Spillertråd Brice Wembangomo (2022=>)
Re: Spillertråd Brice Wembangomo (2022=>)
Dette er skivebom fra Glimt-leiren. Den beste høyrebacken vi har med de beste ekstremferdighetene ingen andre har. Også drar han for vekslepenger.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
-
- Site Admin
- Has thanked: 3208 times
- Been thanked: 650 times
Skivebom fra deg Mhepa, utgående kontrakt er gode forhandlingskort for spiller og ikke for klubb.
E nu bærre mæ 😎
Riktig at vi ikke har de beste forhandlingskortene, men her kunne vi jo lagt litt penger i bordet. Med mindre Brice faktisk helst ville bort.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-Douglas Adams-
-Douglas Adams-
- Vix
- Has thanked: 162 times
- Been thanked: 156 times
Det er ikke så vanskelig å gjette, men Studio Glimt bekrefter egentlig også, at det er Brice som ønsker seg bort. Jeg føler også at det er veldig synd; bare i den tiden han fikk i går viser han ting som vi ikke kommer til å klare å erstatte med det første. Nevnte podd påpeker at hvis det ikke hadde vært for skadeproblemene, så ville han vært førstevalg på backen fortsatt (og hvem vet jo hvor Sjøvold ville vært?). Og så skal han ha ønsket seg "lengre sør".
Jeg tviler på at Glimt ikke har hatt et tilbud på bordet til ham. Men jeg kan skjønne at han ikke er fornøyd med å være reserve i 2025. Når man er 28 skifter man gjerne klubb da.
Jeg tviler på at Glimt ikke har hatt et tilbud på bordet til ham. Men jeg kan skjønne at han ikke er fornøyd med å være reserve i 2025. Når man er 28 skifter man gjerne klubb da.
- Novi
- Has thanked: 824 times
- Been thanked: 1048 times
Er jo glimrende at spiller får en positiv opplevelse ved å kunne dra, Glimt får penger for en 28-åring som kunne signert gratis for andre om 3 måneder, og det eneste sure er at det er et umiddelbart gap PÅ BENKEN! Rimelig sikker på at det kommer noe spennende inn her, som dekning for den som regnes som et av våre heteste salgsobjekt.
Una mas cerveza.