Pålogging

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
ingen87
Has thanked: 396 times
Been thanked: 655 times

Pålogging

Post by ingen87 »

Ble automatisk logget ut fra forumet på jobbpcen, og fikk problemer med å logge meg på igjen.

Når jeg gikk inn på "Login" oppe i høyre hjørne fikk jeg bare feilmeldingen: "The submitted form was invalid. Try submitting again.". Trodde først jeg skrev feil passord, men fikk samme feilmelding når jeg trykket på "forgot password" (fritt etter husken).

Når jeg derimot trykket login nederst på forsiden, så gikk det. Dette til orientering i fall flere støter på samme problemet :)
Glimtforum-pålogging.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Førr Evig!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 4270 times
Been thanked: 1044 times

Re: Pålogging

Post by liverglimt »

Fantastisk tilbakemelding. Har resatt noen passord i det siste, så da er nok dette løsingen! Bruk pålogging nederst.

Vi er oppdatert på siste versjon, og jeg kommer til å være mer oppmerksom på oppdateringer i framtiden. Så slipper vi tull og tøys.
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
Boombadila
Has thanked: 56 times
Been thanked: 439 times

Post by Boombadila »

Og hvis man skulle få feilmelding via pålogging nederst, gå så tilbake til siden du var på.

Prøver du på nytt i siden du blir sendt til blir det også galt.
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
MhepA
Has thanked: 8 times
Been thanked: 267 times

Post by MhepA »

Etter mye mikkmakk har jeg også nå endelig kommet med på. Har blitt en stund uten Glimtforum pga dette. Regner med det er flere som har samme utfordringen.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Has thanked: 4270 times
Been thanked: 1044 times

Post by liverglimt »

Jeg får ikke logget på en av mine enheter og jeg er definitivt logget på nå. Så hva som er forskjellen det vet jeg ikke. Bruker samme nettleser i alle enheter, men de oppfører seg forskjellig.

Beklager det til alle, men send meg en e-post på podkast@glimtforum.net om dere trenger hjelp. Så skal jeg bistå så langt jeg kan.
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
Vix
Has thanked: 199 times
Been thanked: 245 times

Post by Vix »

Æsj, gikk glipp av denne tråden. Kunne spart meg for en del frustrasjon :)
I dag ble jeg lei og klaget min arme nød til mortsto. Han visste råd.
Post Reply