Språk

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Språk

Post by MacDaddy »

Jeg tenkte på en ting. Hvorfor er vi fotball nerder så dårlige til å skrive? Vi sitter time opp og time ned her innne på forumet og er kjempe flinke med det vi sankker om, altså fotball, men vi greier jo nesten ikke og snakke om det på en orntli måte..... :cry: :oops: :lol: 8O 8O 8O 8O

Ja. Alle feilene i avsnittet over la jeg inn med overlegg. Ikke tro at jeg føler meg som en verdensmester fordi jeg skriver dette. For det gjør jeg ikke. Men feilstokking av bokstaver, grammatiske feil og orddelinger. Tre faktorer som etter mitt syn topper slurvestatistikken. Om man veier disse punktene kun en bitteliten tanke mens man skriver, øker kvaliteten på arbeidet mange hakk. Kanskje spesielt i et forum som dette, hvor så godt som all kommunikasjon foregår ved hjelp av det skrevne ord. Nå skal det jo sies at dette ikke gjelder alle, men en del (uten å nevne nick) henger seg ut.

Det er ikke vanskelig, det er bare snakk om å være bevisst. Takk.
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen, hva med å hive ut denne tullingen?

Det er ganske åpenbart at han ikke har noe å bidra med, og poster utelukkende linker med ett eller annet virus eller lignende. Kan i hvertfall ikke se at han har noen interesse i å diskutere her inne...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hågen wrote:Larsen, hva med å hive ut denne tullingen?

Det er ganske åpenbart at han ikke har noe å bidra med, og poster utelukkende linker med ett eller annet virus eller lignende. Kan i hvertfall ikke se at han har noen interesse i å diskutere her inne...
fikset.
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Hågen wrote:Larsen, hva med å hive ut denne tullingen?

Det er ganske åpenbart at han ikke har noe å bidra med, og poster utelukkende linker med ett eller annet virus eller lignende. Kan i hvertfall ikke se at han har noen interesse i å diskutere her inne...
Virus eller lignende? Hvor i all verden har du det fra? Hvilken link? Er det ikke greit å kommentere at en del brukere her inne har mye skrive feil som mange ville ha sagt?
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

G5 wrote:
Hågen wrote:Virus eller lignende? Hvor i all verden har du det fra? Hvilken link? Er det ikke greit å kommentere at en del brukere her inne har mye skrive feil som mange ville ha sagt?
Det var selvsagt ikke snakk om deg G5, den det er snakk om har allerede blitt fjernet :wink:

Når det gjelder emnet du tar opp så er det viktig og har forsåvidt blitt tatt opp her før, tabben du har gjort er å poste det i rett forum :wink:

Ikke så mange som tar turen innom her, ting blir gjerne lagt inn i smått og stort forumet om det ikke passer i de øvrige fora.

Dialekt er jo også et "stridens eple", meningene er i alle fall delt blandt brukerne om hva som er best.

Bare les her:

phpBB2/viewtopic.php?t=2210&highlight=dialekt
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Ok, så bare ut som at den var tiltenkt meg..
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

G5 wrote:Ok, så bare ut som at den var tiltenkt meg..
Hehe, neida, på langt nær. Men jeg skjønner at det kunne missforståes når det står slik.

Jeg siktet til en annen bruker som har postet 3 innlegg her, og ingen har inneholdt et svar på tema, men istedet merkelige linker. Så også i denne tråden. Men Larsen fjerna både han og innleggene :)
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Tenkte kanskje det var adressen til nettsiden min som virket skremmende og inneholdt virus eller no :glis
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply