende i år. Spillerne du nevner holder i massevis, men verdien på disse spillerne har jo ikke akkurat økt, likevel: potensialet er jo der. De kan være gode kjøp...

..men vi har større problemer :roll:
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Frodo Baggins »

Merete wrote:

Nå synes jeg du er direkte smålig :lol: Glimt og SIL har sluppet inn like mange mål (23).

Har ikke Glimt sluppet inn 24 ? Ifølge NIFS.no så har de det, men kan jo hende jeg ser feil.. Og det var ikke meningen å være smålig.. ;-)
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Glimtfan »

re Cheese

Slik jeg har forstått det, fordeles inntektene fra publikum mellom lagene i "kvalikkseminalen". I tillegg er det vel mer penger å hente jo høyere du kommer på tabellen. I tillegg spiller vinnerne av semifinalen på Ullevål. Her er det også penger å hente. Det vil altså være snakk om 1 ekstra bortekamp, så høyst sannsynlig mer enn oppveies av høyere inntekter. Så at antall bortekamper skal være et argument for å redusere ambisjonsnivået tviler jeg på.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Kesseboy »

Er det gitt at å rykke opp vil være så mye mer økonomisk gunstig? Jeg vet at det da utløses midler og kompetanse fra Norsk toppfotball til f.eks. "rundt-kamp-arrangementer" som stands og slik, men man kan jo tenke seg at den effekten (økt tilskuertall) går opp i opp når laget går gjennom en sesong med 27 tap og tre uavgjorte (redusert tilskuertall) forutsatt at ingen går konkurs undervegs. Mye av den forventa inntektsøkninga ligger vel i at man formoder at potensielle sponsorer er mer betalingsvillige på grunn av den økte medieeksponeringa. Når Glimt er der klubben faktisk er, i øyeblikket, så er tilliten bortimot fraværende, men stigende så lenge sponsorer og støttespillere (og publikum!) får inntrykk av at det pågår en styrt, kontrollert og positiv prosess for å rette opp de forholdene som er årsaken til at tilliten mangler. Da er det ikke sikkert at det kommer sponsorer dansende bortover med penger tytende ut av lomma. Det er et paradoks, men ei vesentlig endring i Glimts situasjon (sportslig til det bedre) vil kunne gjøre det vanskelig å gjennomføre de prosessene som bør og må gjennomføres. Sånn sett oppfatter jeg Ingebrigtsens utsagn ikke som noe slags "taper"-tale, men som reinspikka realistisk. Tror ikke han ønsker å ikke rykke opp, reint sportslig, for å si det sånn.

Angående det som uttales fra Ingebrigtsen om spillerne, så tolker jeg dette som en forholdsvis krass kritikk av spillergruppa. Det kan være mer eller mindre berettiga -- det vet jeg og flere av oss her inne lite om -- men det vi kan være rimelig sikre på, er at sportslige resultater avhenger av flere enn én faktor (trenerteamet), men minimum to (trenerteamet og spillergruppa). Det kan være mange grunner til at en trener ikke fungerer med ei spillergruppe, eller omvendt, men det er vel flere av oss som har stussa på at mange spillere har spilt så langt under pari at vi har funnet det vanskelig å forklare med dårlig treningsledelse? Sportslig sett er klubben i en situasjon der den negative energien fokuseres på ett punkt (hovedtreneren), og enhver ny trener vil bli sett på som en frelser bare han klarer å styre laget til uavgjort i en hjemmekamp. Den negative stemninga, med Kåre i miksen, er kanskje i seg sjøl tilstrekkelig til å argumentere for et trenerbytte. Men vi får jo håpe, da, at det foreligger en konkret plan også på det sportslige nivået, mer kortsiktig enn Ørjan Bergs plan som kanskje ikke vil bære frukter før om 7-8 år, og at de problemer som måtte være der kan løses på andre måter enn at noen gir seg/får sparken dersom dét ikke skjer.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Det pågår jo åpenbart prosesser i klubben vi ikke vet alt om, men det uttales nå av spillere og trener at det bare er å glemme opprykk, til tross for at dette har vært et uttalt mål inntil nylig, og til tross for at man bare ligger to poeng bak en kvalikplass. Dette kan etter mitt syn bare bety en ting (konkurs eller ikke): klubben skal bygges ned. Man skal starte på nytt, og dette klarer man ikke å kombinere med en elitesatsing, selv om man på kort sikt får inntekter...
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Kesseboy »

Det er også mitt bestemte inntrykk, ja.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Glimtfan »

Det er nok det som skjer ja, men dette er en strategisk bom av dimensjoner, dette skulle vært gjort i juni/juli eller eventuelt tidligere når ledelsen skjønte at budsjettet ikke ville nås.

At glimt vil gå på en smell ved å rykke opp og samtidig "bygge ned" eller satse ungt eller hva man kaller det, er jeg ikke enig i. Det er overhodet ikke noe problem å rykke opp, samtidig som man signaliserer en bærekraftig langsiktig satsing. Det er heller ikke gitt at klubben vil rykke direkte ned om man satser meget ungt, større under har skjedd før. Problemet til Glimt er at det ikke virker som det fremligger noen god plan, verken sportslig eller administrativt. Kommunikasjonen med media virker rotete, spillet virker planløst og økonomien er nok en gang rotete. Noen skryter dagens ledelse opp i skyene for å ha kuttet kostnader, men det er slett ikke imponerende hvis man går 8 mill i underskudd og ligger milevis fra budsjett.

Det å satse ungt og fokusere mest (men IKKE bare) lokalt og rimelig er smart, men å gjøre et slik valg når 5/6 av sesongen er unnagjort er direkte latterlig og planløst. Måten det skjer på blir også rar og jeg sitter med en følelse av at "bruttern" skyver ansvaret over å spillerne, noe en god leder ikke skal gjøre. En god leder skal TA ansvar, ikke frasi seg ansvar. Om dette er Kåre sitt valg eller andre er irrelevant, løsningen fremstår uansett som amatørmessig på grunn av tidspunktet det skjer på. Økonomisk vil Glimt tjene på å rykke opp og et fotballag skal alltid ha som mål å gjøre det beste mulig. Nå råder det tydeligvis ytterligere kaos og mangel på sportslig fokus i Glimt og jeg frykter at vi vil få ytterligere negative nyheter den kommende periode.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by brutus »

Merete wrote:Ja ALT i Glimt er VANSKELIG nå. Ser du noe håp Brutus? :lol:
Løsriv dere fra det undertrykkende samrøret med Rosenborg, og inngå et formelt samarbeid med TIL.
DIXI
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Los-Loco »

Nåh? Sier du at TIL er interessert i å være farmerklubben vår? Det ville i tilfelle være nye toner fra den kanten, og absolutt noe å vurdere.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Gvandreassen

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Gvandreassen »

:lol:


Så et innlegg oppi her om at Glimt ikke tok sjansene i prekære situasjoner, noe som ledet til målsjanser imot. Dette er helt sant, og husker spesielt Odd Grenland-Bodø/Glimt i fjor der Glimt skyter i stolpen og Jakob Sørensen kontrer inn enda et mål.

Digresjon.
Det som skremmer meg er at likegyldigheten sprer seg blandt supportere og fans. Men, så havner klubben på kanten av stupet igjen (det kom iallefall opp i media igjen) og da sprer entusiasme seg fra nærmiljøet. Hva gjør Glimt så under all dugnadsstemmninga? De går rett ut og taper 0-1 på overtid. De tapte riktignok for det klart beste 1.divisjonslaget, men alikevell. Glimt ser ut som noen tapere for tiden og dette har, som sagt så mange ganger før, noe med mentaliteten å gjøre. Nå er plutselig Ranheim blitt et vanskelig lag å slå, 1 million for Bjørdal har blitt mye penger, og Unggutter tas opp knappe måneden etter en artikkel i an hvor Kåre er skuffet over ordningen til NFF.

Hvor er den langsiktige planen? Hva er målet? Kan de ikke gå ut å si i klare ordelag hva de vil oppnå? Dette er jo et halvveist vagt forsøk fra Kåre, å si at vi ikke er gode nok for opprykk, men hva så? Glimt har blitt et lag som ikke aner hvor eller hva det vil. Jeg synes dog at det er positivt at ungguttene tas opp, dårlig timing eller ikke. Gleder meg til å se flere enn bare Haukås som jobber
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by mortsto »

Jeg mener også at å rykke opp ville være ekstremt gunstig. Hvis vi skrur tida tre år tilbake så spilte Glimt helt ræva inn mot kvalikkampene, og ingen mente vel at vi hadde noe i TL08 å gjøre. Hvis vi nå mot formodning skulle rykke opp tror jeg det vil føre til bedre sponsoravtaler, og samme pokker om Glimt skulle bli et bunnlag, er det flere som kommer for Brann og RBK enn et middels adeccoGlimt mot Follo og Alta. I tillegg ville et opprykk føre til mye positiv blæst, noe som igjen hadde ført til flere bidrag til Glimtaksjonen og muligheter for et bra sesongkortsalg umiddelbart etter sesongslutt. Kanskje vil publikumstallene blir dårlige utover sesongen om vi begynner å slite, men hvis vi går ut fra at vi selger 1000 ekstra sesongkort i en tippeligasesong ift adecco, vil det si 2-3 mill bare det. Og at vi må forsterke før tippeliga er jo også bare tull. Det er fortsatt 5-6 spillere i startelleveren som har vist at de holder tippeliganivå før, og det kan godt tenkes at disse vil heve seg ved opprykk.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Kesseboy »

1. Jeg er slett ikke sikker på at det kommer flere folk for å se reine nedslaktninger av hjemmelaget mot TIL, Brann, RBK, Vålerenga, Aalesund, Odd, og alle de andre supersympatiske klubbene sørpå.
2. Jeg er slett ikke sikker på at det blir særlig positiv blæst rundt et lag som rykker opp og har utsikter til de nedslaktningsaffærene jeg sikter til.

Men det er jo godt mulig at jeg tar feil.

La meg også presisere: Jeg ser helst at klubben rykker opp. Jeg er bare ikke sikker på at det vil bli så veldig til suksesshistorie, jeg tror det blir tungt som f..., kanskje tyngre enn alternativet. Men man vil jo alltid vinne.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by mortsto »

Kesse:
Hvis det er sånn at vi ved opprykk er garantert å bli et slaktoffer, og at ingen tror annet enn at vi blir et slaktoffer, og dermed ikke ønsker å verken kjøpe sesongkort, kampbilletter eller sponse oss, ja da synes jeg vi satser på et år i vikarligaen. Hvis bare noe av dette ikke stemmer, så tror jeg vi har noe å tjene på å rykke opp. Både sportslig og økonomisk. :glimt

For god lesning, se følgende link, eller bla dere tilbake til oktober måned 2007 i forumet her.

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippel ... 80388.html
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Glimtfan »

Jeg forstår virkelig ikke at noen mener det ikke er bra å rykke opp. Har tidligere og står fortsatt på å at en "ny start" basert på unge talenter lokalt og påfyll med noen rimelige og unge spillere nasjonalt og internasjonalt, er veien å gå. Vi må ha en langsiktig og bærekraftig utvikling sportslig og ikke minst økonomisk. Derfor har jeg også tidligere (med mye kritikk) sagt at et år ekstra eller 2 i adeccoligaen ikke er farlig om det er resultatet av satsing på unge spillere som et ledd i en bærekraftig utvikling. Men defra til å si at man ikke bør rykke opp, er det lang vei å gå. Skal man ikke ha høye sportslige ambisjoner? Unge spillere vil få prøvd seg på høyeste nivå om erfaringene blir sportslig nedtur, så har man i det minst lært og fått testet seg. Jeg mener også at det blir umulig å si om et lag holder nivået eller ei. I dag spillere Glimt ikke som et tippeligalag, men til neste år med 5-6 17-18 åringer og en del fra dagens stamme, så kan det godt være at det er godt nok. Alt handler om samhandling og spillerutvikling (noe Kåre ikke er god på).
At Glimt automatisk får en skrekkelig opplevelse ved å satse på unge spillere i tippeligaen innenfor en sunn økonomisk ramme, tror jeg blir for enkel.

Nei, jeg mener vi må satse ungt og ønske best mulig sportslige resultater. Hvis det innebærer opprykk til tippeligaen så er det flott.
Problemet nå er at jeg ikke tror på Kåre når han sier at det skal satses ungt, han sa etter sin inntreden at Karlsen, Konradsen og Johansen kanskje kunne være "faste" om 3-5 år. Hvorfor skal vi da tro på at Want, Robertsen og Berntsen plutselig får full tillit med en gang de tas opp? Kåre har ikke vist seg som talentvennlig hittil, skal det plutselig snu?
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by bjornage »

Selvfølgelig bør vi rykke opp, uansett hvor dårlig forberedt vi måtte være. Vi hører kanskje ikke hjemme der, men inntektene vil uansett bli mye større. Både i form av PR, medieoppmerksomhet og tilskuertall. Det kommer nok garentert til å komme flere folk på Aspmyra for å "se at vi taper" mot storlag som VIF og RBK enn de som kommer på Aspmyra for å se at vi taper mot Sandnes Ulf og Bryne, det sier seg selv. Om vi rykker ned igjen har vi tjent mere penger og forhåpentligvis forvaltet de pengene lurt og samtidig strammet inn på utgiftene. Sportslig er det kanskje ikke så positivt å være slaktoffer i tippeligaen men absolutt alt annet er positivt. Uansett hvor dårlig vi måtte gjøre det i tippeligaen kommer det til å komme flere folk på kamp enn det gjør når vi er middelhavsfarere i adecco, det skal være sikkert. Det er ikke sånn at vi forplikter oss til å handle dyre spillere om vi skulle rykke opp.

Ikke at jeg tror på opprykk nå uansett, det blir for tøft, men aldri si aldri. I første omgang er uansett det viktigste å berge driften av klubben, og om vi mot alle odds skulle klare opprykk ville det vært en massiv boost på vei mot det målet.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by liverglimt »

Det må alltid være ett mål å vinne. Jeg mener bare at Kåre er en brems for at vi vinner, så om han klarer med ett nødskrik å rykke opp med laget så blir det ikke noe lettere til neste år. Untatt for økonomien, den blir alltid litt bedre i TL. :)
@liverglimt
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Los-Loco »

Kåres utspill om å gi opp opprykket nå er etter min mening totalt på trynet. Jeg mistenker at det er et forsøk på å ta bort press fra spillerne, for dermed å kanskje klare bedre resultater. I så fall er kanskje tanken god, men det blir likevel totalt feil.

For det første framstår det jo bent fram patetisk å gi opp opprykkshåpet når vi ligger to poeng bak kvalik med fem kamper igjen å spille. Man kan selvsagt si noe om at opprykk kan bli vanskelig, både å kapre en kvalikplass og senere vinne de nødvendige kampene. Men det er på ingen måte noen umulighet!

For det andre er det jo nesten som et svik mot både publikum, sponsorer og andre samarbeidspartnere å kaste opprykksplanene over bord rett før slutt.

For det tredje stiller jeg spørsmål ved hvilket mandat treneren har til å rokke ved klubbens uttalte og styrevedtatte sesongmålsetting.

Nå skal det sies at jeg likevel hilser velkommen større bruk av unge spillere, i allefall slik lagethar framstått hittill i år. Jeg ser fram til å se spillere som i større grad spiller med hjertet utenpå drakta, og som gir jernet i samfulle 90 minutter. Slik situasjonen er tror jeg nesten at våre opprykkssjanser er styrket med bruk av disse ungguttene, utrolig nok.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Los-Loco wrote: For det tredje stiller jeg spørsmål ved hvilket mandat treneren har til å rokke ved klubbens uttalte og styrevedtatte sesongmålsetting.
Hvordan kan vi vite at dette er et soloutspill av treneren? Jeg finner mer sannsynlig at utspillet kommer på bakgrunn av den økonomiske krisa klubben er i, og er klarert med klubbens ledelse. Uttalelsene er kanskje "på trynet", men mest urovekkende :cry:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Los-Loco »

Nei, vi kan ikke vite at dette er et soloutspill. Men hvis det hadde vært backet av et styrevedtak så burde styrets leder faktisk gått ut og redegjort for det. Og har han tatt den "avgjørelsen" på egen hånd, da ville det være som en avskjedssøknad å regne. Så jeg er ærllig talt litt forvirret her.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Merete »

Helt enig!

Men det dreier seg jo om unge spillere sponset av utenforstående...

Det kan vel umulig være treneren som for eget forgodtbefinnende finner ut at her skal det satses på ungdommen langt uti oktober, samtidig som sesongmålet om opprykk legges til side - selv om det er fullt oppnåelig. Det er unormalt og litt sykt...

Skulle gjerne vært flue på veggen, men samholdet innad i troppen kan vanskelig være god etter lønnsproblemene, ogs så -dette!
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Glimtfan »

Det er et godt poeng Merete. Det er faktisk noe besynderlig at man henter 3 nye spillere som skal på lønningslisten selv om de er finansiert eksternt, når man faktisk et par dager tidligere varslet mulige problemer med neste lønn. Når majoriteten av spillerne også har takket ja til 10% lønnskutt så kan man stille spørsmål ved spillernes reaksjon etter dette. Spesielt når Kåre faktisk angriper eksisterende stall i intervjuet.
RS2-Gti

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by RS2-Gti »

Merete, du er kjedelig mye fornuftig. La oss være dumme og engasjerte. Litt!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Re: Bør Kåres tid på Aspmyra være over?

Post by Los-Loco »

Tror du fyller den kvoten alene på dette forumet, RS2-Gti! :wink:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply