Tore Reginiussen trener med Glimt?

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Tore Reginiussen trener med Glimt?

Post by yellow »

På Isbergets forum;
( http://www.setbb.com/phpbb/viewtopic.ph ... ergetforum )
og Steinbergets (Alta) forum; ( http://www.steinberget.no/forum/showthr ... ge=1&pp=10
) diskuteres dette.

Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte det?
Last edited by yellow on Wed Aug 24, 2005 4:12 pm, edited 2 times in total.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Han spiller forsvar, gjør han ikke? Noen som vet hvor i forsvarsrekka, i så tilfelle?
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Mariasha wrote:Han spiller forsvar, gjør han ikke? Noen som vet hvor i forsvarsrekka, i så tilfelle?
Midtstopper.

En meget talentfull en, sådan.
User avatar
Mrbond
Posts: 441
Joined: Fri Aug 05, 2005 3:59 pm
Location: @ the Green Ass

Post by Mrbond »

Men begynner ikke vi å få nok midtstoppere? :roll:
I medgang...OG motgang!
Vi ska vinn Adecco!! Vesst faen skal vi det!!
*MEMBER #47 OF DGH*
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

'Tobben' wrote:Hvis ikke mister vi nok et stortalent fra vårt satsningsområdet til "møkkaklubben" i Bodø.
:lol: :lol: :lol:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Regeniussen og en vegg på 2,03 blir nok bra satsing! Ung satsing er det også! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Høres flott ut dette! Er også spent på Erik Berthussen, om Glimt har tenkt noe mer på ham? Tror jeg avventer med den store jubelen til noe mer konkret kommer opp.....
Fotball er nesten alltid morsomt
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Her er en link til en reportasje i Altaposten

http://www.altaposten.no/sport/article25290.ece
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

Jeg er sikkert veeeldig teit nå, eller som enkelte Bodø-væringer ville sagt : "kort mellom øran", men jeg tror ikke jeg har hørt om han siste dær... ikke Bertheussen, men han andre... hvor kommer han fra? Alder? tidligere klubber?

og angående dette med at vi har nok midstoppere: husk at vi har cato også... hn kommer jo til å spille neste sesong.. :D + Ivers, Halvorsen, Miller, O.S.V, men det gjør jo ikke noe å få in ENDA mere friskt blod :twisted:
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

K1M wrote:Regeniussen og en vegg på 2,03 blir nok bra satsing! Ung satsing er det også! :D
Vi må også huske på at Kjølner sannsynligvis gir seg etter sesongen, Hoftun har vel kontrakt ut 2006 og representerer vel heller ikke fremtiden i Glimt. (kanskje i trenerstaben?)

Reginiussen er et veldig stort talent, større en hva Iversen er.
Reginiussen er kun 18 år gammel, spiller fast for Alta i 1.div.
Desverre så sliter Alta, likevel ligger unge Reginiussen på en meget sterk 27 plass på VG-børsen.

Har Glimt noen som helst mulighet til å sikre seg ham så burde de prøve alt de kan, det er en spiller som garantert kommer til å bli en kjent figur i eliteserien med årene.

Desverre så er det vel sannsynlig at han ender opp i Tromsø som følge av studiene, meget synd om så skjer.

Det hadde vært perfekt om han hadde kommet hit etter sesongen, gått i lære hos Kong Erik for så å ta over for ham etterpå.
Last edited by Larsen on Thu Aug 25, 2005 7:49 am, edited 1 time in total.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Så var det altså bekreftet i AN, han har trent med Glimt, og han likte seg godt, og Glimt er aktuell og ikke minst; han kan overta om Paulsen drar. Tror dette absolutt er en å satse på, uansett hva som skjer. At Glimt ble mer aktuell etter oppholdet, er veeeeeldig oppløftende. Må innrømme at jeg vet lite om styrkene til Reginiussen, men det finner vi vel mer ut av etterhvert?
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Var faktisk å så han i aksjon i går. Fikk bare med meg litt av treningen, måtte jo spørre hvem han nye var. Han spilte back når jeg så på, og han gjorde sine saker veldig bra for et forsterket b-lag (med kong runar). Trur nok tanken er at han skal evntuelt overta for paulsen hvis han drar. Husk at Tore spiller back på landslaget! Håper virkelig Glimt snapper han foran Tromsø. Tenk Miller og Tore på backen, da snakka vi kvalitet!!
Loves glimt and pretty girls
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Her er linken:

http://www.an.no/glimt/article1710072.ece
Jeg er glad jeg kom hit. Glimt er mye mer aktuell enn før jeg kom hit, innrømmer Reginiussen som tross sin unge alder viste seg svært voksen i spillestilen, med hurtighet, god ballkontroll og fotballforståelse.
Ser også at han legger vekt på at mulighetene må være gode for å kunne spille seg inn på laget.
Den muligheten er definitivt til stede i Glimt, Reginiussen har en kortere vei til startplass en det f.eks Høgli hadde.
Reginiussen har tross alt allerede bevist at han er mer en god nok for 1.div på tross av sin unge alder.
Dessuten må det innen relativt kort tid bli utskiftninger blandt stopperne til Glimt.
Paulsen MÅ signere så slipper Reginiussen å bekymre seg for å måtte ta backplassen.

En forsvarsrekke bestående av Paulsen, Reginiussen,Hansen og Miller, da begynner vi å virkelig å snakke om gode tider på Aspmyra :D
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Larsen wrote:Ser også at han legger vekt på at mulighetene må være gode for å kunne spille seg inn på laget.
Den muligheten er definitivt til stede i Glimt, Reginiussen har en kortere vei til startplass en det f.eks Høgli hadde.
Reginiussen har tross alt allerede bevist at han er mer en god nok for 1.div på tross av sin unge alder.


Ja, han bør holde høyere nivå enn 1.div, ellers kan TIL bare få ham, de får god bruk for 1.divisjonsssspillere neste år!:twisted:
Larsen wrote:Dessuten må det innen relativt kort tid bli utskiftninger blandt stopperne til Glimt.
Paulsen MÅ signere så slipper Reginiussen å bekymre seg for å måtte ta backplassen.

En forsvarsrekke bestående av Paulsen, Reginiussen,Hansen og Miller, da begynner vi å virkelig å snakke om gode tider på Aspmyra :D


Nå glemmer du Iversen? Blir et luxusproblem når vi har den rekka du nevnte, og Iversen, Halvorsen, Theting og (iallfall en stund) Hoftun i stallen.

Los-Loco har talt!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Glemmer ingen jeg, men jeg mener at Reginiussen har en kortere vei for å takle nivået i eliteserien en det Iversen har.
Halvorsen vil til neste år enten fortsatt være venstreback eller back-up på den posisjonen.
Theting vil fortsatt konkurere om midtbaneposisjonen.

I realiteten er det Iversen,Reginiussen,Hansen og Hoftun som konkurrerer om stopperplassene slik jeg ser det.(om unggutten kommer da)

Det hadde vært perfekt om Reginiussen hadde fått en lære periode under "ledelse" av Hoftun/Hansen, for så å ta over når Hoftuns kontrakt er over.

Når det er sagt så tror jeg det er laaaangt igjen til vi eventuelt ser Reginiussen i Glimt, holder fortsatt en knapp på at han ender opp i Tromsø.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Larsen wrote:Når det er sagt så tror jeg det er laaaangt igjen til vi eventuelt ser Reginiussen i Glimt, holder fortsatt en knapp på at han ender opp i Tromsø.
Njaa, mulig du har rett, men det er ikke sikkert at Reginiussen ser det som et skritt fremover i karrieren å gå fra et 1. divisjonslag til et 1.divisjonslag :wink: !

Selv om Tromsø har fysioterapaututdanning (det var vel det han siklet etter?) så har det helt sikkert en del å si hvordan eliteserietabellen ser ut ved sesongslutt.

Los-Loco har talt!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Los-Loco wrote:
Larsen wrote:Når det er sagt så tror jeg det er laaaangt igjen til vi eventuelt ser Reginiussen i Glimt, holder fortsatt en knapp på at han ender opp i Tromsø.
Njaa, mulig du har rett, men det er ikke sikkert at Reginiussen ser det som et skritt fremover i karrieren å gå fra et 1. divisjonslag til et 1.divisjonslag :wink: !

Selv om Tromsø har fysioterapaututdanning (det var vel det han siklet etter?) så har det helt sikkert en del å si hvordan eliteserietabellen ser ut ved sesongslutt.

Los-Loco har talt!
Sier jo tydelig at han ikke tar noen avgjørelse før sesongen er over, så viktigheten av hvor kommende klubb spiller, kan/bør absolutt være tilstede. Jeg tror han går til den klubben som holder seg i eliten.
Fotball er nesten alltid morsomt
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Flott

Post by booegutt »

Flott spiller med potensiale, vi må huske på at vi har flere "profiler" på Glimt en dritlaget Tromsø. Vi har ola Haldorsen ifra Finnmark det er jo en styrke.

Ellers tror jeg mye står på hva vi kan tilby ham klubbmessig. Tromsø er jo ikke akkurat noe å ta av seg hatten for:

1. Man er nødt til å bruke de få kronene man har til å kjøpe inn en snøfreser for å komme seg frem til døråpningen i 2,5 meter dyp sne hele vinteren.

2. Man må holde ut skrytet og det sure ølet i Tromsø som gjør at innvollene vrenger seg i krampetrekninger.

3. Man må holde ut måsenes hyl og ville skrik, iblandet en eim av slog og fiskeavskjær.

4. Man må kle seg som en inuitt i den altfor åpne byen (ikke glasshus)

5. Sjansen for å forulykke i rundkjøringene er stor pga av irritasjonen med 50 øre dyrere bensin, og at man ikke "ser" rundkjøringene før man er midt i den pga av brøytekantene.

6. Sjansen for å bli utsatt for vold av sinte fiskere og trålermannskaper er overhengende.

Tror vi har en fin sjanse til å signere ham!
Full peising
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Flott

Post by Larsen »

booegutt wrote: Tromsø er jo ikke akkurat noe å ta av seg hatten for:

1. Man er nødt til å bruke de få kronene man har til å kjøpe inn en snøfreser for å komme seg frem til døråpningen i 2,5 meter dyp sne hele vinteren.

2. Man må holde ut skrytet og det sure ølet i Tromsø som gjør at innvollene vrenger seg i krampetrekninger.

3. Man må holde ut måsenes hyl og ville skrik, iblandet en eim av slog og fiskeavskjær.

4. Man må kle seg som en inuitt i den altfor åpne byen (ikke glasshus)

5. Sjansen for å forulykke i rundkjøringene er stor pga av irritasjonen med 50 øre dyrere bensin, og at man ikke "ser" rundkjøringene før man er midt i den pga av brøytekantene.

6. Sjansen for å bli utsatt for vold av sinte fiskere og trålermannskaper er overhengende.

Tror vi har en fin sjanse til å signere ham!
Hehe.
Hadde det vært snakk om en svekling sørfra så hadde kanskje disse argumentene hatt noe for seg, men Reginiussen er fra Alta så jeg tviler på at han lar seg skremme.

Dessuten må jeg påpeke at Mack er et meget godt øl, men så er jo jeg bortimot oppflasket på det også da :wink:
Man må vel også regne med at det er dette merket Reginiussen er vant med.
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

hahaha... ja, tromsø er ikke AKKURAT "nordens Paris", når du fremstiller det sånn... :wink:


Sånn som dere snakker nå om eventluelle stopper-firere ogsånn, så virker det som vi har en bra stall, selv om Paulsen drar, dersom vi får Reginiussen. Og selfølgelig Hansen skadefri, og i storform. Og sist, men ikke minst, Miller. Kan bli en bra sesong i TIPPELIGAEN til neste år, sett med Glimt-øyne.
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: Flott

Post by Sulliken »

Larsen wrote:
booegutt wrote: Tromsø er jo ikke akkurat noe å ta av seg hatten for:

1. Man er nødt til å bruke de få kronene man har til å kjøpe inn en snøfreser for å komme seg frem til døråpningen i 2,5 meter dyp sne hele vinteren.

2. Man må holde ut skrytet og det sure ølet i Tromsø som gjør at innvollene vrenger seg i krampetrekninger.

3. Man må holde ut måsenes hyl og ville skrik, iblandet en eim av slog og fiskeavskjær.

4. Man må kle seg som en inuitt i den altfor åpne byen (ikke glasshus)

5. Sjansen for å forulykke i rundkjøringene er stor pga av irritasjonen med 50 øre dyrere bensin, og at man ikke "ser" rundkjøringene før man er midt i den pga av brøytekantene.

6. Sjansen for å bli utsatt for vold av sinte fiskere og trålermannskaper er overhengende.

Tror vi har en fin sjanse til å signere ham!
Hehe.
Hadde det vært snakk om en svekling sørfra så hadde kanskje disse argumentene hatt noe for seg, men Reginiussen er fra Alta så jeg tviler på at han lar seg skremme.

Dessuten må jeg påpeke at Mack er et meget godt øl, men så er jo jeg bortimot oppflasket på det også da :wink:
Man må vel også regne med at det er dette merket Reginiussen er vant med.

Mack?! Godt øl? :shock: Er du ravenes sinnsyk, mann? Det er noe av det værste skvipet som eksisterer. Til og med Ringnes smaker bedre. Og gir ikke så mye hodepine.. FYSJ!
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Pilly
Posts: 4
Joined: Thu May 05, 2005 5:31 pm
Location: OSLO
Contact:

Re: Flott

Post by Pilly »

Dessuten må jeg påpeke at Mack er et meget godt øl, men så er jo jeg bortimot oppflasket på det også da :wink:
Man må vel også regne med at det er dette merket Reginiussen er vant med.[/quote]

Mack øl=møkk øl. Det smaker sure sokker og det legger igjen et lag med slim fra munnen til magesekken :evil:
Har du traktor og ljå - holder du med LSK.
Har du øl og er glad - holder du med Vål`enga.
Krestmund
Posts: 529
Joined: Sun Apr 17, 2005 10:56 am
Location: Stavanger

Post by Krestmund »

Mack= piss på flakse
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Det virker som Regeniussen er en kraftig kar. Hvor høy er han egentlig?

Det er gledelig at Glimt tenker litt fysikk også, ikke bare fart og teknikk. Tradisjonelt har det bare vært Kjølner og Cato Hanssen med høyde til å regjere luftrommet. Siden har Theting, Sakariassen, Hoftun, Brattbakk etc. kommet inn og det er bra.
Masinga
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

Mack e sammen med CB det eineste norske ølet æ virkelig slit med å få ned. Forferdelig
Locked