Nå har jeg lest hele boken. Epilogen er verdt hele boka. Løp og kjøp!
«Kjepphest-tråden»
Moderators: Larsen, Mod-gruppen.
-
liverglimt
- Site Admin

- Has thanked: 3936 times
- Been thanked: 930 times
Re: «Kjepphest-tråden»
Jeg har lest ca 2/3 av boka. Forfatteren skriver lett og drar oss gjennom noen uante veier fram til målet, å fortelle kjepphestene. Den beste er "Dårlig samvittighet" noe jeg aldri har skjønt. Folk stresser seg fram i livet med å se bakover. Les og lær av forfatteren. Dette takler alle!
:geeku
- Boombadila
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 350 times
Kan boka hentes på julaften? Spør for en sen julenisse...
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
- Los-Loco
- Moderator

- Has thanked: 964 times
- Been thanked: 1675 times
Spørs litt hvor du er. I Bodø er det mange muligheter; alle bokhandlerne har den pluss at du kan handle direkte hos meg også. Ellers så finnes den også i butikk i Oslo, Trondheim, Harstad, Fauske og på Mo. Men andre steder er det litt vanskeligere tror jeg, der har bokhandlerne den som bestillingsvare.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
- Boombadila
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 350 times
Kan melde, til glede for forfatterens naboer, at overlevering skjedde litt mer diskre enn i Dortmund!
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
- Los-Loco
- Moderator

- Has thanked: 964 times
- Been thanked: 1675 times
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
-
liverglimt
- Site Admin

- Has thanked: 3936 times
- Been thanked: 930 times