Overgangsvinduene i 2025
Re: Overgangsvinduene i 2025
Ja Philip USA betyr vel starten på slutten for en glimrende spiller. Neste blir vel Saudi Arabia så pengesekken fylles opp.
-
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 88 times
Jeg har ikke sett mange Brann-kamper, men har inntrykket at de har spilt litt over evne, og er derfor skeptisk til Blomberg.
I Zinkernagel vet vi hva vi får - men fullt forståelig at han prioriterer MLS på hell av karrieren. Ut fra media virker det jo også som at Glimt har jobbet mye hardere for å beholde Hauge enn Zinker.
I Zinkernagel vet vi hva vi får - men fullt forståelig at han prioriterer MLS på hell av karrieren. Ut fra media virker det jo også som at Glimt har jobbet mye hardere for å beholde Hauge enn Zinker.
... og neste år venter Bryne.
- Los-Loco
- Has thanked: 730 times
- Been thanked: 1313 times
Velkommen tilbake!! Og velkommen etter med å forlate X! Good for you.
Zink tenker nok pensjonspenger, og drar til USA. Ikke klarer jeg å fatte hva som får noen til å flytte dit slik situasjonen er akkurat nå, men det er lite vi få gjort noe med. Han gjorde en grei jobb for oss, men klarte ikke å komme helt tilbake på det nivået han viste sist han var her, så greit nok å la ham gå. Men er spent på hva Glimt tenker å erstatte med - de gjenstående kampene i Europa League blir vel formodentlig vanskeligere enn hittil, så vi skulle helst hatt noen som kunne løftet oss litt.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Danilo Al-Saed på tur til svensk fotball, hadde vært en fantastisk erstatter hvis vi ikke får signert Hauge.
Mye hvis om og men, men hvis Hauge glipper så er det surt at vi ikke prøvde oss på Danilo igjen.
Mye hvis om og men, men hvis Hauge glipper så er det surt at vi ikke prøvde oss på Danilo igjen.
- Novi
- Has thanked: 790 times
- Been thanked: 1015 times
Enig der. Virker som den brede konsensus er at dette er svært god deal for Brann, at han lett erstattes med noe bedre. Så om vi får mer ut av ham er ikke garantert, men absolutt nødvendig.
Una mas cerveza.
-
- Has thanked: 279 times
- Been thanked: 381 times
Enig! Disse norske spillerene fra 24-27 er omtrent umulig å få igjen pengene for heller om de mislykkes. Eneste oppside er om de presterer veldig bra(noe Mikkelsen f.eks ikke har gjort).
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
-
- Site Admin
- Has thanked: 3049 times
- Been thanked: 594 times
Hvem som helst som kommer til klubben og leverer er det ikke behov for noen oppside i mine øyne. Selvsagt ønsker vi at spillere skal gi tilbake, men vi er avhengige av konktinuitetsbærere. Hvis Blomberg er så god at han går inn på laget og spiller tilnærmet fast i 4-5 år, så mener jeg det er god nok tilbakebetaling.
Vi må evne å se litt lengre enn kun spillersalg.
An melder også at Blomber er veldig nært å bli klar.
Vi må evne å se litt lengre enn kun spillersalg.
An melder også at Blomber er veldig nært å bli klar.
E nu bærre mæ 😎
- Los-Loco
Spinnvill pris, men det er bare å venne seg til at prisen selvsagt går opp når det er Glimt som er kjøper. Brann-ledelsen ville blitt korsfestet på Torgallmenningen hvis de selger sine spillere til sin største konkurrent for noe mindre enn makspris. Og vi ville tenkt AKKURAT det samme hvis situasjonen var motsatt. Jeg tenker det er greit - vi har preket mye om at norsk fotball generelt tjener på at Glimt gjør det bra i Europa. Og en av konsekvensene er at Glimt har økonomiske muskler til å betale god pris på de spillerne de kjøper fra sine konkurrenter.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
-
Bolkan Nordli er spennende hvertfall,litt Pellegrinoish. Mulig det er mindre internasjonalt snitt tho. Hadde heller sett litt andre plasser tror jeg.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 69 times
Bolkan Nordli har jeg trua på. Han har gode offensive kvaliteter og er målfarlig.
Men han er vel ikke tilgjengelig til en lav pris, vil jeg tro.
Noe mer avmålt til Blomberg. Bra spiller med fart og ekstrem intensitet, men langt fra noe champions league standard ut fra hva jeg har sett.
Jeg er bekymret for stallen i 2025. Spesielt etter at Hauge og Zinkernagel dro. Jeg frykter vi er i ferd med å bygge en for stor stall med alt for mange jevngode spillere, der for få peker seg ut som klare førstevalg. PÅ vingene er det verst akkurat nå, både med og uten Blomberg.
Men han er vel ikke tilgjengelig til en lav pris, vil jeg tro.
Noe mer avmålt til Blomberg. Bra spiller med fart og ekstrem intensitet, men langt fra noe champions league standard ut fra hva jeg har sett.
Jeg er bekymret for stallen i 2025. Spesielt etter at Hauge og Zinkernagel dro. Jeg frykter vi er i ferd med å bygge en for stor stall med alt for mange jevngode spillere, der for få peker seg ut som klare førstevalg. PÅ vingene er det verst akkurat nå, både med og uten Blomberg.
- Novi
- Has thanked: 790 times
- Been thanked: 1015 times
Enig. Hvertfall dersom JPH ikke kommer tilbake. Han, Berg, Bjørkan er vel de klareste "CL-nivå"-spillerne vi har. Tipper likevel vi ser mer forsterkning i sommer enn nå i vinter.
Una mas cerveza.
- Vix
- Has thanked: 151 times
- Been thanked: 141 times
Kanskje, men det blir gjerne i seneste laget med tanke på CL -playoff og de første kampene i seriespillet. Uansett hvor god de er vil de trenge tid på å fungere i laget.
Etter ryktene om Blomberg og Bjørtuft spådde Studio Glimt -gutta at det kom til å skje mye på overgangesfronten i dagene etter. Det har vært temmelig stille.
Vel, etter at Blomberg er på plass tar det vel ikke lang tid før en annen høyreving er på vei ut, mest sannsynlig Nino. Og i min uvitenhet så er eneste grunn til å være fornøyd med det byttet at Nino har en litt for Espejord -aktig kropp. Skademessig, altså.
Etter ryktene om Blomberg og Bjørtuft spådde Studio Glimt -gutta at det kom til å skje mye på overgangesfronten i dagene etter. Det har vært temmelig stille.
Vel, etter at Blomberg er på plass tar det vel ikke lang tid før en annen høyreving er på vei ut, mest sannsynlig Nino. Og i min uvitenhet så er eneste grunn til å være fornøyd med det byttet at Nino har en litt for Espejord -aktig kropp. Skademessig, altså.
-
Nino selges vel neppe før etter europakampene,det ville jo vært å gamble litt vel mye?
- Los-Loco
Jeg håper i grunnen fortsatt at det skal løsne for Nino. Han har vært SÅ nær et skikkelig gjennombrudd flere ganger og så blitt skadet. Han har det i seg.
- Vix
- Has thanked: 151 times
- Been thanked: 141 times
Nei, enig, det kan jeg ikke tenke meg til. Men nå det er ikke så lenge til seriespillet er ferdig og man kan gjøre om på troppen.
- helsvhe
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 106 times
Da var Blomberg på plass på hotellet til Glimt. Så da er det vel kun medisinsk test igjen før han er klar.
https://www.an.no/her-er-blomberg-pa-pl ... -4-2096674
https://www.an.no/her-er-blomberg-pa-pl ... -4-2096674
-
Jeg vil at anta Sakariassen og Glimt vet det i dag, men i forrige uke visste han ikke. Og jeg har ikke lest noe siden da. Så det er det vel ingenting som er bekreftet verken ene eller andre veien.