Hei!
Har hørt rykter at det kan være ett nytt blad Bjørkan (Adrian) på vei oppover i Glimtsystemet etterhvert, så da tenkte jeg bare å høre om det er noen tettere på Glimt som vet noe mer om dette, som posisjon/talent osv ?
Nytt blad Bjørkan på vei ?
Moderator: Sulliken
Re: Nytt blad Bjørkan på vei ?
Spennende. Tror vi skal være litt forsiktige med å forvente for mye. Jeg vil si at Fredrik er mer et treningstalent enn det største fotballtalentet. Pluss på en veldig god fysikk og man har en toppfotballspiller.
Det er mer spennende om det kommer noen nye Berg-gutter. Der ligger ting i genene. De er bare naturlig gode alle mann. Lasse, sønn av Runar, tror jeg virkelig kunne blitt god.
Det er mer spennende om det kommer noen nye Berg-gutter. Der ligger ting i genene. De er bare naturlig gode alle mann. Lasse, sønn av Runar, tror jeg virkelig kunne blitt god.
Re: Nytt blad Bjørkan på vei ?
Det er vel ingen tvil om at Berg genene er blant de beste å oppdrive for fotball, men bare gener er ikke nok… man kan vel komme like langt med bare knallhard trening, så det man trenger er jo en kombinasjon av knallhard trening/jobbing, og så gjerne med en solid dose talent.
Ut fra rykter jeg har hørt er visstnok Adrian Bjørkan ett større talent enn Fredrik var, men om han har samme treningsiveren, og tilsvarende utvikling eller bedre, er ikke lett å spå…. Ihvertfall ikke her fra Østlandet…..
Men har han det, så kan han jo kanskje bli en habil Glimt-spiller med tiden.
Men jeg vet for lite, og er for langt unna der ting skjer, derav spørsmålet mitt om mer info fra noen som er tettere på klubb/treninger og slikt
Ut fra rykter jeg har hørt er visstnok Adrian Bjørkan ett større talent enn Fredrik var, men om han har samme treningsiveren, og tilsvarende utvikling eller bedre, er ikke lett å spå…. Ihvertfall ikke her fra Østlandet…..
Men har han det, så kan han jo kanskje bli en habil Glimt-spiller med tiden.
Men jeg vet for lite, og er for langt unna der ting skjer, derav spørsmålet mitt om mer info fra noen som er tettere på klubb/treninger og slikt