Spillertråd: Kasper Høgh
Moderator: Larsen
-
ingen87
- Has thanked: 393 times
- Been thanked: 649 times
Re: Spillertråd: Kasper Høgh
Kasper Høgh kom inn til 2 ekstraomgang mot Tsjekkia. Danmark ligger under 2-1.
Førr Evig!
- G-s-enz
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 564 times
Han gjør det!
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
-
BareGodeInnspill
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 72 times
-
ingen87
- Has thanked: 393 times
- Been thanked: 649 times
Litt annen selvtillitt hos gutten nå, enn da han sendte alle til himmels i høst. Tipper han tar straffespark.
Edit: hvis de får tatt fem straffespark da..
Edit: hvis de får tatt fem straffespark da..
Førr Evig!
-
BareGodeInnspill
Det er tydeligvis typisk dansk å være elendig på straffespark. Høgh kunne tatt straffen med høstformen inntakt og skilt seg ut til det bedre. Hjelpes...
Men Høgh kom inn og scoret og blitt populær i Danmark på rekordtid. Blir nok mange landskamper på han.
Gjorde et lignende stunt for mange år siden, men da var kjøpende klubb RBK. Selv aprilspøkene er i en annen liga nå.
- Boombadila
- Has thanked: 56 times
- Been thanked: 439 times
Moesgaard, treneren til KFUM, har vært gjest i tv2 sin podcast Spiss vinkel. På spørsmålet om hvilken spiller de forberedte seg mest på å møte, var svaret Høgh.
Uten at vi skal spekulere for mye, men hvis dette er vanlig i flere klubber, så er det kanskje ikke rart at han forsvinner i kamper.
Uten at vi skal spekulere for mye, men hvis dette er vanlig i flere klubber, så er det kanskje ikke rart at han forsvinner i kamper.
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
- poteten
- Moderator

- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 699 times
Kasper Høgh har på 10 ES-kamper 7 mål og 4 målgivende.
Viktig å ha med seg hvis han selges i sommer til vår lettelse. Gratulerer for øvrig med sin 100. Glimt-kamp. På de har det altså blitt formidable 53 mål.
Viktig å ha med seg hvis han selges i sommer til vår lettelse. Gratulerer for øvrig med sin 100. Glimt-kamp. På de har det altså blitt formidable 53 mål.
Kritisk
- Los-Loco
- Moderator

- Has thanked: 1077 times
- Been thanked: 1903 times
Med to mål i går så bedret han snittet sitt betraktelig, og har nå uttelling som en helt ok spiss. Snittet tilsier 21 mål ved sesongslutt, og det kan ingen egentlig være misfornøyd med. Det er ikke spektakulært bra heller når man tar med at Glimt er suverent dominerende i så godt som alle kamper. Men det er er poeng å ta med seg at før Kasper Junker hadde ingen Glimt-spiller i historien scoret flere enn 19 mål på en sesong. Så 21 mål er helt der oppe.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
-
BareGodeInnspill
Jeg tror denne sommeren er riktig tidspunkt å selge Høgh for å få maksimalt med penger for han, men det er jo skummelt å selge den eneste spilleren som scorer mål på jevnlig basis i førsteelleveren. Heldigvis tror jeg Brynhildsen og Helmersen vil fylle hullet bra.
- Novi
- Has thanked: 1063 times
- Been thanked: 1285 times
Enig at det er rette tidspunkt. Ikke enig at vi har erstatter i stallen.
Una mas cerveza.
https://www.tv2.no/sport/medier-celtic- ... /19072598/
Det påstås nå at det foregår samtaler mellom Glimt og Celtic om Høgh. Var 90 min+ for Helmersen kun for kamptreningens skyld?
Det påstås nå at det foregår samtaler mellom Glimt og Celtic om Høgh. Var 90 min+ for Helmersen kun for kamptreningens skyld?
- Novi
Oofh, akkurat i det den ene guttungen kjøpte seg Høgh-skjorte. Hadde på for første gang mot HamKam, og da kom han ikke på banen en gang 
Men veldig spent på pris om det blir noe av. Og hva som kommer inn kjapt som fy som erstatning.
Men veldig spent på pris om det blir noe av. Og hva som kommer inn kjapt som fy som erstatning.
Una mas cerveza.
Hadde vært fint med en kanon som erstatter, men jeg tror ikke Helmersen er på et lavere nivå enn Høgh. Dessuten har vi Brynhildsen og Bro Hansen som alternativer for spissplassen. Tror med andre ord ikke vi svekkes noe særlig hvis han går, men: for at Glimt skal ta ytterligere steg, bør vi ha en inn noen med enda høyere nivå.
- Novi
Vi svekkes på kanten om Brynhildsen kun blir spissalternativ. Og Helmersen er god og annerledes, men Høgh er fortsatt bedre. Så forsvinner han uten at noe kommer inn blir jeg veldig overrasket.
Una mas cerveza.
-
liverglimt
- Site Admin

- Has thanked: 4262 times
- Been thanked: 1041 times
Takk for innsatsen og lykke til videre! Meldingene fra Celtic supportere er at du er veldig velkommen 
Snap: @glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
www.facebook.com/glimtforum
- helsvhe
- Has thanked: 714 times
- Been thanked: 193 times
Takk for mange fine mål og at du har gitt litt frustrasjoner til oss supportere innimellom. Lykke til i Skottland og Celtic.
Fantastisk spiller. Men vi må la spillere gå etter mange år god tjeneste. Lykke til.
Høyre ving er det vi må bruke penger på mener no jeg
Høyre ving er det vi må bruke penger på mener no jeg
Grei pris men Stabæk skal vel ha en del millioner etter avtalen mellom Glimt og Stabæk da Høgh ble hentet til Bodø. Husker ikke men 15-20 prosent??.