Glimt.no

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Glimt.no

Post by Baltus »

Nå er det en liten stund siden hjemmesiden til Glimt ble oppfrisket, og jeg spør har den blitt noe bedre??

Personlig så kan jeg ikke si at jeg merker noen forskjell i forhold til nyheter etc. som legges ut.

Jeg synes at mange av de andre tippeligaklubbene er mye flinkere til å legge ut stoff på sine sider. spesielt TIL syens jeg er flinke til å legge ut mye info , om både juniorlag, B-lag, treningsrapporter.

Her har Glimt mye å lære. Kanskje det kunne være en ide å få noen av spillerne til å begynne å skrove på sidene??

Er det noen andre som har synspunkter?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Glimt.no er og blir og har vært en drittdårlig side! Og det som er så synd er at det er så lite som skal til for å gjøre den bra. Litt ekstra info, en forum som er kult, og vips så vil den seile opp blant de aller beste i Norge.

Tre enkle grep for å gjøre den bra:

1. Engasjer en privatperson til å drifte den. Finnes mer enn nok av dyktige folk som er villige til å gjøre en jobb med den. Larsen hos oss er bare ett eksempel. En som har tid til å gjøre en jobb. Vedder masse på at "betaling" i form av en sesongbillett og adgang til de fleste treningene ville vært betaling i massevis. Da kunne man fått gode rapporter fra trening og kamp, og fortløpende info til oss "hungrige".

2. Få spillerne til å skrive litt innimellom. Veldig ålreit å få høre spillernes synspunkter på ting, man kunne f.eks. ha egne "tett på nett" sessions med spillerne, spesielt de nye slik at supporterne kunne bli kjent med dem.

3. Lage et brukervennlig forum. Det aller beste er egentlig forumer uten registrering, men med en våken webmaster som luker ut useriøse innlegg fortløpende. Registreingen må iallfall være annerledes enn i dag, hvor e-post-adressen din blir synlig for Gud og hvermann.


Inntil videre er jeg godt fornøyd med dette forumet som "base". Når Larsen kommer tilbake på nett på permanent basis, kan siden kanskje utvides/slås sammen med en annen side slik at vi hadde nyhetsstoff i form av artikler og bilder her også?

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

glimt.no er et trist sorti :(

Det er rett og slett en ELENDIG side! Synes også at forumet der er håpløst dårlig og som Mr. Loco sier, hva er poenget med at e-posten vises når man legger inn innlegg der??

Trodde på bedring da Gunnar Carlsen lova bot og bedring, men det har jo ikke skjedd en dritt! Meget skuffende og flaut synes jeg... :oops:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Må si meg enig, Glimt.no har ikke blitt bedre. Og det verste er at forumet er håpløst. Det forrige forumet var kjapt og morsomt. Diskusjonen gikk jo til tider i hundre, selv om det dessverre var en god del useriøse bidrag der.
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Jeg synes spillerne burde engasjeres her... Spillerne er ansatt i Fk Bodø/Glimt. La noen der ta seg av driften. De har mer en god nok tid. Kanskje Råstad kan være administrator? :lol:
L.U*H.G
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Forumet er jo så godt som dødt jo!!!

På første siden kommer det frem 20 tråder.
Av disse er det avart på 6 av dem. Total er det 15 svar på 20 trådene, men 10 av de svara er i 1 tråd.

Noe dauere forum har ikke jeg vært inne på.

Men Glimt.no har seg selv å takke, vi bad om ett nytt og bedre oversiktlig forum med registrering......... og fikk det ikke før noen i suportermiljøet laget glimtforum.net. Glimt.no tilbød heller et simplere forum enn før. Tydeligvis så er det flere enn jeg som trives bedre med forum sli det er på glimtforum.net
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ e helt eni me Los-Loco!! Den sia dær e dårli!! Vi treng mer info!! Æ syns æ får beire info i avisa en ka på den sia!!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Los-Loco wrote: Inntil videre er jeg godt fornøyd med dette forumet som "base". Når Larsen kommer tilbake på nett på permanent basis, kan siden kanskje utvides/slås sammen med en annen side slik at vi hadde nyhetsstoff i form av artikler og bilder her også?

Los-Loco har talt!

Jeg har daglig dårlig samvittighet for at jeg ikke har nett tilgang oftere slik at jeg har mulighet til å være inne like mye som tidligere, det kan jeg garantere :cry:

Vet ikke helt når jeg får ordnet dette men jeg arbeider med saken og har på ingen måte gitt blanke i denne siden om noen skulle tro det.

Problemet er bare at for tiden er jeg begrenset til å låne internett ca 1 time i uken hos en kompis, noe som er skrekkelig utilstrekkelig :!:

Det jeg skulle si var i alle fall at jeg også har tenkt i disse baner Los-Loco..

Det er ingen dårlig ide å knytte forumet opp mot en side med artikler og bilder og noe jeg har lyst å få til.

Det må være mulig å få til noe bedre enn det som er ståa nå.
Så får vi se hva det blir til etterhvert!
Post Reply