Tribuneliv i Bodø

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Re: Tribuneliv i Bodø

Post by Sulliken »

Nei, Los-Loco. En øl fra eller til gjør fint lite. Det kan de fleste skrive under på.
På arrangementer eller der det serveres alkohol, serveres det nonstop *hele* kvelden, ofte med langt sterkere drikke enn pils. Inne på selve arrangementet.

Det er en massiv forskjell på det, og det å måtte gå på et avskjermet område der man kanskje engang ikke ser banen for å leske tørsten, strekke litt på bena og snakke litt skit.

Funker fint i på stadion i Sandefjord, i allefall.

Hva om jeg bytter ut moralisme med overformynderi?

EDIT:
Altså. Jeg står ikke på barrikadene og roper at vi absolutt må få alkoholservering på stadion. Jeg bare sliter veldig med argumentene til de som blånekter.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Tribuneliv i Bodø

Post by Glimt1916 »

Jeg er heller ikke veldig opptatt av dette, men har alltid ment at det er feil at det serveres til VIP, men ikke til andre. Vet selv om folk som sitter inne på VIP før kamp, og tusler bort på J-feltet når det starter. Er uansett veldig lett å få med seg alkohol inn om man bare vil, og det kan også kjøpes øl på Bunnpris på stadion i pausen avhengig av kampdag og klokkeslett.
dani
Posts: 631
Joined: Tue Jun 03, 2008 9:40 am
Has thanked: 28 times
Been thanked: 170 times

Re: Tribuneliv i Bodø

Post by dani »

Får man lov å gå ut og inn av stadion i pausen?

Er heller ikke noe opptatt av om vi får alkohol eller ikke, men det kan virkelig ikke være noen tvil om at argumentene for at man skal få det er mye bedre enn argumentene for at man ikke skal få det.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Tribuneliv i Bodø

Post by Glimt1916 »

Det nye byrådet i Oslo åpner for å selge alkohol på avgrensede områder på idrettsarrangementer. Spent på om Glimt også sender inn ny søknad om dette før neste sesong.


https://www.aftenposten.no/norge/politi ... ed-loefter
Post Reply