Bodø/Glimt - Lillestrøm

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Bodø/Glimt - Lillestrøm

Post by Vegard »

Lillestrøm slet seg til, en ikke helt overbevisende, 2-0-seier i cupen mot Hønefoss. Mishagsyttringene fra tribunen var så ille at Erlandsen ba egne supporterne holde kjeft! Rævvafotball, rett og slett.

Håper Glimt benytter anledningen til å rette på hjemmestatistikken mot dette kjøperlaget på søndag. Jeg har rett og slett lyst til å se den solariumsbrune Ivar Hoff blekne på direkte TV :lol:
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Håper og tror som vanlig på seier! Én gang må vi jo kunne vinne, det går jo ikke an med kun tap!!!

Glimt er jo bedre enn Lillestrøm, håper virkelig de kan bevise det på søndag!

Aftenpostens tippeservice tipper borte eller uavgjort, håper Nils Petter Stenberg har tippet feil :)
Guest

Post by Guest »

det er jo en forbannelse mot lillestrøm, glimt har vel tapt en god del mot de!de tapte vell begge oppgjørdene i fjord
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Da er det vel litt på tide å bryte tradisjonen? :wink:
Uansett, jeg tror at Glimt skal ha en god sjanse mot LSK.
Tippeligaen 2008.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

puggsy' wrote:det er jo en forbannelse mot lillestrøm, glimt har vel tapt en god del mot de!de tapte vell begge oppgjørdene i fjord
Joda, det har ikke vært mye å glede seg over i kampene mot LSK, men vi vant 3-0 i 2000. Vi får satse på å gjenta den bedriften på søndag.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Da er det igjen kampdag og pulsen stiger. Jan Erik Bjerk mente Glimt burdte ta 6 poeng i kampene mot Viking,Rbk og LFK. Nå står det igjen muligheten for 4. Vi trenger å se et Glimt som kjemper! Det har vi ikke sett siden 16.mai!!! Så sist at Runar ga opp da Rbk ledet 2-0. Det er for dårlig Runar!!! Rbk ledet også 2-0 mot Sogndal....

Her i Tønsberg kobles web-tv opp like før kampstart, og håper på en kamp lik den vi så på Nadderud tidligere i vår :D :D :D

Sven-Rune, med Glimt i hjertet.
Espen_
Posts: 52
Joined: Fri Mar 12, 2004 7:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen_ »

glimt ligger som vanlig under med to mål på aspmyra...uheldige glimt... :shock:
medlem nr 320 i Den Gule Horde
2007
Guest

Post by Guest »

rettelse: 3mål
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Fire mål faktisk....
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Det er jo bare sorgen det her! Lander på Gardermoen, på Flytoget setter jeg på radioen og hører at Glimt ligger under med 2 mål. Og det blir jo verre; innen jeg har rukket å gå av, er det blitt 3...4! Herre Jesus. Dette er FOR ille, hvordan klarte Glimt dette? Hva er det de gjør feil?

Runar gikk vel ut med 3 gule, og må sone neste. Typisk det og! Takk og pris for at det er lenge til neste ligakamp!
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Dette var en urtrist affære. Direkte flaut rett og slett. Det ser ut til at vi spiller med omtrent åpent mål for tiden. De merkeligste skudd og situasjoner ser ut til å ende med baklengsmål.

Det har vært en eneste vond nedtur fra og med Lyn-kampen, hvor alt har gått mot oss. Vi bommer på åpent mål, slipper inn mål som ikke en gang er målsjanser eller så motarbeider dommerne oss (Brann-kampen). Ser vi på alt som har gått galt den siste tiden er det ikke rart at det meste av både selvtillit og nerver er nedbrutt. Det blir tungt å komme seg opp av denne gjørma.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Tragiskt... Hva er det som er i veien med fjorårets sølvvinnere?
4 mål imot er for ille.
Det blir tungt og komme seg opp av gjørma, men jeg tror nok at Glimt greier det!
Tippeligaen 2008.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Runar fikk to gule, ergo RØDT kort... og da må han uansett stå over neste kamp...

Men fy fan! Er det mulig? Denne kampen er noe med det værste jeg har sett! Tor Egil Horn klarer å fomle inn et slapt langskudd IGJEN... :shock:

Irriterer meg grønn over at jeg betalte 200 kr for å se denne møkkakampen!

*hrmpf*

:cry:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vimes
Posts: 195
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:34 pm
Location: Ankh-Morpork muligens

Post by Vimes »

Huff....to tabber av Glimt sørger for 2 og 3 null til Lsk.... :cry:

Skjønner ikke hvorfor Lehtinen er så langt ute av laget at han ikke engang vurderes når Stig er skadet.

En angrepsrekke med bare vinger har jo vist seg å definitivt ikke fungere, Ville har da litt pondus å bidra med der fremme.

Bjørkan og Sannes duger ikke og det mener jeg.....
"Vimes's grin was as funny as the one that moves very fast towards drowning men. And has a fin on top."
-Jingo
DieZel
Posts: 46
Joined: Mon May 24, 2004 12:59 pm
Location: Bodø

Post by DieZel »

Jeg vurderte lenge om jeg skulle gå på denne kampen... gjett om jeg angrer! Glimt er så dårlige for tiden at det er vondt å se på!

De mest åpenbare muligheter blir til ingenting fordi ingen tør noe forover og i stedet slår i støtte bakover. Når vi engang i blant kommer til innlegg fra kanten så er dem så dårlige at det likevel løper ut i ingenting. Jeg synes Sannes fungerer dårlig på kanten, og at Trond Olsen skulle fått sjangsen til å starte der.
Det virker rett og slett som om samtlige spillere er redde for å gjøre feil, og dermed låser seg fullstendig og i stedet slår en håpløs støtte pasning eller bare ei langpasning uten mål og mening.

Jeg vet ikke hva som må gjøres, det er helt sikkert ikke enkelt, men det nytter ikke å bare jobbe videre å tro at det engang snur. Jeg tror det må sterkere lut til... spillerene må gå i seg selv, stille seg selv et ultimatum, ledelse og trenere må stille dem et ultimatum.. P R E S T E R!
Og som i fjor må veteranene gå foran som et godt eksempel, i dag gjør Kjølner det synes jeg, men en mann som Runar Berg ødelegger og sprer negative vibrasjoner i laget fra vi ligger under 0-2. Resultatet så vi, to aldeles håpløse gule kort og en mann mindre for oss.

Registrerer forøvrig at Håvard Sakariassen scorer 2 mål i dag. Det er 2 mål mer enn Glimt var i NÆRHETEN av å score i dag. Til nå i år har han scoret 7 mål på like mange kamper (byttet ut i 4 av dem)
Nå som M. Wiig er ute av bilde tror jeg virkelig Glimt burde gi en spiller som Håvard sjangsen til å prøve seg. Vi har så absolutt plass for både han og Stig.

Nei, Glimt er forferdelige å se på for tiden, fullstendig tannlause og uten den ståpå holdningen som jeg spesiellt fikk merke gjennom min dekning av Glimt for en avis i fjor. Da boblet laget av optimisme og glede, i år er det bare vondt å se dem.

edit:
Nå rapporterer Nettavisen at Viking vil signe P. Kovacs så da er vel både Wiig og nevnte utenfor rekkevidde for Glimt tenker jeg.
Last edited by DieZel on Sun Jun 13, 2004 7:41 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Komisk!

Post by Thomahawk »

I dag tok jeg meg selv i å le! Le av Glimt og innsatsen, og alle tabber og feil som gjøres. Det er nå blitt komisk å se Glimt spille, og det er absolutt eneste lyspunkt. Tror ikke det hjelper å hente inn nye spillere, når de spillerne vi har ikke spiller fotball, når det virker som om de har det fælt på banen, når de ikke gjør en innsats, når de ikke klarer å gjøre lette ting, som å ha det gøy! Nytter ikke å rope på publikum til Aspmyra når det ser ut som spillerne gir faen i dem, og like godt kunne spilt innebandy i Mørkvedhallen. Nei, fy faen, nedrykkskamp er noe som kan skje, men må det være så inni h*****e kjedelig å se på!?
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Men nå kan vi ikke lenger si at Horn har vært uheldig, jeg vil si at han gkorde 3tabber til i dag! Og dermed fem tabber i år! Den mannen MÅ ut av startoppstillingen!
Han får en ball...
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

0-4 gjør vondt i hele kroppen. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg aldri hadde hørt om dette forbannede spillet de kaller fotball, men løsningen for oss er absolutt ikke å bli hjemme når Glimt spiller på Aspmyra. Jeg ser at det såvidt kom over 4000 tilskuere i går. Dersom tribunene tømmes blir det bare vanskeligere å snu trenden til Glimt. La oss vise Dagbladet at omtalen av Glimt-supporterene før sesongen bare er kverulering, og at vi støtter laget i motgang.

Heia Glimt!!!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

4002 tilskuere i går ja, :( det er altfor dårlig til å være et tippeligalag, selv om vi ikke fremstår som et, må vi vise at vi er det!
Han får en ball...
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

En jury på Aspmyra kåret Andre som Glimts beste i går!! Var det fordi han var best til å spille ballen bakover?? Vet ikke om det er en del av den kollektive svikten eller det er proff-tankene som gjør det, men Andre er kanskje den spilleren på laget som sinker Glimts spill framover. Enten er det bakover, ellers så er det på tvers, og støtt til en motspiller. (Nå flytter jo ikke medspillerne på bena heller da.....)
Jeg har sagt det før, det må da være bedre å miste ballen på motstandernes 16-meter enn på egen?? Det som skjer nå er at ballen går bakover, Glimt presses til å spille tilbake til Horn som presses og må spille en dårlig ball som ofte havner i bena på motspillere.
Når ikkeno fungerer må vi kanskje spille litt "kick-and-run"?

Ellers er det mye hoderisting for tiden. Hva skjer egentlig? :tenk Siste "live-kamp" for meg var på Nadderud, og da fikk vi jo beviset for at disse spillerne kan! Hva har egentlig skjedd etterpå???
Kunne vært spennende med en tur inn i noen Glimt-hoder....

Sven-Rune, med Glimt i hjertet, og tru på opptur!!! :D
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Gratulerer med to stjerners medlemskap! :klapp
Han får en ball...
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Ifølge VG

Glimt hadde 1 målsjanse og LSK 8.

De skriver at Glimt spiller som ett 1 div lag.

Glimt er ett 1 divisjons lag fortiden, og knapt nok det.
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Glimt fremstår i øyeblikket som et middels dårlig førstedivisjonslag!
Han får en ball...
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16611
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 996 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Det er derfor det samles inn penger til forsterkning.. Dessuten, de spillerne vi har skal være god nok til å heve seg.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Ja, så på tv i går at det var opprettet en konto som man kunne legge igjen en liten slant på! Jeg vil oppfordre alle til å gjøre det, så Glimt kan heve seg!

De vil også gå rundt med bøsser på hjemmekampene.....




......Og forresten så dere Tor-Egil ved et tilfelle på søndag da han slo ned Håvard!!!????? Det er jo bare helt latterlig hvor dårlig han er blitt i år! Når man skal ut å bokse skal man ihvertfall være sikker på å treffe ballen!! Og ihvertfall ikke en meespiller! :evil:
Han får en ball...
Post Reply