Junkeren kommer tilbake fra 0-2 under og får med seg ett poeng borte mot Strømmen! Nå er de i gang altså. Siste kamp før ferien er hjemme i NH mot VIF 2 og den bør gi tre poeng. Så er det sommerferie.
Spent på om de forsterker seg noe i sommer og om Daniel Berntsen kommer tilbake. Igor Longenale på Innstranda vil jeg nesten tro de henter om ikke IIL motsetter seg det. Det vil dog være et meget hardt slag for dem.
IK Junkeren
- G-s-enz
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 451 times
Re: IK Junkeren
Enormt sterkt bortepoeng!
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Skal j*vlig mye til for å holde seg altså. Alta som var nærmest på 10 poeng før runden regelrett pulveriserer Stjørdals/Blink (4. plass) 6-1. Siste kamp før ferien må hvertfall vinnes nå... Må nok mange poeng til for å berge plassen i år. Alta har 1.3 poeng per kamp på trygg plass. Det gir 33,8 poeng etter 26 kamper hvis snittet opprettholdes..! I fjor klarte Junkeren seg med 27. Mission impossible...
-
- Has thanked: 410 times
- Been thanked: 580 times
Vel nå har Junkeren 6 poeng til 3 lag foran seg. Fullt mulig å hente inn. Spesielt sterkt var det å klare uavgjort borte mot Strømmen. Virker som laget er i god flyt nå og den famøse og idiotiske overgangen av DB til Glimt er glemt og begravet.
7 poeng på de tre siste er veldig bra. Bygger moral og selvtillit inn i ferien!
Litt dumt at to av de tre lagene på 16 p er Ull/Kisa og Alta. Skal normalt være for "store" klubber til å rykke ned
Litt dumt at to av de tre lagene på 16 p er Ull/Kisa og Alta. Skal normalt være for "store" klubber til å rykke ned
- helsvhe
- Has thanked: 481 times
- Been thanked: 123 times
Junkern får inn spissforsterking av typen Braut ikke Haaland, men Albert Braut Tjaaland. Håper det hjelper dem å holde plassen.
https://www.an.no/braut-hjelp-til-junke ... -4-2000978
https://www.an.no/braut-hjelp-til-junke ... -4-2000978
- G-s-enz
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 451 times
Ikke bra for Junkeren at Van der Spa forsvinner.
Hva skjedde egentlig ned Tjærandsen Skau?
Hva skjedde egentlig ned Tjærandsen Skau?
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
Junkeren sikret i praksis nedrykk med helgas tap. Pga målforskjell er det nå i realiteten 12 poeng opp til sikker plass. Glimt 2 rykker også ned med et brak. Det gror dårlig bak toppklubben i byen.