Men... Hvor mange av disse er personer som faktisk bidrar med sang og tilstedeværelse i Eliteserien?
Tror det er mange fra fjorårets supporterklubb som må finne seg et annet sted å være i år.

De opplyser også om at treningskampen mot Elfsborg kl. 18 kan ses på Aspmyra i forkant av årsmøtet (på TV/storskjerm).Janne Ruden (gjenvalg)
Erik Baalmann (gjenvalg)
Christoffer Klette
Kristoffer Grorud
Rudi Gundersen
Trond Dalhaug - vara

Før jeg satte foten ned i Generelt-tråden bet jeg merke i denne.dani wrote: ↑Sat Jul 15, 2023 11:54 pm Og angående undergrupperingene til Enga, så skal jeg ikke påberope meg å ha noe innside kjennskap. Men jeg stoler mer på informasjonen jeg får om Isko boys fra andre kilder enn deg. Når det er ingen noen plass som har noe positivt å si om de, og de tidligere i uken gikk til angrep på tilfeldige personer på T-banen under VIF-Brann, så trenger vi kanskje ikke forsvare de heller, eller?
Så flott at du mener jeg har tapt diskusjonen. Jeg kunne sikkert ment mye om hvor mange diskusjoner du taper, men det har vel lite for seg, eller hva?Sulliken wrote: ↑Sun Jul 16, 2023 9:50 amFør jeg satte foten ned i Generelt-tråden bet jeg merke i denne.dani wrote: ↑Sat Jul 15, 2023 11:54 pm Og angående undergrupperingene til Enga, så skal jeg ikke påberope meg å ha noe innside kjennskap. Men jeg stoler mer på informasjonen jeg får om Isko boys fra andre kilder enn deg. Når det er ingen noen plass som har noe positivt å si om de, og de tidligere i uken gikk til angrep på tilfeldige personer på T-banen under VIF-Brann, så trenger vi kanskje ikke forsvare de heller, eller?
Jeg er helt 100% enig at Isko Boys og lignende grupooeringer i andre eliteserieklubber er noe vi ikke har bruk for. Men. Det store men-et her er at Isko Boys IKKE er Ultras. De er Casuals. Og det er et hav av forskjell. Når motstanderne av Ultras FREMDELES blander Ultras med Casuals, så har man tapt hele diskusjonen, egentlig. For da duskuterer man ikke på et faktagrunnlag, men på myter.
Altså jeg er langt fra noen Ultra selv, men jeg ser, slik som f.eks VIF og Politiet i Oslo, at disse er egentlig relativt harmløs. De er store i kjeften, ja, men det er mest bjeffing og lite biting. Og det er innafor ihht ytringsfrihet, etc.

Og i avstemningen i den tråden på J-feltet medlem gruppa, så er det svært få som stemmer for en boikott.Jeg klarer ikke å se hva man skal "vinne" på en boikott på akkurat dette tidspunktet. Ja, vi er ekstremt misfornøyd med dialogen med Glimt. Da er det jo litt rart å boikotte når det faktisk har vært 2 møter på 2 uker.. ja, vi er ekstremt misfornøyd med vaktholdet sist kamp. Men utad så har Glimt en perfekt offentlig unnskyldning ettersom de fikk trussel før kampen om at det skulle smelle på J-Feltet. Så alle utenfor vil støtte Glimt i valget ang vaktholdet hvis det blir en sak. Ja vi er misfornøyd for at de tok fra oss vakta, vakta er tilbake. En boikott bør ikke være en tilfeldig kamp fordi det passer akkurat nå. En boikott bør være litt gjennomtenkt slik at man faktisk oppnår noe med det. Jeg har ofte tenkt at nå er jeg så lei at jeg ikke gidder mer, men tidspunktet for boikott nå føler jeg blir feil. J-Feltet blir ikke å vinne noe som helst på dette tidspunktet. Mine personlige tanker.
Det var ikke mye nei, om noe. Synes trykket var godt igjennom hele kampen. Og faktisk et par knepp opp på renheten på synginga.
Synes egentlig ikke noe om å dra dette inn i kamptråden, men det er meningen til flere enn Ultras Bodø. Om det skal diskuteres videre kan det vel gjøres i den nye tråden som er laget for det.Los-Loco wrote: ↑Sun Jul 16, 2023 9:08 pmDet var ikke mye nei, om noe. Synes trykket var godt igjennom hele kampen. Og faktisk et par knepp opp på renheten på synginga.
Det banneret med 0 tillit til klubben; er ikke det ultras sitt? Synes ikke det er helt kult å henge det sånn og så være fraværende. Nå ser det jo ut som om dette er hele J-feltets mening.