Ble automatisk logget ut fra forumet på jobbpcen, og fikk problemer med å logge meg på igjen.
Når jeg gikk inn på "Login" oppe i høyre hjørne fikk jeg bare feilmeldingen: "The submitted form was invalid. Try submitting again.". Trodde først jeg skrev feil passord, men fikk samme feilmelding når jeg trykket på "forgot password" (fritt etter husken).
Når jeg derimot trykket login nederst på forsiden, så gikk det. Dette til orientering i fall flere støter på samme problemet
Glimtforum-pålogging.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Etter mye mikkmakk har jeg også nå endelig kommet med på. Har blitt en stund uten Glimtforum pga dette. Regner med det er flere som har samme utfordringen.
Jeg får ikke logget på en av mine enheter og jeg er definitivt logget på nå. Så hva som er forskjellen det vet jeg ikke. Bruker samme nettleser i alle enheter, men de oppfører seg forskjellig.
Beklager det til alle, men send meg en e-post på podkast@glimtforum.net om dere trenger hjelp. Så skal jeg bistå så langt jeg kan.