RIP Dalers
Moderator: Larsen
- Los-Loco
- Moderator

- Has thanked: 1077 times
- Been thanked: 1905 times
RIP Dalers
Forumbrukeren Dalers, Terje Dalhaug, gikk bort før helga.
Han har slitt tøfft med helsa i veldig mange år, og kroppen ga til slutt opp. Jeg var dessverre ikke klar over at han var så dårlig nå, og trodde faktisk først at det var ham det ble referert til når noen snakket om en kar med Tottenham-klær på Glimts årsmøte. Men på det tidspunktet lå han allerede i respirator.
Dalers var en tvers igjennom fin fyr, med interessante og velbegrunnede meninger. Han var også full av humor og faenskap, og sto sammen med undertegnede og et par til bak det legendariske «vekkerklokke-stuntet» da det ble smuglet inn vekkerklokker i blomsterbuketter på hotellrommet til to Odd-spillere, som ringte og vekket dem midt på natten før kvalikkampen mot Glimt.
Verden er er litt fattigere sted uten Terje.
Lyser fred over hans minne!
Han har slitt tøfft med helsa i veldig mange år, og kroppen ga til slutt opp. Jeg var dessverre ikke klar over at han var så dårlig nå, og trodde faktisk først at det var ham det ble referert til når noen snakket om en kar med Tottenham-klær på Glimts årsmøte. Men på det tidspunktet lå han allerede i respirator.
Dalers var en tvers igjennom fin fyr, med interessante og velbegrunnede meninger. Han var også full av humor og faenskap, og sto sammen med undertegnede og et par til bak det legendariske «vekkerklokke-stuntet» da det ble smuglet inn vekkerklokker i blomsterbuketter på hotellrommet til to Odd-spillere, som ringte og vekket dem midt på natten før kvalikkampen mot Glimt.
Verden er er litt fattigere sted uten Terje.
Lyser fred over hans minne!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
-
ingen87
- Has thanked: 394 times
- Been thanked: 653 times
Re: RIP Dalers
Leste om dette på J-feltet sin medlemsgruppe på Facebook. Utrolig trasig! Kondolerer til alle som sto Dalers nære! For meg er han et ansikt som jeg har sett på J-feltet fra tidenes morgen.
Førr Evig!
- Novi
- Has thanked: 1064 times
- Been thanked: 1286 times
Det var triste nyheter og få i helgen! Flere gode minner med Dalers. Var sammen på flere borteturer, og delte vel hotellrom i Molde (Ålesund?), om jeg ikke husker feil. Herlig humor og stødig type. Hvil i fred, kompis!
Una mas cerveza.
-
tjongs
- Has thanked: 250 times
- Been thanked: 450 times
Bare trist. Mange gode minner fra DGH i perioden fra nedrykket og årene etter! Hvil i fred.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
- G-s-enz
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 564 times
Triste nyheter,tvers gjennom bra fyr slik jeg husker han fra tida mi på j-feltet.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Hvil i fred! Alle som har gjort en innsats på J-feltet og for Glimts supporterklubb opp igjennom årene bør hedres. Forsto det sånn at det var tatt med noe til Lisboa, så det er veldig fint!
En gang Glimt, alltid GLIMT!
- Boombadila
- Has thanked: 56 times
- Been thanked: 439 times
Var ikke Dalers bare en unggutt på rundt 50?
“She was beautiful, but she was beautiful in the way a forest fire was beautiful: something to be admired from a distance, not up close.”
-
liverglimt
- Site Admin

- Has thanked: 4264 times
- Been thanked: 1042 times
-
OTH
- Has thanked: 301 times
- Been thanked: 196 times
Tragisk nyhet. Husker godt Dalers fra 2000 tallet. Var en som spredde godt humør sik jeg husker han. Hvil i fred
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Trofast i medgang og motgang
- Mr Bean
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 58 times
GLIS og STOLT av det
YNWA
'If you are first you are first. If you are second you are nothing.'
Bill Shankley :LFC 💙💛
YNWA