«Kjepphest-tråden»

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 3936 times
Been thanked: 930 times

Re: «Kjepphest-tråden»

Post by liverglimt »

Jeg har lest ca 2/3 av boka. Forfatteren skriver lett og drar oss gjennom noen uante veier fram til målet, å fortelle kjepphestene. Den beste er "Dårlig samvittighet" noe jeg aldri har skjønt. Folk stresser seg fram i livet med å se bakover. Les og lær av forfatteren. Dette takler alle!

Nå har jeg lest hele boken. Epilogen er verdt hele boka. Løp og kjøp! :LFC
:geeku
Boombadila
Has thanked: 51 times
Been thanked: 350 times

Post by Boombadila »

Kan boka hentes på julaften? Spør for en sen julenisse...
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
Los-Loco
Moderator
Moderator
Has thanked: 964 times
Been thanked: 1675 times

Post by Los-Loco »

Spørs litt hvor du er. I Bodø er det mange muligheter; alle bokhandlerne har den pluss at du kan handle direkte hos meg også. Ellers så finnes den også i butikk i Oslo, Trondheim, Harstad, Fauske og på Mo. Men andre steder er det litt vanskeligere tror jeg, der har bokhandlerne den som bestillingsvare.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Boombadila
Has thanked: 51 times
Been thanked: 350 times

Post by Boombadila »

Kan melde, til glede for forfatterens naboer, at overlevering skjedde litt mer diskre enn i Dortmund!
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
Los-Loco
Moderator
Moderator
Has thanked: 964 times
Been thanked: 1675 times

Post by Los-Loco »

😂
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 3936 times
Been thanked: 930 times

Post by liverglimt »

Så kjedelig :lol:

God lesing! :geeku
:geeku
Post Reply