Tore Reginiussen trener med Glimt?

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
Glimt1916
Posts: 5649
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 441 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tipp ... 485104.ece
Han gir følgende beskrivelse av de ulike klubbene:

ROSENBORG:
- For min egen del er nok Rosenborg den klubben jeg realistisk sett har minst sjanse til å spille meg til en plass i førsteoppstillingen i. I forsvaret har de jo Riseth og Kvarme og en rekke gode spillere. Men det som er positivt med denne klubben er at jeg får trent med store spillere og på den måten får utviklet meg videre, sier Tore Reginiussen.

BRANN:
- Jeg har vært på treningsopphold i denne klubben og det var en bra klubb både sportslig og sosialt sett. Jeg merket fort at det var en storklubb med et godt miljø for fotball. Det kunne vært spennende å spille der, men også her blir det nok vanskelig å spille seg til en fast plass med det første - siden de allerede har klassespillerne Ragnvald Soma og Paul Scharner i midtforsvaret, selv om Scharner trolig forsvinner. Men Brann er en toppklubb som har spennende ting på gang, og som har ambisjoner om å kjempe i toppen neste sesong.

TROMSØ:
- Rent praktisk er det best for meg å gå til Tromsø. Vi har allerede leilighet i byen og det er kun 20 minutter fra Alta. Rent sportslig er dette i tillegg en veldig utfordrende klubb.

BODØ/GLIMT:
- Det frister svært mye å spille i Bodø/Glimt, selv om denne klubben rykket ned én divisjon. Jeg kjenner mange på laget fra tidligere og så kunne det vært svært spennende å spille sammen med storheter som Erik Hoftun og Runar Berg.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

Men så langt er Tromsø og Brann de mest konkrete.
Hva mener han med det? Han har vel fått kontraktstilbud fra Glimt håper jeg.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

tomath wrote:
Men så langt er Tromsø og Brann de mest konkrete.
Hva mener han med det? Han har vel fått kontraktstilbud fra Glimt håper jeg.
I følge Nettavisen så har ikke Glimt kommet med en konkret henvendelse til Alta. Og man har vel ikke lov til å tilby noen en kontrakt før man har vært i konkret kontakt med klubben??
Altas sportslige leder Jens Nilsen bekrefter at det foreløpig kun er Brann og Tromsø som har kommet med konkrete henvendelser på supertalentet. Reginiussen har ett år igjen av kontrakten med Alta, som denne sesongen rykket ned fra 1. divisjon.

Rask avgjørelse
- Vi møtte Tromsø igår og i dag eller i morgen skal Brann komme med et tilbud. Men både vi og Tore ønsker en rask avklaring, siden han vil ta avgjørelsen før han reiser på ferie i slutten av uken, sier Nilsen til TV 2 Nettavisen.
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

Beklagelig så ser det ut til at Tore velger TIL.

http://www.altaposten.no/sport/article29188.ece

Har Glimt tilbudt ham en kontrakt? Virker som han vurderer de tilbud han har fått, fra TIL og Brann.
User avatar
Mrbond
Posts: 441
Joined: Fri Aug 05, 2005 3:59 pm
Location: @ the Green Ass

Post by Mrbond »

Alta-supporteren wrote:Beklagelig så ser det ut til at Tore velger TIL.

http://www.altaposten.no/sport/article29188.ece

Har Glimt tilbudt ham en kontrakt? Virker som han vurderer de tilbud han har fått, fra TIL og Brann.
Beklagelig? :roll:
I medgang...OG motgang!
Vi ska vinn Adecco!! Vesst faen skal vi det!!
*MEMBER #47 OF DGH*
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

For min del ville jeg heller fortsatt sett han i gul drakt. Tror at om han hadde valgt Glimt ville han fått en lærerik sesong i første divisjon med Hoftun, og blitt med opp i tippeligaen.
User avatar
Mrbond
Posts: 441
Joined: Fri Aug 05, 2005 3:59 pm
Location: @ the Green Ass

Post by Mrbond »

Det tror jeg også, men vi bestemmer jo ikke hva han skal gjøre. Får bare håpe han tenker som oss 8)

Forholdet mellom Alta og TIL, er det enda kjølig?
I medgang...OG motgang!
Vi ska vinn Adecco!! Vesst faen skal vi det!!
*MEMBER #47 OF DGH*
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

Tror at mange er litt irritert over at TIL tror de bare kan ta seg til rette, men forholdet har nok blitt noe bedre. Forholdet til Glimt har alltid vært bra, de har alltid behandlet Alta med respekt og vært fair i overgangsaker o.l.

For all del, ønsker Tore lykke til uansett om han velger TIL. Han er en fin fyr som fortjener suksess på fotballbanen. Bare synd at det ikke ser ut til å bli i Glimt.
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Alta-supporteren wrote:For min del ville jeg heller fortsatt sett han i gul drakt. Tror at om han hadde valgt Glimt ville han fått en lærerik sesong i første divisjon med Hoftun, og blitt med opp i tippeligaen.
Jeg tror i tillegg at han vil få mest spilletid hos oss.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Alta-supporteren wrote: Forholdet til Glimt har alltid vært bra, de har alltid behandlet Alta med respekt og vært fair i overgangsaker o.l.
Godt å høre :wink:

Men jeg vil nok ikke gi opp håpet om å se Reginiussen i Glimt riktig ennå, han har tross alt ikke bestemt seg ennå og det er jo ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Så forresten den kommentaren han hadde om at han nok hadde mye å lære av Soma også, jeg vil nå likevel påstå at Soma ikke kan sammenlignes med det Hoftun har vært med på i sin karriere.
Alta-supporteren
Posts: 47
Joined: Mon Jan 31, 2005 7:57 pm
Location: Alta

Post by Alta-supporteren »

Tore R er nok fullt klar over at Hoftun har mer å lære fra seg. Soma-kommentaren var nok ment som at han kan lære av andre også.

Altaposten melder nå at det sannsynligvis blir TIL, men jeg hørte nettopp fra mer pålitelige kilder at ingen avgjørelse er tatt. Vi får håpe at Glimt fremdeles er aktuell. :)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Gode nyheter!

Skulle han faktisk velge Glimt så blir jeg mektig imponert, må jo være fristende å velge TIL eller kanskje spesielt Brann og få sjangsen til å spille på det høyeste nivået allerede til neste år.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

hmmm... har en kjip følelse om at dæ her ikkje går veien med han... :evil:
You'll Never Walk Alone
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

talfh wrote:hmmm... har en kjip følelse om at dæ her ikkje går veien med han... :evil:
Vi er fler!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

talfh wrote:hmmm... har en kjip følelse om at dæ her ikkje går veien med han... :evil:
Hah....På samme måte som at jeg alltid er sikker på at Glimt vinner neste kamp, så er jeg sikker på at Tore Reginussen tar det rette valget ! :wink:
TheClansman
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Jeg toer mine hender, men spennende er det iallfall. Mendet er merkelig at Glimt ikke har kommet med et tilbud. Kanskje de har fått ut finger'n nå i løpet av onsdag, og faktisk har levert et? Håper det.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Jeg har da lenge sittet med inntrykk av at Reginiussen har hatt et stående tilbud fra Glimt?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Kesseboy wrote:Jeg har da lenge sittet med inntrykk av at Reginiussen har hatt et stående tilbud fra Glimt?
Det har han da også.
Nå ser det ut til at avgjørelsen kommer til å drøye ut i tid.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1808395.ece
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Trapattoni wrote:
Kesseboy wrote:Jeg har da lenge sittet med inntrykk av at Reginiussen har hatt et stående tilbud fra Glimt?
Det har han da også.
Nå ser det ut til at avgjørelsen kommer til å drøye ut i tid.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1808395.ece
Han har problemer med valg. Venter på Brann? Da er jeg stygt redd for at det er dit han drar. :(
Fotball er nesten alltid morsomt
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

etter dagens hendelser så kan det hende at Glimt er blitt langt mer attraktiv. Jeg ville i hvertfall ventet og sett hvem glimt hadde ansatt som hovedtrener før jeg hadde bestemt meg.


Sjekk PM og kom På Fæsten
I medgang og motgang
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

OnkelnTelK1m wrote:Tipper Glimt har gitt han et tilbud. Vi har visst vært ganske så ivrige på han de siste 6 mnd.
Tror ikke han kommer, så får jeg heller bli gledelig overraska hvis det omvendte skjer.
Enig... men samtidig vil jeg nok bli skuffet uansett... :?
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Sportslig sett må det jo være gunstigere for Tore kom til Glimt. Der får han spilletid og kan spille på sæ masse erfaring i lag m Erik og Cato. Erik har jo bare ett år igjen av kontrakten, og hvis/når Glimt røkke opp, blir det en ledig plass i forsvaret, en plass Tore i løpet av kommende sesong kan spille sæ inn i.

Æ har desverre på følelsen av at han velge Brann, rett og slett fordi han fristes for mye av TL-spill. Men så spørs det om han holde nivået da, han har tross alt spilt for laget nederst i vikarligaen...

Nei Tore, ta til vettet og signèr for Glimt du, det vil du ikke angre på.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

K1M wrote:
OnkelnTelK1m wrote:Tipper Glimt har gitt han et tilbud. Vi har visst vært ganske så ivrige på han de siste 6 mnd.
Tror ikke han kommer, så får jeg heller bli gledelig overraska hvis det omvendte skjer.
Enig... men samtidig vil jeg nok bli skuffet uansett... :?
Er akkurat sånn jeg også prøver å tenke..

Men alikevel blir jeg nok skuffet om han vraker oss.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

kommer vell ann på ka brann tilbyr alta i penger i denna saken
You'll Never Walk Alone
Locked