J-feltet

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

ingen87
Has thanked: 140 times
Been thanked: 220 times

Re: J-feltet

Post by ingen87 »

Nordlys wrote: Sun Apr 28, 2024 7:40 pm Jeg forstår de som synes det er mye røyk, samtidig så synes jeg at det burde være en slags forståelse for at det å stå på J-feltet og i umiddelbar tilslutning til det er en litt annen måte å være på kamp på og opplevelse enn det å sitte på en ordinær tribune. Det medfører mer liv og ståhei, og røyk og blussing (i kontrollerte former selvsagt). Når det kommer til røyk så mener jeg at det er de som klager på det som faktisk må flytte seg, ikke de som fyrer opp..
Dette er lett å si, men med den mengden røykgranater og vindretning som mot Molde, gjelder dette store deler av LNS-tribuna. Nok et argument for at supporterfeltet er malplassert der det er idag.
Førr Evig!
Nordlys
Has thanked: 643 times
Been thanked: 691 times

Post by Nordlys »

Jeg synes man skal legge til rette for alle typer supportere. Noen liker å sitte, noen liker å prate, noen vil synge, noen sitter i rullestol og noen vil ha røyk, bluss, tifo og det som er. Alle fortjener sin plass på stadion.

Det kommer ikke noe godt ut av å motarbeide det fordi man personlig ikke liker det.
Forumets mest middelmådige ekspert.
Nordlys
Has thanked: 643 times
Been thanked: 691 times

Post by Nordlys »

ingen87 wrote: Sun Apr 28, 2024 10:00 pm Dette er lett å si, men med den mengden røykgranater og vindretning som mot Molde, gjelder dette store deler av LNS-tribuna. Nok et argument for at supporterfeltet er malplassert der det er idag.
Da kan vi trygt konkludere med at det ble for mye av det gode :glimt
Forumets mest middelmådige ekspert.
ingen87
Has thanked: 140 times
Been thanked: 220 times

Post by ingen87 »

Jepp, og vindretning er jo vanskelig å vite når man planlegger for tifo. Burde kanskje holdt igjen et par granater. Usikker på hvor koordinert slike ting er inne på stadion.
Førr Evig!
Glimt1916
Has thanked: 455 times
Been thanked: 466 times

Post by Glimt1916 »

Man kan kjøpe billetter hvor man vil på en stadion. Er alltid folk som holder med Glimt på andre steder enn bortefeltet på bortekamper.

På en ny stadion blir nok supporterfeltet plassert på en kortside, som er vanlig på de fleste andre stasjoner.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 2384 times
Been thanked: 409 times

Post by liverglimt »

Jeg skulle likt å se de som kjøper billett hvor som helst på bortebane og begynner å synge.

Hvis jeg ikke kan synge så ser jeg heller på tv.
@liverglimt
Glimt1916
Has thanked: 455 times
Been thanked: 466 times

Post by Glimt1916 »

Men du har nå lov til det.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 2384 times
Been thanked: 409 times

Post by liverglimt »

Jau jau, man har lov til mye men noe fikk man med seg fra klokeboken side 1, ikke provoser unødvendig. Dessverre så er det mange som aldri har lest den.

EDIT: Før appens tid så ble jeg med venner vist til bortefeltet på Briskeby og Falkum, det var den tiden vi var noen titalls. Ikke akkurat en provoserende gruppe. Hvordan dette løses i dag med apper og billetter aner jeg ikke.
@liverglimt
Post Reply