HORN!

Moderators: Sulliken, Larsen

Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

HORN!

Post by Gule Ørn »

alle som støtter Horn, gir han sin støtte her!

jeg gir Horn all støtte og håper han starter neste kamp, vi vet alle hvor sinnsykt god den keeperen er!

Så dere som har noe fint og si om Horn, spytt ut!

for netse kamp vinner vi, med Horn som banens beste.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 471 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Horn har min absolutte fulle støtte! Jeg vet at han kommer seg over kneika, og igjen viser hvem som bør være landslagskeeper for Norge!! :)


Forøvrig, hvem som bør starte neste kamp, overlater jeg til Gåre å bestemme!


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16606
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

HORN, HORN, HORN, HORN, HORN, HORN, HORN!!!!


Han overlever dette.. legger det bak seg og jobber knallhardt
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Guest

Post by Guest »

jeg gir Horn all støtte og håper han starter neste kamp, vi vet alle hvor sinnsykt god den keeperen er!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Horn er min mann!
Kjempekar som jeg vet gir alt han har, og mer til, for Glimt!

Sender så mange positivt ladde vibber til Horn som bare mulig, og håper han finner igjen gammel-formen snart :D
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ e helt eni!! Horn e en kjerne kar!! I topp form greide han å redd Glimt i fjor når resten av laget spælte dårli!! STÅ PÅ TOR EGIL HORN!! Æ har tru på at du finn te bake te den fårmen du hadde i fjor!! :wink: :D
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Husker at jeg så en u21-landskamp på tv en gang, hvor Horn sto i mål. Tror det var hans første u21-kamp. Det var på den tiden Horn slet benken i Glimt. Norge tapte med flere mål, og jeg tror Horn var skyld i alle målene. Maken til keeperfomling har vi vel knapt sett på et norsk landslag noen gang. Stakkars mann, tenkte jeg, han kommer seg aldri på beina etter dette.

Men vi kjenner jo historien etterpå. Horn har vist at han er en keeper i toppklassen. Han mangler treningsgrunnlag og positive opplevelser på banen, men han er en toppkeeper, som vi vil få mye glede av i framtiden hvis vi ikke vender ham ryggen. Det er mulig han trenger en liten pause for å jobbe seg opp teknisk, taktisk og mentalt, men han må ønskes velkommen på banen. Horn kommer tilbake hvis han bare får tillit og støtte. Garantert!
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Etter å ha stått bak ham under 5-0 seieren over Odd for noen år tilbake, så er jeg overbevist over Tor Egils kvaliteter mellom stengene.
Tippeligaen 2008.
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ syns d va bra jobba av han Tor Egil at han Redda ei straffe i går(Torsdag) Men uheldig vis te ingen nytte!! Så æ trur han e på vei te å finn te bake te formen han va i fjor!! Men d e enda et stokke igjen men æ trur han gre d!!
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

gull_haar wrote:Æ syns d va bra jobba av han Tor Egil at han Redda ei straffe i går(Torsdag) Men uheldig vis te ingen nytte!! Så æ trur han e på vei te å finn te bake te formen han va i fjor!! Men d e enda et stokke igjen men æ trur han gre d!!
Mulig jeg missforstod deg litt, men mener du at Horn virker å være på vei tilbake til formen pga han reddet ett straffespark i en straffekonk???

Ja, hvis det ikke skal mer enn det til så gud bevare meg vel!!
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

D æ meinte at han beviste at han kunne redd nån mål å!! Å d e ikke så lett på straffe!! Før di kampan æ har sett i år!! Så hadde bare d andre lage å skyt på mål så fikk di mål!! Han har ikke vært go i år!! Men trur han fikk litt selvtilitt på grunn av d måle! Men æ kan jo ta feil! Hørt rykta om at han ska gift sæ i sommer, så d kan jo vær brylups nerver!! :wink: Men æ har tru på han gjør en bra jobb i kveld!! Stå på!! :D
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Horn hadde en fantastisk redning i dag på headingen fra Hulsker. Det minner om fjoråret.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16606
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Han spilte bra i dag.. Heia Horn!
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Flott Horn! Virker som du er i siget nå.
5er i Aftenposten denne moandagsmorningen er flott :D
Stå på videre!
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Fra Oslo wrote:Flott Horn! Virker som du er i siget nå.
5er i Aftenposten denne moandagsmorningen er flott :D
Stå på videre!
Ja æ håpa så indeli at d stæm!! Men æ har tru på han!! Vi veit at han kan hål bure rent!! :wink:
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Jeg kunne ikke dy meg, og måtte dra fram denne diskusjonen. Etter at Tor Egil holdt nullen, og gjorde en praktmatch. Glimtforum.net støtter spillerne i motgang.
Ham-Kam-spiss Espen Olsen wrote: Jeg forstår ikke hvordan han maktet å ta den ballen. Jeg hadde plass og tid og traff perfekt med avslutningen. Likevel fikk han fingrene på ballen. Det var det jeg vil kalle en jævlig bra redning sa Olsen og ristet oppgitt på hodet.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hallais Buster :)


Har ikke sett denne tråden før eller så hadde jeg gitt min støtte jeg med, men er ganske sikker på at jeg har skrevet min støtte i tidligere tråder så min samvittighet er ren!

Mannen var en levende mur mot Hamkam, ingen tvil om det.

Han var til og med trygg når disse høyeballene ble slått inn i feltet (bortsett fra en gang da) og det har da alltid vært en liten svakhet.

Han drar forhåpentligvis med seg masse selvtillit fra denne kampen og bare blir bedre og bedre utover.

Ellers må jeg bare si at jeg synes synd på Langnes, minner litt om fjoråret.. spiller glimrende i mål men blir skadet og mister plassen til Horn.
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Jeg er helt enig med deg i at det er synd på Langnes, og de kommer nok til å kjempe hardt om plassen ut over høsten. Det er en stor styrke å ha to keepere med tippeliganivå i spillerstallen. Vi skulle bare hatt det også i andre enden av banen.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Horn har ved flere anledninger bevisst at han holder høy eliteserie klasse. Men etter vårsesongen trengte han konkurranse og en liten ferie. Personlig så tror jeg at Langnes er tilbake etter skade snart og står høsten. Så får man se neste sesong hvem som kaprer plassen. :lol:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Buster wrote:Jeg er helt enig med deg i at det er synd på Langnes, og de kommer nok til å kjempe hardt om plassen ut over høsten. Det er en stor styrke å ha to keepere med tippeliganivå i spillerstallen. Vi skulle bare hatt det også i andre enden av banen.
Stemmer!

Er bekymret for hva styret holder på med......jeg lurer litt på om de tok det litt med ro da Stig var skadefri og soret igjen.....men faktum er at vi er altfor avhengig av at Stig er skadefri.

Glimt trenger en som kan erstatte Stig når han er skadet og jeg håper at de har noen de arbeider med å få til klubben!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Larsen wrote:
Buster wrote:Jeg er helt enig med deg i at det er synd på Langnes, og de kommer nok til å kjempe hardt om plassen ut over høsten. Det er en stor styrke å ha to keepere med tippeliganivå i spillerstallen. Vi skulle bare hatt det også i andre enden av banen.
Stemmer!

Er bekymret for hva styret holder på med......jeg lurer litt på om de tok det litt med ro da Stig var skadefri og soret igjen.....men faktum er at vi er altfor avhengig av at Stig er skadefri.

Glimt trenger en som kan erstatte Stig når han er skadet og jeg håper at de har noen de arbeider med å få til klubben!
Kunne knapt vært mer enig i alt dette !!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Så lenge Horn holder hauet på rett plass er han god. Ingen vil om det
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Noe av det jeg la merke til etter kampslutt mot Ham-kam var hvor gla Aga var på Horn sine vegne. Tror det er første gangen jeg har sett at Aga inne i 16 meteren etter kampen og hvor han gratulerte Horn.

Tipper Horn var lettet og glad!
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Stemmer det JIP, og det var ikke bare Aga. Så også Runar var borte og klemte på Horn med et ansikt som fortalte ALT om hvor fornøyd han var med keeperen sin. Tror det var flere gratulanter, og det var jo riktig herlig å se at spillerne er der for hverandre igjen. En herlig Hamar-tur!

Sven-Rune, med Glimt i hjertet.
User avatar
Christine
Posts: 26
Joined: Sun Aug 01, 2004 9:46 pm
Location: Meløy

Post by Christine »

ingen tvil om at de har "funnet" hverandre igjen etter ferien..:) tipper horn var temmelig fornøyd med den kampen ja.. og det hadde han full grunn til! Håper han klarer å holde oppe det nivået..:)
Bodø/Glimt førr evig! :-)
Post Reply