AN dekker kampen som om det var TUIL vi spilte mot. Synes det er litt dårlig mot Innstranda, de er da definitivt også et lokalt lag. Ingen spillerbørs, ingen intervjuer, absolutt ingenting dekning av det laget. Det er jo en stor kamp for dem så klart, kunne godt ha løftet dem fram litt.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!"Sydney Harris
De har til og med jeg spilt mot og vunnet. Kurland (der kampen ble spilt) hadde forøvrig den verste kunstgressbana jeg spilte på som aktiv. Den hadde en teleskade som gjorde at hele bana var småhumpete som et vaskebrett, og så hadde varmekablene blitt presset opp, så de lå tett under plastikken. Man kjente varmekablene når man løp.
Sikkert bytta kunstgress både én og to ganger etter den gang
Så nettopp klipp av den utvisninga. Det andre gule kortet til Gamle Oslo er ikke langt unna der strengeste jeg har sett.. Hvis Gamle Oslo hadde røket i ekstraomgangene, ville den dommeravgjørelsen vært krisestemplet.
Må være helt utrolig deilig for Gamle Oslo å klare det som egentlig ikke skulle gå an i utgangspunktet, når de fikk en så kjip utvisning i tillegg.
Og for alle oss andre som synes det ville vært helt ok om Oslo bare var representert av KFUM og Gamle Oslo i de fire øverste divisjonene - det er bare å nyte!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!"Sydney Harris
Morsomt påfunn fra alle fansen i VIF at de ikke ville stille opp i denne runden for å straffe NFF, men at de ville stille opp i de neste rundene. Straffen til NFF var begrunnet med endring av cup systemet og at aksjonen ville bidra til at de små klubbene ikke skulle få inntekt. Morsomt å se at alle på ViF sin trenings bane heiet på Gamle Oslo. Sånn kan det gå når man er kjepphøye. Ingen savner VOFF videre.
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring. Kunne vi ikke fått noe litt mer spennende? Og kunne ikke Junkeren fått en litt mer spennende motstander som ikke er det overlegne bylaget? Føler det var morsommere da LSK kom på besøk til Nordlandshallen.
Og det gror relativt dårlig, når Matland må kle på seg fotballskoene.. Har han spilt kamper for B-laget etter han kom hit? Ser han spilte en kamp for Tromsø sitt B-lag i 2023. Hans siste offisielle kamp.