Kamptråd Europa Leaque: Manchester United - Bodø/Glimt 28 november kl. 2100

Moderatorer: Sulliken, Larsen

Svar
Brukeravatar
Crazy horse
Sted: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 235 times
Been thanked: 313 times

Re: Kamptråd Europa Leaque: Manchester United - Bodø/Glimt 28 november kl. 2100

Legg inn av Crazy horse »

Artig å lese sak om kampen på BBC, og da tenker jeg på kommentarfeltet under. Her er ett lite eksempel.

I agree with Robbie Savage: Ruben Amorin is a tactical genius; that coupled with a number of hometown refereeing decisions resulted in a memorable win for Man U at home against the Norwegian champions.
Fotball er nesten alltid morsomt
geirminator
Has thanked: 33 times
Been thanked: 87 times

Legg inn av geirminator »

Jeg er sur og misfornøyd med resultatet, selv om United vinner fortjent etter spill og sjanser. Vi har spilt så mange kamper på dette nivået nå, og møtt lag som har vært langt bedre enn det United-laget vi møtte i går. 1-0-målet er det dummeste målet jeg noen sinne har sett i hele mitt liv. Pinlig. 2-2 foræres også på en måte, men da i alle fall etter et ganske hardt United-trøkk i forkant. Jeg kan fortsatt ikke forstå at Højlund er onside på 3-2. Og hvordan hadde dette sett ut om Evjen hadde satt gigantsjansen han fikk på stillingen 1-2?
Jeg trekker frem Brice, Bjørtuft og Berg som Glimt beste, selv om spesielt sistemann må ta på seg en del av skylda for 2-2-målet. Bjørkan og Hauge skuffer veldig. Dommeren var drit (som vanlig denne sesongen).
... og neste år venter Bryne.
OTH
Sted: Fræna
Has thanked: 188 times
Been thanked: 112 times

Legg inn av OTH »

Var sur rett etter kampen, men nå er jeg på vei nordover så nå gleder jeg meg bare til søndag
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Brukeravatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Sted: Kløfta
Has thanked: 1070 times
Been thanked: 904 times
Kontakt:

Legg inn av Sulliken »

Magisk på stadion. Vi sto veldig langt opp under taket, og jeg så ikke en eneste sittende supporter! ALLE stod, sang og ga jernet.
Den helt ville Euforien på 2-1 scoringen er noe av det sjukeste jeg har opplevd i Glimtsammenheng. Til og med barna mine og kona mi klikka i vinkel sammen med alle oss andre. For en opplevelse!

Så ser jeg av kamptråden at flere mener at det var noen tvilsomme avgjørelser av dommerteamet. Vi tenkte det samme selv også. Spesielt den keeperhandsen. Fra vår vinkel, på tross av avstanden, så den klokkeklar ut.
Den var kjip.

Ellers var jeg skråsikker på minst et 4-0tap, så kampen gikk over all forventning.

London neste!

"Dette e Aspmyra"
På Old Trafford.
:glimt :glimt
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Glenn P
Sted: Oslo
Has thanked: 57 times
Been thanked: 264 times

Legg inn av Glenn P »

Novi skrev: tor nov 28, 2024 10:57 pm Absolutt, dommerne hadde mulighet til og dømme offside på målet deres, og gitt oss corner på slutten der. ManU er et bedre lag selvsagt, med en stall verdt 20 ganger mer enn vår, men ville ikke vært feil om dette endte U.
Mulighet? Enten så er det offside eller så er det onside. Med VAR er det ikke «mulighet» for å dømme, de må jo følge regelboka.
Knuta
Sted: Oslo
Has thanked: 393 times
Been thanked: 553 times

Legg inn av Knuta »

Utrolig stemning fra Glimt supportene. Helt fantastisk selv uten Pyro
G-s-enz
Sted: Målselv
Has thanked: 246 times
Been thanked: 356 times

Legg inn av G-s-enz »

Ikke skjønt mye om pyro fortsatt skjønner jeg.
Trasig at en idiots rasisme skal ta litt Spotlight nå men veldig bra at han ble drylt ut av våre egne.

Veldig bra jobba av de på tribunen. Vi blir overraska av Uniteds formasjonsendring og taktiske grep etter pause og bruker for lang tid til å tilpasse oss dette. Spesielt grepet med å flytte Dalot helt opp som en slaks spiss når de hadde ballen forvirra oss. Små marginer her men vi var nært noe i går mot en klubb som har en av de feteste lønningsposene i fotballen.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Brukeravatar
Los-Loco
Sted: Bodø
Has thanked: 705 times
Been thanked: 1281 times
Kontakt:

Legg inn av Los-Loco »

På et nivå er jeg nesten glad for at det ikke ble seier i går. Hvis Glimt hadde fortsatt å spille kampen igjennom som mesteparten av første omgang, og gitt United skikkelig i ræva med øks, så ville det blitt en nesten umulig oppgave å fokusere på LSK-kampen. All verdens media ville ha hatt en bit av Knutsen & co. Og det er veldig liten tvil om at LSK-kampen er viktigere.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Chris
Been thanked: 74 times

Legg inn av Chris »

Bodø/Glimt spilte Naivt. Det var supert.

Derfor var, er og forblir Bodø/Glimt - Naiv/Superlaget.

De vinner derfor alltid mitt hjerte - i all fall på stil. Og opplevelsen under kamp. Det er vel sånn med livet, resultatet er gitt, og livet leves under veis.

Har langt mer sansen for å spille eget spill og forsøke å vinne enn å parkere busse, spille rævafotball og satse på at motstanderen gjør en feil eller har massivt med uflaks.

God Jul!
Svar