Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Kesseboy »

Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mjh »

Artig at vi lager kamptråd mot hødd allerede nå, når kampen mot ranheim spilles i morra.. ;)
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by MhepA »

Viktig å få igang en god start hvis dette skal bli en god sesong. Det tror jeg gutta vet og vinner. Det er nå det gjelder!
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Gvandreassen

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Gvandreassen »

Snart sesongstart! Er utrolig spent. Tror vi klarer å slå Hødd, mye optimisme i stallen nå!

Kolstad

Hamoud - Eek - Rønning - Jakobsen

Karlsen - Berg - Haukås

Nordberg - Khalili - Johansen


Var usikker på midtbanen. Rønning har klare kvaliteter, men ser helst han som innbytter. Vil helst ha Nordberg på høyre ving, selv om Kåre har sagt at Robertsen skal spille. Har dog ikke sett Robertsen så mye. Mener at Jakobsen er et bedre alternativ på venstre back enn det Bjørnskau er.
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by rayray80 »

Gleder meg veldig. Eneste som bekymrer meg, er at HØDDVOLL STADION er naturgress og vi er så vitt kommet til april. og slik det ligger til er det meldt en del regn fredag - søndag og +7 grader. Gressmatta kan fort se ut som en åker som ikke er positivt for vår del. Passninger i rom bak forsvarsrekka kan bli veldig vanskelig.

Men håper bare Glimt er generelt mye bedre enn Hødd. Hødd har akkurat forsterket med Akeem Latifu, som kom fra leieopphold hos Strømsgodset. Latifu har spilt 2 kamper for Godset siden i fjor sommer. Han er høyreback med mulighet for å spille midtbane. For min del virker det som han er en litt usikker spiller med mindre ballkontroll og ikke så rask. Ser ingen trussel i han egentlig.

Ellers har vel ikke Hødd hatt noe god start med trengingskampene.. tap tap tap og 2 uavgjort mot Aker og Nybergsund.

EG tippa resultat 1-2 til glimt :glimt
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 156 times
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by ingen87 »

Mjh wrote:Artig at vi lager kamptråd mot hødd allerede nå, når kampen mot ranheim spilles i morra.. ;)
Seriekamper BØR og SKAL ha høyere prioritet enn treningskamp! ;)
Førr Evig!
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mjh »

Jeg håper på storseier borte i første runde. Det er akkurat det gutta trenger.. Vi MÅ vinne på bortebaner i år.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Kesseboy »

Var ingen kamptråd for Ranheim-kampen, som attpåtil går av stabelen i morra, og lite diskusjon om den, så da var det vel greit å opprette tråd for den første seriekampen som ble omtalt i media.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mjh »

Ranheim-kampen er jo også en del omtalt i media, i hvertfall i dag ;)

Har merket at svært få aviser som prøver å dekke 1. div nevner noe som helst bodø/glimt har gjort siden vi kjøpte khalili.

Nå er jo klubben ganske lukket da.. ;/
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by FSHelgeland »

Blir spennende å se om vi har Sane og Bjørnbakk tilgjengelig til denne kampen og om noen av de slipper innpå.
Tippeliga 2015
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by bjornage »

Når spilte vi mot Hødd sist? Det må begynne å bli noen år siden nå, de har vel sost rundt i 2. div ganske lenge?
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Shredd »

Neida, Hødd var oppe i 1.div i 2006. Glimt slo dem i begge oppgjør. Mener å huske at Brenes scora et klassemål borte mot Hødd. Først var det brassen mot Løv-Ham som ingen fikk se, så gjorde han noe lignende mot Hødd.

Edit: Tok visst feil der. Etter å ha ligget under 2-0 til pause snudde Glimt det i andre omgang etter mål av Mounir og 2 av Trond Olsen, siste 2 min før full tid.
OTH
Posts: 2263
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 148 times
Been thanked: 87 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by OTH »

Jeg regner med å ta turen nedover da dette blir den nærmeste kampen for meg denne sesongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by mortsto »

Sogndal-Hødd 2-0
Molde-Hødd 3-0
AaFK-Hødd 3-1
Katowice-Hødd 2-1
Obaspor-Hødd 0-13 (?)
Kristiansund-Hødd 0-4
Asker-Hødd 2-2
Nybergsund-Hødd 0-0
Hødd-Herd 3-1

Treningskampene tilsier at Hødd nok kan få det tøft i år, selv om de på vanlig vis (?) kan ta en del poeng hjemme. Merker meg også at de velger svak motstand i de fire siste treningskampene før serien starter. Vi bør ha et godt resultat mot Hødd, og mest av alt ønsker jeg en skikkelig sliteseier, som viser at det er mer gøts i laget enn det var i fjor.
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by PEMA »

Det spekuleres om at kampen blir spilt i Sunnmørshallen pga snø og tele på Høddvoll. Det ville jo være ett ganske greit pluss for glimt.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by MhepA »

Nåja, etter sist kunstgresskamp vet jeg neimen ikke :roll:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by mortsto »

PEMA wrote:Det spekuleres om at kampen blir spilt i Sunnmørshallen pga snø og tele på Høddvoll. Det ville jo være ett ganske greit pluss for glimt.
Betyr dette at du spekulerer eller har du hørt dette fra troverdige kilder? På forumet til Hødd virker de ganske undrende til dette.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Cheese Smirnoff »

For deg som bor i Trondheim er det jo bare å ta en titt ut av vinduet akkurat nå, så forstår man hvor spekuleringen kommer fra. :wink:
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by bjornage »

For min del er jeg ganske glad for at serieåpningen ikke er på hjemmebane. Tror mange ville holdt seg hjemme istedenfor å gå ut i det snøkovet som har vært de siste dagene. Vi får håpe på at våren kommer kjapt til Bodø.
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by mortsto »

Cheese: Du kan så si. Men jeg spekulerer jo i så meget og mangt når tankene flyr. Uten at det egentlig har noe med virkeligheten å gjøre. Jeg spekulerer i at Runar gjør comeback, spiller med kongekrone på hodet, er bedre enn noengang, og at han vinner valget med Runar Berg-partiet og blir ordfører til høsten.

Synes bare det er rart at Hødd-fansen ikke har hørt noe om dette, og et søk på nettet gir heller ikke støtte for at det er andre enn vi som spekulerer. Men blir det innekamp er det flotte greier. Sjansene er større for tre poeng der tror jeg.
User avatar
baron
Posts: 39
Joined: Tue Oct 26, 2004 5:46 pm
Location: Ålesund sentrum
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by baron »

Gleder meg masse til at serien begynner nå med at Glimt skal slå Hødd borte.
Det skal bli skjekt å fare til Høddvoll på søndag å se Glimt live igjen.
Eg bor i Ålesund.
Håper all den snøen som er på sunnmøre fær vekk til søndag.
HEIA GLIMT!!!!
Bodø/Glimt før evig!!!
i medgang å motgang!


i 2011 skal det skje!!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by MhepA »

Seriestarten skulle vært i Kristiansand. Været her er fantastisk!
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Mr Bean
Posts: 2708
Joined: Thu Mar 27, 2008 8:45 am
Location: Sortland
Has thanked: 85 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mr Bean »

Blir spennende på søndag ja ... Og blir interesant og se om laget har hevet seg nå som alvoret begynner.... :)
GLIS og STOLT av det

YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
bjornagain
Posts: 217
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:01 pm
Location: Ulsteinvik
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by bjornagain »

PEMA wrote:Det spekuleres om at kampen blir spilt i Sunnmørshallen pga snø og tele på Høddvoll. Det ville jo være ett ganske greit pluss for glimt.
rayray80 wrote:Eneste som bekymrer meg, er at HØDDVOLL STADION er naturgress og vi er så vitt kommet til april. og slik det ligger til er det meldt en del regn fredag - søndag og +7 grader. Gressmatta kan fort se ut som en åker som ikke er positivt for vår del. Passninger i rom bak forsvarsrekka kan bli veldig vanskelig.
Joda, det er tidlig på våren enda, men matta på Høddvoll er generelt veldig bra, så jeg tviler på at det skal bli noe problem. Hødd har forøvrig lagt ut denne saken på hjemmesida si, så det ser positivt ut.
http://www.hodd.no/Default.asp?page=152 ... 2,1&lang=1

"Spekuleringer" om at kampen blir spilt i Sunnmørshallen tror jeg du bare kan glemme med en gang, jeg har til dags dato ikke hørt at Hødd har spilt en eneste seriekamp i Sunnmørshallen, og jeg bor i Ulsteinvik.
For øvrig kjekt å høre at det er noen flere Glimtsupportere som kommer til Høddvoll på søndag, så blir jeg ikke alene i gult her! :D :glimt :glimt
Autumnus sunt flavum!
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by PEMA »

Siden flere av dere er opprørte, sinte, forbannet og hoderistende til dette med at kampen mulignes ikke går på Høddvold så er dette en diskusjon mellom mennesker som bor i Ullsteinvik:

http://www.hodd.no/forum.asp?page=1524, ... c|0|463623

Som dere ser av det siste innlegget så tror de at kampen går på høddvold. Så nå som dere som er sinte og gale av mine spekulasjoner, har fått sett at det har blitt spekulert hvor kampen skal spilles. Håper ikke dere har fått alvorlige problemer etter at jeg kom med sjokknyheten.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
Post Reply