Bruksvilkår

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Nordlys

Bruksvilkår

Post by Nordlys »

Vil oppfordre admin og mods om å legge bruksvilkårene åpent og lett tilgjengelig et eller annet sted slik at registrerte brukere enkelt kan lese hva de faktisk har godtatt når de registrerte seg på forumet.

Har i dag bedt om å bli slettet fra forumet, men har fått svar fra admin om at dette ikke er mulig da jeg ved registrering fraskrev meg denne muligheten. Som vi alle vet så godkjenner man jo slike vilkår støtt og stadig litt på autopilot. Da kan det være en positiv ting om disse er åpent tilgjengelig på forumet i ettertid hvis en bruker er usikker på rettighetene sine.

Arrester meg om dette allerede finnes. Klarte ikke finne noe slikt i farta. Vil også oppfordre til å gjøre en evaluering av lovligheten i slik "ikke slette"-praksis. Jeg er ingen jurist, men synes sånn umiddelbart det høres litt på kanten ut.

Vet andre diskusjonsplattformer benytter seg av en praksis hvor bruker slettes og anonymiseres, men innleggene får stå for ettertiden. Det kan være en mulighet.

Takk!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 3299 times
Been thanked: 676 times

Re: Bruksvilkår

Post by liverglimt »

Vi får ikke slettet brukere slik forumet er satt opp. Det var mulig tidligere men ikke nå lenger.
E nu bærre mæ 😎
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 3299 times
Been thanked: 676 times

Re: Bruksvilkår

Post by liverglimt »

Bruker deaktivert, problem løst.
E nu bærre mæ 😎
Post Reply