Eliteserien 2026
Moderator: Larsen
- Novi
- Has thanked: 1064 times
- Been thanked: 1286 times
Re: Eliteserien 2026
De har et par spillere som garantert vil dekke inn den summen, så lenge de ikke er skadet. Så de går nok i pluss dersom de drar i dette vinduet.
Una mas cerveza.
- Novi
Brann selger Helland for heftige 100 mill. Til Bologna, så er vel langt fra 100 mill cash i år, men læll! Imponerende. Blir spennende og følge dem, og se hvordan man klarer erstatte + bygge videre.
Una mas cerveza.
- geirminator
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 170 times
Leopold Wahlstedt til RBK for 6 mill. visstnok. Må jo være tidenes røverkjøp i såfall.
Og nå påberoper jeg meg retten til å være enda mer dritsur i lang tid fremover.
Har vært ekstremt svak i både England og Danmark. Ble hentet for å være førstevalg i AGF, men var så dårlig at de heller har prioritert en 40-åring, og nå hentet Hedenstad Christiansen fra LSK.
Brann har også solgt Emil Kornvig til Polen for 30 millioner. Er betydelig svekket i dette vinduet.
Brann har også solgt Emil Kornvig til Polen for 30 millioner. Er betydelig svekket i dette vinduet.
Ja, Brann bygger veldig ned. Begge midtstopperne, Kornvig, og hvis Horn Myhre også drar, da begynner det å bli tynt og de kan evt få problemer med å hevde seg. MEN: de har neppe tenkt å sitte stille med alle de pengene, antar jeg, så det blir en spennende konkurrent for Glimt på overgangsmarkedet
- Novi
Er jo der Glimt virkelig har imponert stort den 2019. Har maktet og erstatte de uerstattelige, og bare bli bedre. Er jo der norske lag historisk sett har slitt, om man ser på lag som VIF, S08, Stabæk, Brann, når de har hatt gode år, solgt unna, og falt pladask. At de plutselig nå skal forvalte bedre tror jeg ikke på. Markedet er også blitt langt dyrere - de får enorme summer for Kornvig pga at andre også koster. Så på speiding må man være ekstremt god for og gjøre som Glimt.
Wahlstedt må ha tapt seg veldig. Eller kanskje ville han ikke funket i Glimt heller.
Wahlstedt må ha tapt seg veldig. Eller kanskje ville han ikke funket i Glimt heller.
Una mas cerveza.
https://www.tv2.no/sport/tv-2-erfarer-r ... /18498865/
RBK forsøker seg på Olderheim. Her skulle jeg ønske vi var på ballen. By litt mer, og la ham spille i Stabæk ut sesongen?
RBK forsøker seg på Olderheim. Her skulle jeg ønske vi var på ballen. By litt mer, og la ham spille i Stabæk ut sesongen?
- geirminator
Han vil få mye mer spilletid i RBK, som ved å hente han virkelig vil imponere på overgangsmarkedet. Både på hva de får inn, og ikke minst hva de kvitter seg med. RBK på vei tilbake til toppen? Grøss. 
-
liverglimt
- Site Admin

- Has thanked: 4264 times
- Been thanked: 1042 times
- G-s-enz
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 564 times
Dersom han takler treningshverdagen,ganske mye alt etter som hvilken posisjon han spiller. Vi har f.eks ikke en sånn spillertype på midtbanen. Ankepunktet er om han blir for lik Mikkelsen som ikke finner sin plass i systemet.
Skal sies at jeg ikke liker det RBK gjør på spillermarkedet nå,fornuftige kjøp både mtp kvalitet,utviklingspotensiale og videresalgsmuligheter.
Skal sies at jeg ikke liker det RBK gjør på spillermarkedet nå,fornuftige kjøp både mtp kvalitet,utviklingspotensiale og videresalgsmuligheter.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
-
Churchill
Med mye penger på bok, ingen gjeld og ingen behov for nye investeringer i anlegg, så tror jeg vi skal konkludere på dette spørsmålet i april og ikke i januar. Brann har nok ingen planer om å bygge seg ned.Pando wrote: ↑Sun Jan 25, 2026 10:31 pm Ja, Brann bygger veldig ned. Begge midtstopperne, Kornvig, og hvis Horn Myhre også drar, da begynner det å bli tynt og de kan evt få problemer med å hevde seg. MEN: de har neppe tenkt å sitte stille med alle de pengene, antar jeg, så det blir en spennende konkurrent for Glimt på overgangsmarkedet
Absolutt - som jeg skrev, de kommer neppe å sitte stille med pengene. De har jo allerede begynt å handle, ny islending
- Los-Loco
- Moderator

- Has thanked: 1077 times
- Been thanked: 1905 times
Norsk tipping har sluppet oddsen for første runde. I tidligste laget vil jeg si, men dem om det.
Vi åpner som kjent mot Sarpsborg borte, og NT gir 1.45 for borteseier. Det vil jeg påstå er absolutt spillbart; hvis ikke formen til Glimt skulle endre seg veldig på 6 uker så bør den kampen være bankers. Kan ikke drømme om at de vil undervurdere Sarp nå, med fjoråret friskt i minnet hvor ett ekstra poeng ville betydd seriegull.
Vi åpner som kjent mot Sarpsborg borte, og NT gir 1.45 for borteseier. Det vil jeg påstå er absolutt spillbart; hvis ikke formen til Glimt skulle endre seg veldig på 6 uker så bør den kampen være bankers. Kan ikke drømme om at de vil undervurdere Sarp nå, med fjoråret friskt i minnet hvor ett ekstra poeng ville betydd seriegull.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
- Novi
I følge VG har Viking takket nei til 170M for Austbø, TIL takket nei til totalt 200M for 3 spillere, VIF takket nei til 70 mill for Filip Thorvaldsen, og Glimt altså nei til nesten 100M for Høgh.
https://www.vg.no/sport/i/zOrJ5w/millio ... v-milliard
Skjønner at summene er spekulative, men om de stemmer så er det en enorm utvikling fra da Glimt takket nei til 20M for Evjen og fikk "kjeft" av eksperter. Er det mulig at flere av disse øker sin verdi før sommeren? Ja. Er det også mulig at de faller helt bort eller blir skadet? Absolutt.
Dersom det faktisk stemmer at Austbø kunne dratt for 170M er det rimelig sykt av Viking og se nei. Laget som ikke takler være i to turneringer på en gang. Han er sikkert viktig før CL-playoff, men at han skal bli mye MER verdt enn det finner jeg søkt. Og landslaget kommer han ikke inn på, for DEN plassen er dekt av bedre spillere. Ja, jeg er LITT misunnelig for at de har unge svært attraktive spillere, men skulle det klappe sammen skal jeg være den første til og si "told you so!".
https://www.vg.no/sport/i/zOrJ5w/millio ... v-milliard
Skjønner at summene er spekulative, men om de stemmer så er det en enorm utvikling fra da Glimt takket nei til 20M for Evjen og fikk "kjeft" av eksperter. Er det mulig at flere av disse øker sin verdi før sommeren? Ja. Er det også mulig at de faller helt bort eller blir skadet? Absolutt.
Dersom det faktisk stemmer at Austbø kunne dratt for 170M er det rimelig sykt av Viking og se nei. Laget som ikke takler være i to turneringer på en gang. Han er sikkert viktig før CL-playoff, men at han skal bli mye MER verdt enn det finner jeg søkt. Og landslaget kommer han ikke inn på, for DEN plassen er dekt av bedre spillere. Ja, jeg er LITT misunnelig for at de har unge svært attraktive spillere, men skulle det klappe sammen skal jeg være den første til og si "told you so!".
Una mas cerveza.
- G-s-enz
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 564 times
Re: Eliteserien 2025
KRISTELIG forening for unge menn som er klubben det snakkes om.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
14/09-25
KFUM - Viking 2-2
5min 1-1 Selvmål
70min Gult kort - uautorisert banevandring
75min 2-2 mål med keeper på bærtur og dukkende forsvarsspiller
78min annulert mål pga offside, men litt rar involvering på første mann som kan klarere
KFUM - Viking 2-2
5min 1-1 Selvmål
70min Gult kort - uautorisert banevandring
75min 2-2 mål med keeper på bærtur og dukkende forsvarsspiller
78min annulert mål pga offside, men litt rar involvering på første mann som kan klarere
-
Sven-Rune
- Has thanked: 424 times
- Been thanked: 296 times
Et merkelig selvmål sender Viking opp i ledelsen på SR-Bank Arena bla bla Askildsen prøver å få kontroll på balle men rekker ikke å tenke seg om før Tønnesen plutselig setter ballen i eget mål..
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Medlem i FK Bodø/Glimt
Det er ingenting som sier at laget KFUM er involvert. Det snakkes om kampfiksing i lavere divisjoner og planlagte gule kort som det også kan spilles på og hvor 2 av 7 mistenkte er KFUM spillere.
Så bare KFUM nevnt om saken og så høydepunktene fra kampen mot Viking med et skeptisk blikk.
Håper denne saken selvfølgelig er så liten som mulig for hele norsk fotballs skyld nå som vi er i vår beste periode noensinne, selv VM 1994 rangerer jeg under det som foregår nå med landslaget, proffspillere i utlandet og kvinnefotball.
Håper denne saken selvfølgelig er så liten som mulig for hele norsk fotballs skyld nå som vi er i vår beste periode noensinne, selv VM 1994 rangerer jeg under det som foregår nå med landslaget, proffspillere i utlandet og kvinnefotball.
- Los-Loco
- Moderator

- Has thanked: 1077 times
- Been thanked: 1905 times
Minner om at når man skriver slikt, så skal man lenke til saken:
https://www.vg.no/sport/i/8pJRWw/syv-pe ... ampfiksing
https://www.vg.no/sport/i/8pJRWw/syv-pe ... ampfiksing
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
- Buster
- Vinner av Norsk-tab.konk.2004

- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 321 times
Spillerne som er mistenkt ble navngitt av nrk i dag.
https://www.nrk.no/sport/kampfiksingssa ... 1.17788819
https://www.nrk.no/sport/kampfiksingssa ... 1.17788819
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
- geirminator
https://www.aftenbladet.no/stories/1122 ... 8RqUU8cwPX
Viking varmer opp til seriestart i kjent stil.
Viking varmer opp til seriestart i kjent stil.