Medlem i DGH 2006

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

El Cid wrote:Da var lista oppdatert. Registrere at vi er kraftig uenige om definisjonen.
Tja, mulig vi er det. Trodde ikke det var noe å være uenig om... Siden dere i sør heter Bodø/Glimt Supporterklubb Sør og vi i nord heter Den Gule Horde så synes jeg dette sier seg selv, men...
Begod ønsket også med dette å vite hvem han skal kontakte med tanke på medlemskap i 2006.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Ikke mot hverandre... MOT pyroberget :wink:
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

I GIM har vi et system der det koster 250 for medlemsskap inkl skjorte, og 100 for bare medlemskort (inkl. div. rabatter og sånn på stampuben). Det siste kan vel sees på som et slags "støttemedlemsskap". Jeg betaler gjerne 200 kr til DGH, slik at de får mer penger til div. arrangementer og TIFO, selv om jeg antakeligvis ikke kommer til å være et spesielt aktiv medlem i DGH.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

brawno wrote:I GIM har vi et system der det koster 250 for medlemsskap inkl skjorte, og 100 for bare medlemskort (inkl. div. rabatter og sånn på stampuben). Det siste kan vel sees på som et slags "støttemedlemsskap". Jeg betaler gjerne 200 kr til DGH, slik at de får mer penger til div. arrangementer og TIFO, selv om jeg antakeligvis ikke kommer til å være et spesielt aktiv medlem i DGH.
På lik linje som noen av oss vil melde oss inn hos dere for å støtte...

Jeg synes fortsatt vi burde være EN supporterklubb...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

mester wrote: På lik linje som noen av oss vil melde oss inn hos dere for å støtte...

Jeg synes fortsatt vi burde være EN supporterklubb...
Uten å ha satt meg så alt for mye inn i saken, er mitt standpunkt også at vi burde ha en felles. Hvorfor leke i grupper, når vi alle kan være en stor, diger, og mektig horde?
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Hågen wrote:
mester wrote: På lik linje som noen av oss vil melde oss inn hos dere for å støtte...

Jeg synes fortsatt vi burde være EN supporterklubb...
Uten å ha satt meg så alt for mye inn i saken, er mitt standpunkt også at vi burde ha en felles. Hvorfor leke i grupper, når vi alle kan være en stor, diger, og mektig horde?
Slenger meg med på denne bølgen....
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Mon May 02, 2022 8:33 am, edited 1 time in total.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Glimt1916 wrote:
K1M wrote: Slenger meg med på denne bølgen....
hadde vært greit ja, men ettersom æ har lest her på forumet så e det vel ikke særlig aktuelt. Men det hadde vært greit om alle va samla under samme paraply, og så heller delt DGH opp i forskjellige avdelinga. Fks. DGH Sør.
:tenk

:D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Det der, dalers, tolker jeg som et positivt tegn! ;)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Vel, som det kan se ut her, så tjener jo alle tre klubbene mer penger på ha tre adskilte supporterklubber. :)
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Casen er vel at de tre forskjellige supportergruppene har hvert sitt interesseområde, dette mener jeg vil bli svekket om man kun har ei gruppering. Slik som ståa er nå, så jobber hver gruppering med det de marginalt er best på, nemlig at de i Bodø tar seg av det som skjer i Bodø, de i Trøndelag tar seg av midt Norge, mens vi i Sør tar for oss Øst- og sørlandet.
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

brawno wrote:Vel, som det kan se ut her, så tjener jo alle tre klubbene mer penger på ha tre adskilte supporterklubber. :)
hehe, sant nok. Men sida folk e villig til å betal bare for å vær støttemedlem så e de kanskje villig til å støtt på andre måta. Hadde ikke vært dumt med en TIFO konto der folk kunne ha satt inn litt i ny og ne for å kunne vært med å hjelpa DGH til å lag ramme rundt kampan, både DGH nord og DGH sør :)
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

.
Last edited by Glimt1916 on Mon May 02, 2022 8:35 am, edited 1 time in total.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Glimt1916 wrote:
El Cid wrote:Casen er vel at de tre forskjellige supportergruppene har hvert sitt interesseområde, dette mener jeg vil bli svekket om man kun har ei gruppering. Slik som ståa er nå, så jobber hver gruppering med det de marginalt er best på, nemlig at de i Bodø tar seg av det som skjer i Bodø, de i Trøndelag tar seg av midt Norge, mens vi i Sør tar for oss Øst- og sørlandet.
Det e jo bare snakk om å samle sæ under ett navn, og også å samle medlemslistan. De samme folkan som e aktiv i Supporterklubb Sør fortsett med det de hold på med. Det e vel verre å evt. samordne økonomien regna æ med. Men en samla supporterklubb trur æ hadde vært smart på lang sikt. Man kan bygg opp ett merkenavn, som fks. klanen har klart
Dette er et fornuftig poeng, Glimt1916. Jeg ser ikke bort i fra at DenGuleHorde allerede, bare på dette året, har skaffet seg et navn som har nådd ut til diverse medier og andre supporterklubber. Dvs. jeg ser dette.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Glimt1916 wrote:
El Cid wrote:Casen er vel at de tre forskjellige supportergruppene har hvert sitt interesseområde, dette mener jeg vil bli svekket om man kun har ei gruppering. Slik som ståa er nå, så jobber hver gruppering med det de marginalt er best på, nemlig at de i Bodø tar seg av det som skjer i Bodø, de i Trøndelag tar seg av midt Norge, mens vi i Sør tar for oss Øst- og sørlandet.
Det e jo bare snakk om å samle sæ under ett navn, og også å samle medlemslistan. De samme folkan som e aktiv i Supporterklubb Sør fortsett med det de hold på med. Det e vel verre å evt. samordne økonomien regna æ med. Men en samla supporterklubb trur æ hadde vært smart på lang sikt. Man kan bygg opp ett merkenavn, som fks. klanen har klart
Som du påpeker, det er økonomibiten som er _veldig_ vanskelig å sammordne om man kun skal ha en klubb.
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Glimt1916 wrote:Hadde ikke vært dumt med en TIFO konto der folk kunne ha satt inn litt i ny og ne for å kunne vært med å hjelpa DGH til å lag ramme rundt kampan, både DGH nord og DGH sør :)
Larsen's mening har du her :twisted:

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... ght=#12348
TheClansman
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

TheClansman wrote:
Glimt1916 wrote:Hadde ikke vært dumt med en TIFO konto der folk kunne ha satt inn litt i ny og ne for å kunne vært med å hjelpa DGH til å lag ramme rundt kampan, både DGH nord og DGH sør :)
Larsen's mening har du her :twisted:

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... ght=#12348
tja, ikke heilt enig der. Synes det bli feil å sett de to tingan opp mot kverandre, særlig sida det e snakk om veldig forskjellige summa. Skal vi vent med å samle inn penga til TIFO til vi har samla nok til en ny speller, så bli det ganske mange sesonga til... Æ ville i hvert fall vært med å betalt inn på en TIFO konto. Kanskje ikke så mye kver gang, men litt nu og da
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Glimt1916 wrote:Æ ville i hvert fall vært med å betalt inn på en TIFO konto. Kanskje ikke så mye kver gang, men litt nu og da
Helt enig med deg, jeg ville nok også betalt inn på en TIFO-konto.
Var jo derfor jeg kom med linken/forslaget :twisted:
TheClansman
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Glimt1916 wrote:Æ ville i hvert fall vært med å betalt inn på en TIFO konto. Kanskje ikke så mye kver gang, men litt nu og da
Hyggelig å høre. Bateman26, vår eminente TIFO-sjef, utarbeider i lag med DGH's kasserer en egen TIFO-konto. Denne vil være oppe og gå om ikke så altfor lenge.

DGH TIFO er en kjempedyktig gjeng som fortjener å ha midler til å jobbe med.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

dalers kom meg i forkjøpet.
I medgang og motgang
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

dalers wrote:
Glimt1916 wrote:Æ ville i hvert fall vært med å betalt inn på en TIFO konto. Kanskje ikke så mye kver gang, men litt nu og da
Hyggelig å høre. Bateman26, vår eminente TIFO-sjef, utarbeider i lag med DGH's kasserer en egen TIFO-konto. Denne vil være oppe og gå om ikke så altfor lenge.

DGH TIFO er en kjempedyktig gjeng som fortjener å ha midler til å jobbe med.
Glimrende. Gleda mæ til å få se ka de får til
User avatar
Pettersen
Posts: 133
Joined: Sun Aug 08, 2004 10:52 pm
Location: Oslo, kongens gate:)

Post by Pettersen »

ja, ser ut som min markedsføring av den gule horde har lyktes, har 3 andre som vil meld seg inn.. Da er vi 4 nye totalt:=)påmeldingsskjema?:=)

Tipper dette blir en slags domino-effekt.. så kanskje jeg skal sette meg som mål å finne 10 nye medlemmer
Jack is back:)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

TheClansman wrote:
Glimt1916 wrote:Hadde ikke vært dumt med en TIFO konto der folk kunne ha satt inn litt i ny og ne for å kunne vært med å hjelpa DGH til å lag ramme rundt kampan, både DGH nord og DGH sør :)
Larsen's mening har du her :twisted:

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... ght=#12348

Min mening den 31.oktober 2004 ja.

Forholdene var litt anderlede på den tiden, jeg vurderte ganske enkelt den aksjonen som allerede var igang som viktigere.
Dessuten eksisterte det ikke noen TIFO-gruppe den gangen, nå er gruppen igang og har fått vist hva de kan gjøre, langt lettere å få inn penger nå.
Da innsamlingssbøtta kom i pausen mot Start så gav jeg penger jeg, når kontoen er oppe å går så kan jeg herved garantere at det ville komme mer fra denne kanten.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Pettersen wrote:ja, ser ut som min markedsføring av den gule horde har lyktes, har 3 andre som vil meld seg inn.. Da er vi 4 nye totalt:=)påmeldingsskjema?:=)

Tipper dette blir en slags domino-effekt.. så kanskje jeg skal sette meg som mål å finne 10 nye medlemmer
Dette høres jo helt suverent ut :D
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Larsen wrote:
Pettersen wrote:ja, ser ut som min markedsføring av den gule horde har lyktes, har 3 andre som vil meld seg inn.. Da er vi 4 nye totalt:=)påmeldingsskjema?:=)

Tipper dette blir en slags domino-effekt.. så kanskje jeg skal sette meg som mål å finne 10 nye medlemmer
Dette høres jo helt suverent ut :D
Helt suverent Pettersen :klapp :klapp :hedre Du har den holdningen som vi alle bør ha.

Innmeldingsskjemaet skal være oppe og gå iløpet av neste uke( uke 44)
I medgang og motgang
Post Reply