Status: Ludde??

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Guest

Status: Ludde??

Post by Guest »

noen som vet hvordan det går her?låne avtalen hans er vel godt ut!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tror ledelsen forhandler med herta b...Men usikkert enda om hva som skjer. Men hvis ikke Ludde forbedrer spillet sitt voldsomt, så ser jeg nesten ikke nytta av og ha han her desverre. :(
Guest

Post by Guest »

han trenger spilletid, og vi trenger talmodighet
vi vet hvordan ludde er når formen er på topp
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

puggsy' wrote:han trenger spilletid, og vi trenger talmodighet
vi vet hvordan ludde er når formen er på topp
Joda, for noen år siden så var han God. Men i de siste årene har han ikke prestert noe i det hele tatt desverre!
JohnSheridan
Posts: 12
Joined: Sun May 16, 2004 12:07 pm

Ludde

Post by JohnSheridan »

Joda, for noen år siden så var han God. Men i de siste årene har han ikke prestert noe i det hele tatt desverre!
Men herregud da mann. Det er da ikke mange som har prestert i år. Vanskelig å være god når laget sliter så enormt som de har gjort.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Enig, det blir for dumt å skylde på en spiller når et lag sliter...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Re: Ludde

Post by Nokia »

JohnSheridan wrote:
Joda, for noen år siden så var han God. Men i de siste årene har han ikke prestert noe i det hele tatt desverre!
Men herregud da mann. Det er da ikke mange som har prestert i år. Vanskelig å være god når laget sliter så enormt som de har gjort.
Herregud så naive man kan bli. Har du sett noen kamper i det hele tatt?? Ganske mange som har prestert bedre enn han har gjort. Dessuten så SKAL man forvente noe mer av en spiller med den lønna og opplevelsene han har hatt!! Det er ikke verre en at han går mer rett på mål og prøver!!
Les avisa nordland 28/6-04 og se hva både journalisten og Gåre uttaler. Kan nevne en av mange episoder. Ludde bryter seg fram mot mål, istedet for og prøve på skudd som kunne blitt enten mål eller en farlig sjanse dersom keeperen ikke hadde holdt ballen , så hva gjorde Ludde???? Han prøvde og gå ut på siden og mistet ballen!! Dette har han gjort massevis av ganger, og innlegg kan han bare ikke! Hvor ble det av farten?

Skal være enig i at gutten var god en gang og sikkert kan finne tilbake til god gammel form. Men han er ikke et ungt og lovende talent lengre, det er nå han skal prestere jevnt. Og ingen kan si at han ikke fikk(får) nok spilletid for og heve seg! Hvor ble det forresten av farten som han var så kjent for før han dro ut for og tjene Penger?? Den er helt fraværende desverre.

Mulig at jeg blir i overkant negativ nå, og nei!! det er ikke rett og bare skylde på en spiller. Det gjør jeg heller ikke, bare mitt synspunkt som jeg deler med ganske mange, på hva Ludde betyr og har betydd i den senere tid!
JohnSheridan
Posts: 12
Joined: Sun May 16, 2004 12:07 pm

Nokia hjernedød ???

Post by JohnSheridan »

Har sett en del kamper ja. Synes ikke altfor mange har noe å skrive hjem om.

Les AN sier du. Leser den, og leser samtidig
....retning Stig Johansen. Lofotingen ladet kanonen og dundret til,
så ka gjorde stig johnasen ...dundret ballen i stolpen og ut.... Men han har jo hundrevis av ganger skutt den i stolpen og inn.. kofor gjorde han ikke det igjen. Dette blir jo like dumt som eksemplet med Ludda Nokia. Eksemplet du trekker fram er jo null verdt ....
Hvor ble det forresten av farten som han var så kjent for før han dro ut for og tjene Penger??
Går det an å bruke et slikt argument mot han. Tror nok bodø glimt var rimelig fornøyd med de pengene de fikk inn. Tror du det kun var ludda som tjente penger ??
Det er ikke verre en at han går mer rett på mål og prøver!!
Igjen for dumt. Tror nok de fleste fotballspiller e klar over akkurat dette. Du får det til å høres så enkelt ut. Kofor bruker ikke bjørkan den farten han har på en bedre måte, og går rett på mål hver gang ? (.....og akkurat dette gjelder vel de fleste spisser/kantspiller... ) tenker vel det kommer av at ting er en smule mer komplisert en Nokia prøver å framstille det som !

Resten av mailen gidder jeg ikke å kommentere......mye av det du skriver blir rett og slett latterlig
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Bare det at du gidder og ressonere på en slik latterlig måte gjør meg latterfull. Som jeg har skrevet tidligere, og jeg antar at du kan lese!! Dette er synspunkt som jeg har. Andre får ha sine, eller kanskje du vet bedre enn andre mennesker?? er ikke dette et forum der man skal få utrykke synspunkt=?

Skjerpings ... :glis
Kakemonsteret
Posts: 533
Joined: Sat Feb 21, 2004 2:00 am
Location: Mørkved

Post by Kakemonsteret »

Tipper Ludde blir, Herta er nok kåt på å bruke Glimt's uefa-cup spill som utstillingsvindu for finnmarkingen, så kanskje de får solgt han for en slant. Dessuten blir jeg meget skuffet hvis Ludde velger å forlate oss når vi trenger han mest, særlig hvis han tar veien til ett annet tippeliga-lag.

Ludde har ikke vært særlig bra i år, veldig mange dårlig avgjørelser, og prøver på de samme "knepene" hver gang. Men uten Ludde får vi et problem mtp at Bjørkan sliter med Jumpers Knee og oftes ikke klarer mer enn 60 min på bana, og jeg tørr ikke tenke på hva som skjer hvis Åssan plutselig må legge skoene på hylla, og Ludde samtidig forlater oss. Da må det bli Vegard Sannes på topp resten av sesongen :shock:
-<@Arte Et Labore@>-
Lasse
Posts: 52
Joined: Thu Mar 11, 2004 11:27 pm
Location: Bodø

Hmmm sannes på topp det var jo ikke en alt for dårlig ide:)

Post by Lasse »

Der har du det :idea: vi sender Sannes på topp. glimrende ide :)
Sånn som spissene presterer for tiden hadde det ikke gjort noe med litt frisk blod på topp.

Men hvordan kan dere si at Ludde ikke har gjort noe de siste årene??
Tror dere Herta Berlin agentene er stokk dumme og rosenborg er stokk dumme??Er nok en grunn til at han er oppe blandt stor lagene.
Men å komme til et middelmådig lag som glimt(som di spiller nå for tiden) Kan faen ikke være lett.
Gi han tid.Og få for guds skyld ut Aassa.

Ha en super dag....
Ha en fabelaktig dag:)
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Post by Sulliken »

Kakemonsteret wrote: Ludde har ikke vært særlig bra i år, veldig mange dårlig avgjørelser, og prøver på de samme "knepene" hver gang.
På kampen mot Molde satt jeg nesten nederst på adidas på E-feltet(nærmest toyota). han gjorde mye rart, men vi som satt nærmest fikk se noe av det han er god for.. Han får ballen etter en "klassisk" Råstad-pasning, han har to mann på seg, og finter vekk den ene mens han slår tunell på den andre.. Kommer seg forbi ned til dødlinja innenfor 16, og skal til å legge inn da en moldehand kom i veien.. Skulle ha vært straffe, men ble ingenting..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Nokia wrote:Bare det at du gidder og ressonere på en slik latterlig måte gjør meg latterfull. Som jeg har skrevet tidligere, og jeg antar at du kan lese!! Dette er synspunkt som jeg har. Andre får ha sine, eller kanskje du vet bedre enn andre mennesker?? er ikke dette et forum der man skal få utrykke synspunkt=?
Skjerpings ... :glis
Nokia, nå taler du med fler tunger i kjeften samtidig. Du har din mening, andre har sin. Du snakker jo som om de andre ikke har peiling i det hele tatt, men at liksom det er du som sitter med fasiten.

Du har din mening, andre sin. Det må du akseptere på lik linje som de andre.

Dette blir for dumt av deg Nokia!!

Dessuten er jeg enig i dem som mener Ludde er god. Vi som har sett han fra før og på slutten av forrige sesong vet jo hva han er god for. Når resten av laget ikke presterer så går dette fort utover selvtilliten til Ludde og. Løsner det for laget så løsner det for de fleste, Ludde inkludert!!

Og ikke kom å si jeg er naiv her Nokia!!
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Come On U Spurs wrote:
Nokia wrote:Bare det at du gidder og ressonere på en slik latterlig måte gjør meg latterfull. Som jeg har skrevet tidligere, og jeg antar at du kan lese!! Dette er synspunkt som jeg har. Andre får ha sine, eller kanskje du vet bedre enn andre mennesker?? er ikke dette et forum der man skal få utrykke synspunkt=?
Skjerpings ... :glis
Nokia, nå taler du med fler tunger i kjeften samtidig. Du har din mening, andre har sin. Du snakker jo som om de andre ikke har peiling i det hele tatt, men at liksom det er du som sitter med fasiten.

Du har din mening, andre sin. Det må du akseptere på lik linje som de andre.

Dette blir for dumt av deg Nokia!!

Dessuten er jeg enig i dem som mener Ludde er god. Vi som har sett han fra før og på slutten av forrige sesong vet jo hva han er god for. Når resten av laget ikke presterer så går dette fort utover selvtilliten til Ludde og. Løsner det for laget så løsner det for de fleste, Ludde inkludert!!

Og ikke kom å si jeg er naiv her Nokia!!
Tror ikke du kan lese, jeg har min og andre sine meninger. Det gidder jeg ikke repetere flere ganger!! Hvis noe er for dumt så er det inlegget ditt!

Ludde har selvsagt vært meget god. Men hva har han prestert etter at han forlot Glimt?? Har du virkelig sett noe jeg ikke har fått med meg?? Var han inne i laget i tyskland, i trondheim, til tider ikke i glimt???

Ludde kommer tilbake i gammel form etterhvert når han får mer stabilitet i hverdagen. Eneste jeg har argumentert for er mitt syn på det han har prestert de siste årene og pr dags dato. Det må jeg da jaggu få lov til uten at man skal bli angrepet av alle slags duster som ikke er enig!
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Nokia wrote:Tror ledelsen forhandler med herta b...Men usikkert enda om hva som skjer. Men hvis ikke Ludde forbedrer spillet sitt voldsomt, så ser jeg nesten ikke nytta av og ha han her desverre. :(
Jeg er enig med deg i at Ludde har slitt etter det mislykka oppholdet i Berlin. Imidlertid har jeg stor tro på at Ludde kommer tilbake. Ryddige og stabile forhold må til. Gutten trenger en langtidskontrakt; og det bør bli hos Glimt - som har spisskompetanse på å utvikle denne typen spillere. Glimt har altså mye å tape her. Jeg håper Glimt får forlenget låneperioden for deretter å få spilleren på fast kontrakt.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Merete wrote:
Jeg er enig med deg i at Ludde har slitt etter det mislykka oppholdet i Berlin. Imidlertid har jeg stor tro på at Ludde kommer tilbake. Ryddige og stabile forhold må til. Gutten trenger en langtidskontrakt; og det bør bli hos Glimt - som har spisskompetanse på å utvikle denne typen spillere. Glimt har altså mye å tape her. Jeg håper Glimt får forlenget låneperioden for deretter å få spilleren på fast kontrakt.
Det summerer ganske godt opp det jeg også mener om saken Merete . Vi har da sett hva gutten er god for tidligere og jeg tror mange her i Bodø har stor tro på at han vil bli like god igjen.

Dermed har han ikke det presset på seg her som han naturligvis ville få som en nysignering i en annen eliteserieklubb. I Glimt vil han få tid på seg for å heve seg opp til det gode gamle nivået.

Et annet poeng er at Glimt har få offensive spillere.
Bjørkan for gammel, Sannes burde ikke få lov til å spille annet enn back og Stig scorer ikke og er skadet hele tiden. Dermed er det kun Trond Olsen som er en trussel, og forhåpentligvis Ludvigsen om han er smart nok til å velge Glimt.

Jeg har klokketro på at Ludvigsen er og fortsatt kommer til å være en klassespiller!
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

LUDVIGSEN var på topp da han forlot Glimt. Han havnet i en svært uheldig situasjon der treneren fikk sparken og kisen som overtok ikke hadde hørt om LUDVIGSEN. (Jeg skriver navnet slik fordi jeg vet at han hater å bli kalt det dere kaller ham...)
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Intervjuet han for et par år siden, og da spurte vi hva han syntes om Ludde.. Han sa at det kanskje ikke var hans favoritt-ting å bli kalt, men at kjært barn har mange navn, så det gikk greit :p Han slipper neppe unna det kallenavnet nå uansett..
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Merete wrote:
Nokia wrote:Tror ledelsen forhandler med herta b...Men usikkert enda om hva som skjer. Men hvis ikke Ludde forbedrer spillet sitt voldsomt, så ser jeg nesten ikke nytta av og ha han her desverre. :(
Jeg er enig med deg i at Ludde har slitt etter det mislykka oppholdet i Berlin. Imidlertid har jeg stor tro på at Ludde kommer tilbake. Ryddige og stabile forhold må til. Gutten trenger en langtidskontrakt; og det bør bli hos Glimt - som har spisskompetanse på å utvikle denne typen spillere. Glimt har altså mye å tape her. Jeg håper Glimt får forlenget låneperioden for deretter å få spilleren på fast kontrakt.
Sier meg enig i dette :twisted: Får bare håpe at Glimt uansett finner noen som kan lage noen mål. For dette begynner og se ille ut desverre. Men men , evig optimist :twisted:
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Brann følger med status på Ludde

Post by Baltus »

Sakset fra Fotball BT:

Ønsker to forsterkninger

Per-Ove Ludvigsen ønsker seg én til to nye forsterkninger denne sommeren.

Fra før har Brann hentet Tom Sanne og Charlie Miller dette overgangsvinduet. Det stopper imidlertid ikke med det.

– Nei, vi ønsker ett til to nye fjes i løpet av dette overgangsvinduet (frem til 1. september red.anm.), sier sportslig leder i Brann, Per-Ove Ludvigsen.

Snakket med Klock
Han kan forteller at klubben har flere interessante navn på blokken, men få av konkret betydning.
– Vi har snakket løst med Fredrik Klock (Aalesund-stopper), og følger med utviklingen til Trond Fredrik Ludvigsen, sier han.

Trond Fredrik Ludvigsen venter på en avklaring rundt hans fremtid i Hertha Berlin. Nordlendingen har to år igjen av kontrakten med den tyske klubben, men håper å bli fristilt eller solgt for en billig penge.

– Jeg er i kontakt med agenten hans og er blitt lovet en tilbakemelding straks det skjer noe nytt rundt ham, sier Per-Ove Ludvigsen.


Utlandet
De andre navnene Ludvigsen har på blokken skal være utenlandske spillere.
Med to til forsterkninger til Brann er spørsmålet hvilke type spillere det jaktes etter. Charlie Miller går inn på Seyi Olofinjanas plass på midten. Spørsmålet er om Brann ønsker å bruke Cato Guntveit sentralt på midten, eller som høyreback. Det valget får betydning for hvilken av de posisjonene Brann ønsker å styrke. I tillegg leter trolig Brann etter en spiss.
Post Reply