Spillertråd: Kasper Junker (2020)

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Hmm. Ene innlegget mitt forsvant visst. Skrev et lengre harmløst innlegg som forsvant etter jeg trykket på sendknappen. Hva skjer.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Sulliken »

Sikkert en glitch.

Ingenting har dukket opp på min "moderator-radar", i allfall 🙂

Hvis vi sletter et innlegg som går i mot reglementet, så begrunner vi det til bruker som har det aktuelle innlegget. Dessuten har vi det rimelig høyt under taket her.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Sier igjen det jeg har sagt før. Denne agenten er totalt inkompetent. Vil kalle oppførselen skandale. At han i tillegg avslører innhold i samtaler mellom klubb og spiller er helt horribelt. Hvor kommer dette "om han/jeg scorer over 20 mål så er det salg som gjelder" sitatet fra egentlig. Alle klubber har folk som driver med logistikk av spillere. At budene ikke har kommet fra klubb, men fra agent/agenter virker useriøst. Samtidig så sier KK at junker har forståelse for klubbens standpunkt. Er det agent som har gått av skaftet her? I så fall må jo Junker bestemme seg om han er best representert med denne agenten her. Som Frode er inne på, at man skal synes synd på agenten siden han må jobbe så mye uten å få betalt blir hysterisk morsomt. Her dealer man millioner og så må vi ta hensyn til at agenten jobber 24/7 og sover lite😁👍
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Novi »

Kan godt se for meg at vi har sagt noe slik i forhandlingene. Likevel - agenten her viser jo lite forståelse for hvordan verden fungerer. Kommentaren om hvor mye han jobber forteller meg at han kanskje ikke er laget for yrket som fotballagent :) Vil vel regne med heldagsjobbing der 4 uker i året - 2 uker før hvert av vinduene stenger :)

Glemmer nok fort denne også! Første målet til Kasper, så er dette glemt ;)
Una mas cerveza.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Så om dette er mediaskapt konflikt med agenten som regissør så håper jeg Junker er motivert tilbake på treningsfeltet klar for nye utfordringer. Så forstår jeg det slik at Nantes som ble nevnt ikke var aktuell som overgangsdestinasjon.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Novi...skal gi en unison hyllest til Junker om det jeg har skrevet over her inntreffer.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Sulliken »

Se: begrunnelse fra Liverglimt 😉
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by poteten »

Tror kanskje Junker bør skifte agent, jeg.
Kritisk
Sniken
Posts: 776
Joined: Thu Mar 08, 2018 6:00 pm
Has thanked: 126 times
Been thanked: 193 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Sniken »

Hørte akkurat på en reportasje i VGTV der Moldes direktør Stavrum ble spurt om Junker-saken. Han trodde det var totalt urealistisk at Glimt noensinne ville se 25 millioner kroner inn på konto fra Tyrkia i denne saken. Støttet Glimt fullt ut her.
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by jonsnow »

Nå får vi se hva Junker er laget av når han må tilbake til Bodø etter alt dette media styret som han, agenten hans og media har skapt de siste dagene. Håper han er såpass profesjonell at han kommer tilbake, tar seg en god prat med klubben og kommer styrket ut av dette og gjør det så bra at han får sitt ønske oppfylt til høsten i en god klubb som kan betale for seg...
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by J I P »

Endelig fikk Rune Robertsen iTromsø noe å glede seg over. Han har også et håp
Og ordkrigen eskalerte, da den offentlige skittentøysvasken mellom Glimt og Junkers agent fortsatte mandag kveld. Til et nivå som gjør det vanskelig for Junker å komme tilbake til Bodø.
Aftenposten.no: Vi utenfor Bodø/Glimt kan le litt av hvor klønete klubben har håndtert Kasper Junker-saken. Bak rotet ligger det en gratis lærdom til andre klubber – som TIL.
I nord oppfattes vi som
uryddige, arrogante og direkte stormannsgale når de sier nei til gigantbud i norsk standard.
og det uten at han tilsynelatende virker å ha lest seg opp om Glimt sitt syn på saken.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Hvem er "vi utenfor Bodø"? Jeg er utenfor Bodø og i tillegg er supporterbrillene mine tatt av i denne saken. Kanskje Robert er vant med å selge varer uten å få betalt? Disse monsterbudene viste seg å være løskrutt og når Stavrum i Molde sier at sannsynligheten er liten for at vi skulle få noe penger fra Tyrkia så sier det noe om hvordan andre i samme situasjon som Frode tenker. Skepsis i slike situasjoner kommer man langt med. Det som overrasker .er mest med disse uttalelsene i denne avisen er hvor bastante de er. Akkurat som han kjenner alle faktorer i denne suppa. Ingen andre aviser er så på sak at man beskylder Glimt for stormannsgalskap, løgn og det som verre er. Tragisk journalistikk.....
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by jonsnow »

Typisk Tromsø folk når de skal omtale noe som helst som har med Bodø eller glimt å gjøre. Så denne artikkelen tar ikke jeg akkurat tungt.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by J I P »

*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Fornuftig uttalelse fra Frode. Syntes den uttalelsen han kom med i går om illojalitet var litt hard, men da visste jeg ikke at Junker bare hadde reist til Oslo for å tvinge frem et salg. Så at han hadde fått beskjed om å reise til Oslo for å være Standby medfører ikke riktighet. Dette er i såfall spesiell oppførsel. Så kan man jo spekulere i om dette var agentens fantastiske ide?
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Vegard »

Det finnes kun en taper i denne saken: Christian Bysted.
User avatar
helsvhe
Posts: 1498
Joined: Sat Aug 15, 2009 6:08 pm
Location: Oslo
Has thanked: 327 times
Been thanked: 81 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by helsvhe »

Ja han fikk jo så lite søvn i flere uker og uten å få millionene sine :lol:
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1281
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Buster »

Det er kanskje på tide å la dette hvile, og se om Kasper og Bodø/Glimt finner ut av veien videre?
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Kesseboy »

Det er i hvert fall fint at Thomassen, i en såpass offentlig uttalelse, tar opp spillerens oppfatning, og framstår sånn sett imøtekommende. Hvor ektefølt det er, er vanskelig å si, men jeg synes det er fint at han sier det.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Pondus »

Uansett nå er Junker tilbake og alle tar seg en prat sammen og løser dette. Så nettopp deadline Day sendingen nå. Helt fantastisk sending. Utrolig innsikt disse folka hadde. Stor nyhets og underholdnings verdi.
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by mortsto »

Vegard wrote: Tue Feb 02, 2021 8:17 pm Det finnes kun en taper i denne saken: Christian Bysted.
For min del tror jeg alle parter har tapt på denne saken. Men både spiller og klubb kan hjelpe til med å glatte over i tiden som kommer fremover, så det kan jo få en lykkelig slutt. Betyr dette at Salvesen settes på vent?
delfagro
Posts: 154
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:05 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by delfagro »

Jeg tror det går over. Knutsen tar en prat med Junker om det sportslige- altså om det er slik at han er klar og mentalt tilstede for å spille ball for Glimt nå. Ja = alt er glemt og Junker planlegges som førstevalg på topp. Nei = tribuneplass. Ja,men m. pissing i hjørnene = det blir oppdaget fort og dermed tribune. Det er så enkelt.
Alltid gul!
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by J I P »

*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by jonsnow »

Nå må han for f.. skjerpe seg, kan ikke oppfører seg som en liten drittunge som er vant til å få viljen sin hver gang man sutrer litt! 26 år så burde man være mye mere moden enn dette her! Hadde blitt ekstremt bekymret om vi hadde bydd på en spiller med en slik holdning og håper det kommer et bud fra Russland wller USA som er ok qlik at vi blir kvitt dette uromomentet for nå er det faktisk nok!
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2821
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 432 times
Been thanked: 148 times

Re: Spillertråd: Kasper Junker (2020-)

Post by Gvandreassen »

Spørsmålet er om det er Kasper som har valgt at han skulle trene der inne, eller noen andre.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Post Reply